• عناوین مقاله

    انیمیشن روح (Soul)

    انیمیشن غارنشینان عصر جدید (The Croods: A New Age)

    انیمیشن به پیش(Onward)

    انیمیشن گرگینه‌ها(Wolfwalkers)

    انیمیشن باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار (The spongebob movie: sponge on the run)

    بهترین انیمیشن های سال 2021

    • تام و جری (Tom and Jerry)
    • رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon)
    • مینیون‌ها: ظهور گرو(Minions: The Rise of Gru)
    • هرج و مرج فضایی۲ (Space Jam: A New Legacy)
    • هتل ترانسیلوانیا 4 (Hotel Transylvania 4)

گسترش تلویزیون‌های اینترنتی و داستان‌ سرایی های دیدنی انیمیشن ها، باعث شده است که نه فقط بچه‌ها، بلکه افراد با هر سن و سالی، هر سال منتظر انیمیشن های فوق العاده­ی غول هایی مثل دیزنی و پیکسار و .. باشند.

در این مطلب بهترین انیمیشن‌های سال 2020 و انیمیشن‌هایی که در سال ۲۰۲۱ آن‌ها را خواهیم دید را به شما معرفی می­کنیم.

۱- انیمیشن روح (Soul)

داستان انیمیشن، در مورد مرد موزیسینی به نام «جو گاردنر» است که رویای نواختن در یک گروه موسیقی را دارد. اما همزمان با ورود به گروه موسیقی مورد علاقه اش، سر از دنیای عجیب و غریبی در می آورد!

انیمیشن روح به خاطر پرداختن به مفهوم «زندگی»، در سراسر جهان مورد توجه مخاطبان گسترده‌ای قرار گرفت و کودکان و بزرگسالان زیادی را به خود جذب کرد. شما هم حتما وقتی را برای دیدن انیمیشن فوق العاده روح در نظر بگیرید.

ژانر: کمدی، خانوادگی

کارگردان: Pete Docter

زمان انیمیشن:107 دقیقه

امتیاز IMDb:10/8.1

امتیاز Rotten Tomatoes:95٪

۲-انیمیشن غارنشینان عصر جدید (The Croods: A New Age)

خانواده پر سر وصدای «کرودز» در انیمیشن Croods در سال 2013 را یادتان می‌آید؟ اگر این هنوز دختر پرهیاهوی خانواده کرودز را نمی‌شناسید، حتما این انیمیشن را ببینید. چون غارنشینان عجیب و غریب کرودز در سال ۲۰۲۰ دوباره از غارشان برگشته‌اند و نگاه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کرده‌اند.

داستان این انیمیشن، مربوط به خانواده‌ای در دوران ماقبل تاریخ است که باید از غارشان خارج شوند و ماجراهای جدیدی را تجربه کنند، البته این‌بار قصه عشق و عاشقی دختر زیادی کنجکاو خانواده را هم به داستان اضافه کنید.

ژانر: کمدی، خانوادگی،ماجراجویانه

کارگردان: جول کروفورد

زمان انیمیشن: 95 دقیقه

امتیاز IMDb:10/7

امتیاز Rotten Tomatoes: 77٪

۳- انیمیشن به پیش(Onward)

داستان انیمیشن درباره دو برادر از نژاد «اِلف» است که به دنبال راهی برای ارتباط با پدرشان که از دنیا رفته است می‌گردند؛ اینجاست که به قول پدرشان «کمی جادو به درد می‌خورد». وقتی کمی جادو و لحظات احساسی را چاشنی شیطنت‌ها و بی‌فکری‌های این دو برادر بکنید، احتمالا از دیدن انیمیشن «به پیش» حسابی لذت می‌برید. انیمیشن جذاب به پیش را هم می‌توانید با لنز ایرانسل تماشا کنید.

ژانر: کمدی، خانوادگی

کارگردان: دن اسکنلون

زمان انیمیشن: 102 دقیقه

امتیاز IMDb:10/7.4

امتیاز Rotten Tomatoes:88٪

۴-انیمیشن گرگینه‌ها(Wolfwalkers)

داستان انیمیشن ولف واکرز که در ایران به «گرگینه‌ها» هم شناخته می‌شود، درباره دختر شجاعی است که مثل پدرش به شکار و فوت و فن‌های شکار علاقه دارد، اما از گرگ‌ها به طرز عجیبی می‌ترسد و تمام فکر و ذکرش این است که همه گرگ‌ها باید از بین بروند. در همین شرایط، اتفاقی با دختر عجیبی دوست می شود.

ژانر: فانتزی، ماجراجویانه

کارگردان: راس استورت و تام مور

زمان فیلم: 103 دقیقه

امتیاز IMDb:10/8.1

امتیاز Rotten Tomatoes:99٪

۵-انیمیشن باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار (The spongebob movie: sponge on the run)

باب اسفنجی را همه می­شناسیم. در این ماجرا، «پوزایدون»، «گری» بهترین دوست باب اسفنجی را دزدیده است! حالا باب اسفنجی باید با «پاتریک» به شهر گمشده آتلانتیک سیتی برود تا گری را پیدا کنند.  انیمیشن «باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار» را می‌توانید از لنز ایرانسل تماشا کنید.

ژانر: خانوادگی، کمدی

کارگردان: تیم هیل

زمان فیلم: 100 دقیقه

امتیاز IMDb:10/6

امتیاز Rotten Tomatoes:68٪

 بهترین انیمیشن های سال 2021

۱-تام و جری (Tom and Jerry)

اگر به کارتون کلاسیک و نوستالژیک تام و جری علاقه دارید و دیدن لج و لجبازی‌های تام و جری برایتان بامزه و خاطره‌انگیز است، دیدن این انیمیشن را از دست ندهید. البته این فیلم از تلفیق انیمیشن و لایواکشن ساخته شده و اتفاقات آن در یک هتل رخ می‌دهد.

