• عناوین مقاله

    فیلم‌هایی که در سال 2022 آن‌ها را می‌بینیم

    • 1-Five eyes؛ پنج چشم
    • 2-Moonfall؛ سقوط ماه
    • 3-The Man From Toronto؛ مردی از تورنتو
    • 4-The Black Phone؛ تلفن سیاه
    • 5- The Northman؛مرد شمالی
    • 6-John Wick: Chapter 4؛ جان ویک: بخش 4
    • Mission: Impossible 7-7؛ ماموریت غیر ممکن 7
    • 8-Avatar2؛ آواتار 2
    • 9-Batman؛ بتمن
    • 10-Death on the Nile؛ مرگ بر روی نیل

اگر اهل فیلم و سینما باشید، احتمالا هرسال منتظر فیلم‌های جدید هستید یا دوست دارید بدانید که کدام یک از فیلم‌های معروف قسمت جدیدی را به نمایش می‌گذارند. ما در  این مطلب فیلم‌هایی از ژانرها و سبک‌های متفاوت را که در  سال 2022  به نمایش درخواهند آمد، را به شما معرفی می‌کنیم.

پس اگر به فیلم‌های جدید و خارجی علاقه دارید خواندن این مطلب را از دست ندهید. این 10 فیلم بخشی از فیلم‌های جدیدی هستند که مردم در سال 2022 به تماشای آن‌ها خواهند نشست.

فیلم‌هایی که در سال 2022 آن‌ها را می‌بینیم

1-Five eyes؛ پنج چشم

اگر به فیلم‌های هیجانی و ژانر اکشن علاقه دارید می‌توانید ژانویه 2022 منتظر فیلم «پنج چشم» باشید. «پنج چشم» فیلمی جاسوسی-اکشن است که فیلم‌برداری آن در 2021 شروع شد و بخشی از آن هم در ترکیه و قطر فیلم‌برداری شده است.

داستان فیلم از جایی شروع می‌شود که سلاحی مرگبار در حال فروش است که می‌تواند امنیت جهان را به خطر بیندازد. یک نفر مامور می‌شود تا جلوی فروش این اسلحه را بگیرد. جیسون استاتهام بازیگر و رزمی کار معروف بریتانیایی، از بازیگران اصلی این فیلم است.

کارگردان: گای ریچی

زمان پخش: ژانویه 2022

 2-Moonfall؛ سقوط ماه

فیلم‌های علمی تخیلی همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. هیجان و خیال‌پردازی این فیلم‌ها، جذابیت تماشای آن‌ها را چند برابر می‌کند و «سقوط ماه» یکی از فیلم‌های همین ژانر محبوب است.

در این فیلم، ماه از مدار خود خارج شده و در حال برخورد با کره زمین است و گروهی از انسان‌ها داوطلب می‌شوند تا کره زمین را نجات دهند. پاتریک ویلسون بازیگر معروف  سری فیلم‌های احضار ( The Conjuring) هم از بازیگران اصلی فیلم سقوط ماه است.

کارگردان: رولاند امریش

زمان پخش: فوریه 2022

3-The Man From Toronto؛ مردی از تورنتو

اگر در عین حال که به فیلم‌های اکشن علاقه دارید، از کمی چاشنی طنز هم لذت می­برید، «مردی از تورنتو» فیلمی در ژانر کمدی-اکشن است که در سال 2022 منتظر شماست. «مردی از تورنتو» داستان مردی دست و پاچلفتی به نام «تدی» است که در یک حادثه با مرگبارترین قاتل نیویورک، اشتباه گرفته می‌شود. وودی هرلسون و  کوین هارت کمدین استندآپ آمریکایی از بازیگران شناخته‌شده‌ی این فیلم هستند.

کارگردان: پاتریک هیوز

زمان پخش: ژانویه 2022

 4-The Black Phone؛ تلفن سیاه

اگر طرفدار فیلم‌های ترسناک و جنایی هستید، 2022 برای شما فیلم «تلفن سیاه» را خواهد داشت. «تلفن سیاه» فیلمی ترسناک، در مورد دزدیده شدن پسربچه‌ای 13 ساله توسط یک قاتل مبتلا به سادیسم است؛ که در زیرزمینی که عایق صدا است، حبس می‌شود. ایثن گرین هاک و جرمی دیویس از  بازیگر ان اصلی این فیلم هستند.

کارگردان: اسکات دریکسون

زمان پخش: ژانویه 2022

5- The Northman؛مرد شمالی

اگر طرفدار فیلم‌های تاریخی و وایکینگی هستید، در سال 2022  منتظر فیلم «مرد شمالی» باشید. مرد شمالی یک درام تاریخی است که در اواخر قرن دهم میلادی و در ایسلند اتفاق می­افتد. در این فیلم شخصیت «شاهزاده نوردیک» به دنبال انتقام قتل پدرش است و ماجرای فیلم پیرامون این انتقام شکل می‌گیرد. نیکول کیدمن بازیگر محبوب و شناخته شده هالیوود از بازیگران اصلی این فیلم است.

کارگردان: رابرت اگرز

زمان پخش: آوریل ۲۰۲۲

6-John Wick: Chapter 4؛ جان ویک: بخش 4

اگر فیلم «جان ویک» با بازی جذاب «کیانا ریوز» را دنبال می‌کنید «جان ویک 4» که چهارمین قسمت از سری فیلم‎‌های اکشن جان ویک است، در سال 2022 روی پرده می‌رود. این قسمت از جان ویک در یونان، برلین، پاریس، ژاپن و نیویورک فیلم‌برداری شده است. اگر شما هم طرفدار جان ویک هستید، سال 2022 یکی از فیلم‌های محبوب خود را خواهید دید.

