آموزشی

در این بخش، خدمات و محصولات ایرانسل معرفی می‌شوند و روش کار کردن با آن‌ها آموزش داده می‌شود. این بخش ۳ زیر شاخه دارد.

اینترنت: این بخش شامل موضوعاتی مثل کنترل هزینه اینترنت، انواع اینترنت پرسرعت (همراه، ثابت، وای فای)، بررسی نقش اینترنت در توسعه فردی و اجتماعی، و... است.

خدمات: در این بخش، مسئولیت‌ها و خدمات اجتماعی ایرانسل معرفی می‌شود. مثل مسئولیت سازمان‌های فناوری در برابر محیط زیست، مسئولیت‌های اجتماعی ایرانسل در برابر افراد دارای معلولیت و.. .

اپلیکیشن: در بخش اپلیکیشن، برنامه‌های کاربردی ایرانسل و روش کار با آن‌ها معرفی می‌شود. مثل معرفی سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل، کیف پول دیجیتال، ابرتو و.. .

پربازدیدترین نوشته‌های آموزشی

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

چطوری گوشی دزدیده شده یا گم شده را پیدا کنیم؟

برای همه‌ی ما پیش آمده که موبایل خودمان یا اطرافیانمان دزدیده یا گم شود؛ اما مسئله این جا است که: بعد از این اتفاق باید چه کاری انجام بدهیم؟ قبل از گم شدن شدن موبایلمان چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم که بتوانیم آن را ردیابی کنیم؟ ما در این مطلب شما را با راهکارهای قبل […]

بازدید: 2726

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین

در مطلب‌های قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرم‌های آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش می‌دهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]

بازدید: 2464

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

چطور از پشتیبانی ایرانسل کمک بگیرید؟ 9 روش آنلاین و آفلاین برای ارتباط با پشتیبانی

اگر از مشترکان ایرانسل باشید، ممکن است که گاهی برایتان سوال‌هایی در زمینه‌های مختلف مثل سیم‌کارت، شارژ، تنظیمات اینترنت ایرانسل یا روش استفاده از خدمات اینترنت TD-LTE و…پیش آمده باشد. بهتر است بدانید در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید و تیم پشتیبانی ایرانسل می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند. […]

بازدید: 4168