  • این انیمیشن در 10فوریه 2021 منتشر شده است.

ژانر: کمدی، خانوادگی

کارگردان: تیم استوری

۲- رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon)

انیمیشن رایا، در مورد مفهوم اعتماد صحبت می­کند و داستانی فانتزی، حماسی است که در سرزمینی به‌نام «کوماندرا» شکل می‌گیرد. «رایا»، دختر جنگجویی است که برای نجات خودش ومردم سرزمینش می‌خواهد هر طور که شده آخرین اژدهای باقی‌مانده را پیدا کند.

  • این انیمیشن در تاریخ 3مارچ2021 منتشر شده است.

ژانتر:فانتزی

کارگردان‌ها: دان هال، کارلوس لوپز استرادا

۳- مینیون‌ها: ظهور گرو(Minions: The Rise of Gru)

قسمت اول مینیون‌ها را در سال 2015 را یادتان می‌ آید؟ مینیون‌ها هنوز یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های تولید شده در جهان هستند و در سال 2021 هم شاهد قسمت دیگری از ماجراهای این گوله های زرد، به نام «ظهور گرو» که در مورد کودکی گرو است، هستیم.

  • این انیمیشن قرار است در جولای 2021 منتشر شود.

ژانر: کمدی

کارگردان: کایل بالدا

۴-هرج و مرج فضایی۲ (Space Jam: A New Legacy)

قسمت اول هرج و مرج فضایی با بازی مایکل جردن در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و بیشتر از ۲۳۰ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم ترکیبی از لایو اکشن و انیمیشن بود که مایکل جردن با شخصیت‌های محبوب انیمیشن‌ها مثل باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند. حالا در قسمت دوم با عنوان Space Jam: A New Legacy شاهد بازی «لبران جیمز» ستاره NBA با همان شخصیت‌های محبوب انیمیشن‌های 1996 هستیم.

  • این انیمیشن قرار است در جولای 2021 منتشر شود.

ژانر: کمدی،خانوادگی

کارگردان: مالکوم دی لی

۵. هتل ترانسیلوانیا 4 (Hotel Transylvania 4)

سونی پیکچرز انیمیشن، با ساخت قسمت چهارم «هتل ترانسیلوانیا» احتمالا باز هم منتظر فروش بسیار موفق این انیمیشن است. جزییات زیادی درباره داستان این قسمت منتشر نشده است و هنوز کسی دقیقا نمی‌داند که دراکولا و غول‌ها قرار است چه اتفاقات جدیدی را در هتل تجربه کنند!

تارتاکوفسکی که سه قسمت اول این انیمیشن را کارگردانی کرده بود، این بار نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی را به عهده گرفته است.

  • این انیمیشن قرار است در آگست 2021 منتشر شود.

ژانر:کمدی

کارگردان‌ها: درک دریمون و جنیفر کلوسکا

اینترنت پر سرعت، تلویزیون‌های اینترنتی و رشد فناوری‌های حوزه تصویر، دنیای انیمیشن‌ها را آنقدر جذاب و متنوع کرده است که حالا گروه‌های سنی متفاوتی انیمیشن‌ها را دنبال می‌کنند و دیگر داستان انیمیشن‌ها هم محدود به موضوعات کلیشه‌ای گذشته نیستند. شما هم میتوانید با تلویزیون‌های اینترنتی یک روز سرگرم کننده داشته باشید و با دیدن انیمیشن‌ها پا به دنیای خیالی و خوش آب و رنگ آن‌ها بگذارید.

راستی دیدن چه انیمیشنی را به دوستانتان پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با ما مطرح کنید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بهترین بازی‌های موبایلی سال ۲۰۲۰

بازی‌های ویدئویی، از بزرگ‌ترین سرگرمی‌ها در جهان هستند و همانطور که در مطلب صنعت گیمینگ از آن صحبت کردیم، گیمینگ یک صنعت بسیار جدی و درآمدزا در دنیاست. در اوایل سال ۲۰۲۰، وب‌سایت Newzoo در بخشی از پیش‌بینی‌هایی که برای صنعت گیم داشت، اعلام کرد مجموعا بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار برای بازی خرج می‌شود […]

بازدید: 8657

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

چگونه با تلویزیون‌های اینترنتی، یک روز سرگرم‌کننده داشته باشیم؟

در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌ها که رفتن به سینما و کنسرت ممکن نیست، شما به کمک پلتفرم‌های VOD می‌توانید فیلم‌های جدید سینما و کنسرت‌های خوانندگان را زنده و آنلاین، تماشا کنید. کارهایی که شاید تا یکسال قبل حتی به آن فکر هم نمی‌کردید، اما این اتفاق به لطف حضور پلتفرم‌های VOD افتاده […]

بازدید: 7341

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بهترین انیمیشن‌های 2020 و 2021 که باید آن ها را تماشا کنید!

گسترش تلویزیون‌های اینترنتی و داستان‌ سرایی های دیدنی انیمیشن ها، باعث شده است که نه فقط بچه‌ها، بلکه افراد با هر سن و سالی، هر سال منتظر انیمیشن های فوق العاده­ی غول هایی مثل دیزنی و پیکسار و .. باشند. در این مطلب بهترین انیمیشن‌های سال 2020 و انیمیشن‌هایی که در سال ۲۰۲۱ آن‌ها را […]

بازدید: 6384