کارگردان: چاد استاهلسکی

زمان پخش: مِی 2022

Mission: Impossible 7-7؛ ماموریت غیر ممکن 7

اگر فیلم ماموریت غیرممکن را با هنرنمایی تام کروز  بازیگر و بدلکار حرفه‌ای سینمای هالیوود دنبال می‌کنید، هفتمین قسمت از سری فیلم‌های «ماموریت: غیرممکن» در سال 2022 پخش خواهد شد. کارگردانی هر قسمت از فیلم‌های این مجموعه، بر عهده کارگردان­های مختلفی بوده است اما کریستوفر مک کوری، که کارگردانی قسمت هفتم را هم برعهده دارد، تا به حال سه قسمت از ماموریت: غیرممکن را کارگردانی کرده است. اگر طرفدار فیلم‌های اکشن هستید، پیشنهاد می‌کنیم ماموریت: غیرممکن ۷ را از دست ندهید.

کارگردان: کریستوفر مک‌کوری

زمان پخش: مِی ۲۰۲۲

8-Avatar2؛ آواتار 2

فیلم سینمایی «آواتار 2» دنباله‌ای از قسمت اول فیلم «آواتار» است. ماجراهای این قسمت، سه سال بعد از داستان قسمت اول رخ می‌دهد. آواتار 2 بیشتر حول زندگی جیک و نیتری (شخصیت‌های قسمت اول آواتار) می‌گذرد. کیت وینسلت و سم ورثینگتون از بازیگران شناخته شده این فیلم هستند.

اگر شما هم یکی از طرفداران فیلم‌های علمی تخیلی، به خصوص آواتار، هستید پیشنهاد می‌کنیم تاریخ پخش این فیلم را به خاطر بسپارید.

کارگردان: جیمز کامرون

زمان پخش: دسامبر 2022

9-Batman؛ بتمن

نسخه‌های زیادی از روی داستان بتمن ساخته شده است اما نکته‌ای که «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» و «بتمن 2022» را از باقی نسخه‌ها متمایز می‌کند این است که در این دو فیلم تنها به زندگی بتمن پرداخته شده و جوکر نقشی در این فیلم‌ها ندارد. در واقع فیلم «بتمن» که قرار است سال 2022 پخش شود، دومین فیلمی است که به طور مستقیم در مورد شخصیت «بروس وین» ساخته شده. در این فیلم رابرت پتینسون نقش بتمن را بازی می‌کند.

کارگردان: مت ریوز

زمان پخش: مارس 2022

10-Death on the Nile؛ مرگ بر روی نیل

هرکول پوآورو یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های داستانی در جهان است. شخصیت او که اولین بار در رمان‌های آگاتا کریستی خلق شد، بعدها پا به سینما گذاشت و بسیاری از مردم را شیفته داستان‌های خود کرد. «مرگ بر روی نیل» یک اقتباس سینمایی از یکی از داستان‌های آگاتا کریستی است. در این داستان کارآگاه پوآرو با یک پرونده قتل رو به رو است که برای حل آن عازم سفری به مصر می‌شود. اگر طرفدار هرکول پوآرو یا داستان‌های جنایی هستید، تماشای این فیلم را فراموش نکنید.

کارگردان: کنت برانا

زمان پخش: فوریه 2022

 اگر شما هم منتظر تماشای فیلمی در سال 2022 هستید، آن را در قسمت کامنت‌های همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بهترین بازی‌های موبایلی سال ۲۰۲۰

بازی‌های ویدئویی، از بزرگ‌ترین سرگرمی‌ها در جهان هستند و همانطور که در مطلب صنعت گیمینگ از آن صحبت کردیم، گیمینگ یک صنعت بسیار جدی و درآمدزا در دنیاست. در اوایل سال ۲۰۲۰، وب‌سایت Newzoo در بخشی از پیش‌بینی‌هایی که برای صنعت گیم داشت، اعلام کرد مجموعا بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار برای بازی خرج می‌شود […]

بازدید: 8661

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

چگونه با تلویزیون‌های اینترنتی، یک روز سرگرم‌کننده داشته باشیم؟

در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌ها که رفتن به سینما و کنسرت ممکن نیست، شما به کمک پلتفرم‌های VOD می‌توانید فیلم‌های جدید سینما و کنسرت‌های خوانندگان را زنده و آنلاین، تماشا کنید. کارهایی که شاید تا یکسال قبل حتی به آن فکر هم نمی‌کردید، اما این اتفاق به لطف حضور پلتفرم‌های VOD افتاده […]

بازدید: 7348

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بهترین انیمیشن‌های 2020 و 2021 که باید آن ها را تماشا کنید!

گسترش تلویزیون‌های اینترنتی و داستان‌ سرایی های دیدنی انیمیشن ها، باعث شده است که نه فقط بچه‌ها، بلکه افراد با هر سن و سالی، هر سال منتظر انیمیشن های فوق العاده­ی غول هایی مثل دیزنی و پیکسار و .. باشند. در این مطلب بهترین انیمیشن‌های سال 2020 و انیمیشن‌هایی که در سال ۲۰۲۱ آن‌ها را […]

بازدید: 6388