• عناوین مقاله

    انیمیشن‌هایی که در سال 2022 آن‌ها را می‌بینیم

    • 1-The Bad Guys؛ رفقای بد
    • 2-DC League of Super-Pets؛ لیگ قهرمانان حیوانات خانگی
    • 3-Turning Red؛ قرمز شدن
    • 4-Rumbel؛ رامبل
    • 5-Sonic: The hedgehog 2؛ سونیک خارپشت 2
    • 6-Spider man: Into the spider-verse؛ اسپایدرمن: درون دنیای عنکبوتی
    • 7-Lightyear؛ سال نوری
    • 8-Disenchanted؛ ناامید شده
    • 9-Super Mario bros: The Movie؛ برادران شگفت انگیز ماریو
    • 10-Minions: The Rise of Gru‎؛ مینیون‌ها: ظهور گرو

چند ماهی به سال جدید میلادی 2022 باقی مانده است و مجموعه‌ای از جدیدترین انیمیشن‌ها در راه هستند تا علاقه مندان خود را با کلی تولیدات جدید و متنوع سرگرم کنند.

در این مطلب به سراغ انیمیشن‌هایی خواهیم رفت که در سال جدید میلادی، 2022، پخش خواهند شد.

انیمیشن‌هایی که در سال 2022 آن‌ها را می‌بینیم

1-The Bad Guys؛ رفقای بد

انیمیشن «رفقای بد» قرار بود در سال 2021 اکران شود که پخش آن به دلایلی به تاخیر افتاد. حالا یونیورسال پیکچرز قرار است که این انیمیشن را در سال 2022 اکران کند. گرگ، مار، پیرانیا، کوسه و تارانتولا دوستانی هستند که سال‌های سال مشغول دزدی بوده‌اند. این جمع، با سابقه دزدی‌های افسانه‌ای، حالا با یک چالش بزرگ رو به رو هستند؛ آن‌ها باید سعی کنند خوب باشند!

کارگردان: پیر پیرفل

زمان پخش: آپریل 2022

2- DC League of Super-Pets؛ لیگ قهرمانان حیوانات خانگی

این انیمیشن داستان سگ‌ها، کانگوروها و حیوانات خانگی‌ای است که تصمیم می‌گیرند تا برای مبارزه با جرم و جنایت یک تیم تشکیل دهند. این انیمیشن کمدی و ابرقهرمانانه توسط کمپانی وارنر تولید شده و در سال میلادی پیش رو، پخش می‌شود.

کارگردان: جارد استرن

زمان پخش: می 2022

3-Turning Red؛ قرمز شدن

Turning Red جدیدترین محصول دیزنی و پیکسار است که قرار است در سال 2022 روی پرده سینما برود. در مورد داستان این انیمیشن اطلاعات زیادی پخش نشده است اما از روی تریلر آن می‌شود حدس زد که داستان در اوایل دهه 2000 و در کانادا اتفاق می­افتد. به هرحال دیزنی و پیکسار دو غول انیمیشن سازی در جهان هستند و باید دید همکاری مشترک این دو به چه محصول جذابی ختم خواهد شد.

کارگردان: دومی شی

زمان پخش: مارس 2022

4-Rumbel؛ رامبل

رامبل اینیمیشنی است که در جهان هیولاها می‌گذرد. هیولاهایی که عاشق ورزش کُشتی هستند و در میان آن‌ها، هیولایی به اسم «وینی»، سعی می‌کند تا یک کشتی‌گیر تازه کار را تبدیل به یک حرفه‌ای کند. رامبل قرار بود در سال 2021 اکران شود اما همه گیری ویروس کرونا، اکران این فیلم را به 2022 موکول کرد.

کارگردان: همیش گریو

زمان پخش: فوریه 2022

5-Sonic: The hedgehog 2؛ سونیک خارپشت 2

سونیک که براساس بازی‌های ویدیویی سگا ساخته شد، توانست نظر بینندگان زیادی را به خود جلب کند. حالا شرکت پارامونت پیکچرز، قسمت جدیدی از سونیک را ساخته که ادامه قسمت اول است و به زودی پخش خواهد شد. اگر هنوز قسمت اول سونیک را ندیده‌اید، تا پخش قسمت دوم وقت دارید که این انیمیشن جذاب را تماشا کنید.

کارگردان: جف فاولر

زمان پخش: آوریل 2022

6-Spider man: Into the spider-verse؛ اسپایدرمن: درون دنیای عنکبوتی

اسپایدرمن یا مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های سینمایی در سراسر جهان است. نسخه‌های سینمایی زیادی از روی داستان اسپایدرمن ساخته شده است و حالا  کمپانی سونی پیکچرز با همکاری کلمبیا پیکچرز، قصد دارند تا ورژن انیمیشنی و جدیدی از مرد عنکبوتی را پخش کنند. این انیمیشن درباره زندگی مایلز مورالز است، پسری است که به دیوارنویسی علاقه دارد و یک بار که مشغول دیوارنویسی است، عنکبوتی آلوده به رادیواکتیو او را نیش می‌زند. این اتفاق باعث می‌شود تا قدرت‌های عجیبی در مالز ظهور پیدا کند.

