کسب و کار
در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت میکنیم. مدیریت پروژه، چالشهای کارتیمی، مصاحبههای شغلی، بخشهایی از این موضوعات هستند. شما میتوانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.
پربازدیدترین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
بوم کسب و کار چیست و چگونه برای شروع استارتاپ از آن استفاده کنیم؟ (راهنمای قدم به قدم)
بوم مدل کسب و کار (Business Model Canvas) نقشه ای است که در یک نگاه خلاصه مسیر کلی یک شرکت یا استارت اپ را مشخص میکند. همان طور که برای رسیدن به مقصد نیاز به نقشه دارید، برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارها هم به «بوم کسب و کار» نیاز دارید. در این […]
بازدید: 2762
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
هوش هیجانی چیست و چرا ضروری است افرادی با EQ بالا را استخدام کنیم؟
داشتن هوش هیجانی (Emotional intelligence) یا EQ دقیقا آن بخشی از شخصیت ما را شکل میدهد که به احساسات خودمان و دیگران مربوط است؛ اینکه بتوانیم احساسات دیگران را درک کنیم و حتی گاهی خودمان را جای آنها بگذاریم. در اصل اطلاعات بیشتر در مورد هوش هیجانی کمک میکند تا هم در کسب و کار […]
بازدید: 2742
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
چطور زیرساخت مناسب برای رشد استارت اپ را فراهم کنیم؟ راهنمای استفاده از منحنی گرینر
اگر صاحب استارتاپی باشید، حتما رشد کسب و کارتان برایتان اتفاق خوشحال کنندهای است، اما هر رشدی نیاز به آمادگی و زیرساختهای مناسب دارد، وگرنه بیشتر از اینکه یک فرصت برای بیزینس شما باشد، به عنوان یک چالش میتواند کسب و کار شما را با بحران مواجه کند. ما در این مطلب برای حل این […]
بازدید: 2713
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
بوم کسب و کار چیست و چگونه برای شروع استارتاپ از آن استفاده کنیم؟ (راهنمای قدم به قدم)
بوم مدل کسب و کار (Business Model Canvas) نقشه ای است که در یک نگاه خلاصه مسیر کلی یک شرکت یا استارت اپ را مشخص میکند. همان طور که برای رسیدن به مقصد نیاز به نقشه دارید، برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارها هم به «بوم کسب و کار» نیاز دارید. در این […]
بازدید: 2762
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
هوش هیجانی چیست و چرا ضروری است افرادی با EQ بالا را استخدام کنیم؟
داشتن هوش هیجانی (Emotional intelligence) یا EQ دقیقا آن بخشی از شخصیت ما را شکل میدهد که به احساسات خودمان و دیگران مربوط است؛ اینکه بتوانیم احساسات دیگران را درک کنیم و حتی گاهی خودمان را جای آنها بگذاریم. در اصل اطلاعات بیشتر در مورد هوش هیجانی کمک میکند تا هم در کسب و کار […]
بازدید: 2742
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
چطور زیرساخت مناسب برای رشد استارت اپ را فراهم کنیم؟ راهنمای استفاده از منحنی گرینر
اگر صاحب استارتاپی باشید، حتما رشد کسب و کارتان برایتان اتفاق خوشحال کنندهای است، اما هر رشدی نیاز به آمادگی و زیرساختهای مناسب دارد، وگرنه بیشتر از اینکه یک فرصت برای بیزینس شما باشد، به عنوان یک چالش میتواند کسب و کار شما را با بحران مواجه کند. ما در این مطلب برای حل این […]
بازدید: 2713
آخرین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
کاربرد قانون پارتو در مدیریت کسبوکار ؛ باید ها و نباید ها + مثال
اصل پارتو یا قانون ۲۰/۸۰ یک ابزار جالب و قدرتمند است که به خیلی از کسبوکارها کمک میکند تا بتوانند با سرعت بیشتری رشد و توسعه داشته باشند. چطور؟ با ما همراه باشید تا جواب سوالاتی مثل اینکه اصل پارتو چگونه به رشد استارتاپتان کمک میکند و چه مزیتهایی برای کسب و کارتان دارد را […]
بازدید: 2652
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
چطور زیرساخت مناسب برای رشد استارت اپ را فراهم کنیم؟ راهنمای استفاده از منحنی گرینر
اگر صاحب استارتاپی باشید، حتما رشد کسب و کارتان برایتان اتفاق خوشحال کنندهای است، اما هر رشدی نیاز به آمادگی و زیرساختهای مناسب دارد، وگرنه بیشتر از اینکه یک فرصت برای بیزینس شما باشد، به عنوان یک چالش میتواند کسب و کار شما را با بحران مواجه کند. ما در این مطلب برای حل این […]
بازدید: 2713
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
چطور نیروی کار خوب استخدام کنیم؟
بین همه شرکتهای موفق و قابل اعتماد یک وجه اشتراک مهم وجود دارد: کارمندان متعهد و مسئولیت پذیر. نیروهای انسانی مهمترین سرمایههای هر شرکتی هستند و اگر بخواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و به موفقیت برسید، باید فرد مناسبی را برای کار استخدام کنید؛ اما این کار به این سادگیها هم نیست […]
بازدید: 3098
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
جانشین پروری چیست و چرا باید در کسب و کارمان از آن استفاده کنیم؟
اگر در جایی مشغول به کار هستید یا خودتان استارتاپی را اداره میکنید، احتمالا در تیمتان افراد کلیدی و مهمی را دارید که حتی روزهای مرخصی آنها برای شما و دیگر اعضای تیم نگران کننده است. اصلا شاید خود شما یکی از همان افرادی باشید که همیشه با تماسهای گاه و بیگاه از طرف همکارانتان […]
بازدید: 1408
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
چرا و چطور باید برای استفاده از «پلتفرمهای دیجیتال»، «استراتژی» داشته باشیم؟
پلتفرمهای دیجیتال، یکی از مهمترین اجزای فضای مجازی هستند که با ارائه خدمات جدید و متنوع، تغییرات زیادی را در کسبوکارهای سنتی و سبک زندگی افراد ایجاد کردهاند. برای درک این تحولات، بهتر است به تغییراتی که بعد از ورود پلتفرمهایی مثل دیجیکالا و اسنپ به وجود آمد، توجه کنید. جایی که بازار خرده فروشی، […]
بازدید: 2506
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
چطور با UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر)، کسب درآمد کنیم؟
احتمالا شما هم قبل از خرید هر چیزی، سری به کامنتها و تويیتهای دیگر کاربران میزنید یا از کسی که به نظرش اعتماد دارید، در مورد خرید یک محصول مشورت میگیرید. همانطور که میبینید حتی در روزگار آنلاین هم تبلیغات دهان به دهان ارزش زیادی دارد، موضوعی که حالا با نام UGC (محتوای تولید شده […]
بازدید: 2063