کارگردان: جواکیم دوسانتوس

زمان پخش: اکتبر 2022

7-Lightyear؛ سال نوری

«سال نوری» انیمیشنی سه بعدی است که توسط پیکسار تولید شده. این انیمیشن به داستان «باز»، شخصیت فضانورد در سری فیلم‌های «داستان اسباب بازی‌ها»، می‌پردازد. در این انیمیشن قرار است به گذشته «باز» برویم و ببینیم که چطور او از یک خلبان جوان تبدیل به یک فضانورد حرفه‌ای شده است. در این انیمیشن «کریس ایوانیز» صداگذاری شخصیت باز را برعهده دارد.

کارگردان: آنگوس مک کین

زمان پخش: ژوئن 2022

8-Disenchanted؛ ناامید شده

«ناامید شده» که جدیدترین لایواکشن دیزنی است، قرار است در سال 2022 پخش شود. این لایواکشن در مورد زندگی گیزلی، رابرت و مورگان است که توسط یک آرزو زندگیشان با تغییرات و چالش‌های زیادی مواجه می‌شود. اگر طرفدار فیلم‌های دیزنی و لایواکشن‌ها هستید، تماشای Disenchanted را فراموش نکنید.

کارگردان: آدام شانکمن

زمان پخش: 2022

9-Super Mario bros: The Movie؛ برادران شگفت انگیز ماریو

«برادران شگفت انگیز ماریو» یک اقتباس سینمایی از بازی قدیمی و نوستالژیک «سوپرماریو» است. این انیمیشن درباره لوله کشی به نام ماریو است که به همراه برادرش لوئیچی از یک هزارتوی زیرزمینی عبور می‌کنند تا شاهزاده‌ای که اسیر شده را نجات دهند. اگر شما هم طرفدار بازی سوپرماریو بوده‌اید، تماشای این انیمیشن می‌تواند خاطرات زیادی را برای شما زنده کند.

کارگردان: راکی مورتن

زمان پخش: سپتامبر 2022

10- Minions: The Rise of Gru‎؛ مینیون‌ها: ظهور گرو

مینیون‌ها نام سری انیمیشن‌های محبوبی است که از سال 2015 تولید و پخش شده‌اند و حالا قرار است در سال 2022 با «مینیون‌ها: ظهور گرو» به پرده سینماها بر‌گردند. این قسمت از مینیون‌ها، سه بعدی است و قرار بوده که در سال 2021 پخش شود اما به خاطر همه گیری ویروس کرونا، پخش آن تا سال 2022 به تاخیر افتاده است.

کارگردان: کایل بالدا

زمان پخش: ژوئیه 2022

قبل از این هم محبوب‌ترین انیمیشن‌های 2020 و 2021 را به شما معرفی کرده بودیم و حالا باید منتظر باشیم تا در سال 2022 کمپانی‌های بزرگی مثل دیزنی و سونی پیکچرز چه انیمیشن‌های جذاب و فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه می‌کنند.

شما بیشتر از همه منتظر پخش کدام انیمیشن هستید؟

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 155182

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

معرفی کاربردی‌ترین کدهای ایرانسل ( کدهای خدمات ایرانسل که آفلاین هم در دسترس هستند)

احتمالا برایتان پیش آمده در شرایطی که آنلاین نیستید و یا بسته اینترنتتان تمام شده نیاز به کارهایی مثل خرید بسته اینترنت، شارژ و یا حتی فورجی کردن سیمکارتتان داشته باشید. در این شرایط که آنلاین نیستید می‌‌توانید از کدهای کاربردی یا USSD ها استفاده کنید. این کدها همان ستاره مربع‌های معروفی هستند که امروزه […]

بازدید: 22580

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

چگونه بهتر از موتور جستجوی گوگل استفاده کنیم؟ (۱۰ روش کاربردی)

با این که موتور جست‌وجوی گوگل از معروف‌ترین ابزارهای جست‌وجو در فضای اینترنت است و طبق آخرین آمار، با سهم ۹۲ درصدی از میان تمامی موتور‌های جست‌وجو، موتور اصلی جست‌وجو در فضای آنلاین است، اما هنوز خیلی از کاربران راه و روش درست جست‌وجو کردن را نمی‌دانند. شاید با خودتان فکر کنید که جستجو کردن […]

بازدید: 20602