• عناوین مقاله

    روش‌های ارتباط آنلاین با ایرانسل(اینترنتی و غیرحضوری)

    • ۱-گفتگوی آنلاین
    • ۲-اپلیکیشن «ایرانسل‌من»
    • ۳-پشتیبانی دراینستاگرام
    • ۴-پشتیبانی در توییتر
    • ۵-ربات پشتیبان ایرانسل
    • ۶-پست الکترونیکی(ایمیل)

    روش‌های آفلاین(تلفنی و حضوری)

    • 1- پشتیبانی ایرانسل به وسیله تماس تلفنی
    • 2-مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌ها

    خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان

اگر از مشترکان ایرانسل باشید، ممکن است که گاهی برایتان سوال‌هایی در زمینه‌های مختلف مثل سیم‌کارت، شارژ، تنظیمات اینترنت ایرانسل یا روش استفاده از خدمات اینترنت ثابت و… پیش آمده باشد. بهتر است بدانید در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید و تیم پشتیبانی ایرانسل می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

شما در این مطلب با تمام روش‌های پشتیبانی آنلاین و آفلاین تیم ایرانسل آشنا می‌شوید و می‌توانید با انتخاب راهی که با آن راحت‌تر هستید مشکلات خود را با کارشناسان پشتیبانی ایرانسل پیگیری و برطرف کنید.

از چه راه‌هایی مشکلات ایرانسلی‌ام را حل کنم؟

روش‌های ارتباط آنلاین با ایرانسل(اینترنتی و غیرحضوری)

1-گفتگوی آنلاین

2-اپلیکیشن ایرانسل‌من

3-پشتیبانی دراینستاگرام

4-پشتیبانی در توییتر

5-ربات پشتیبان ایرانسل

6-پست الکترونیکی(ایمیل)

۱-گفتگوی آنلاین  

تقریبا در شرایط فعلی خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند که برای پشتیبانی، از خدمات آنلاین استفاده کنند. چت یا گفتگوی آنلاین یکی از روش‌هایی است که مشترکان ایرانسل می‌توانند به وسیله وب‌سایت و یا برنامه «ایرانسل من» از آن استفاده‌کنند. برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل باید:

وارد سایت ایرانسل شوید. در کمتر از یک‌دقیقه در گوشه سمت راست پایین صفحه پنجره گفتگوی آنلاین را مشاهده می‌کنید.

برای شروع گفتگو و دریافت خدمات باید شماره خود را وارد کنید.

نکته: نیازی نیست که شماره شما حتما ایرانسلی باشد.چون ممکن است شما سوالی در مورد سیم کارت سوخته یا گم شده ایرانسلی خود داشته باشید.

نوع سوال خود را وارد کنید. سوالات به شکل زیر دسته‌بندی شده‌اند:

خرید سیم‌کارت، بسته، مودم

اینترنت، تماس، پیامک

محصولات و خدمات

جشنواره ایرانسلی

حساب، شارژ، پرداخت

برنامه‌های کاربردی/پورتال‌ها

سوالات عمومی

بعد از وارد کردن شماره موبایل و انتخاب نوع سوال، کد یک بار مصرف به شماره موبایلی که آن را در این بخش وارد کرده بودید ارسال می‌شود. بعد از وارد کردن این کد، گفتگوی شما با کارشناس شروع می‌شود.

۲-اپلیکیشن «ایرانسل‌من»  

با اپلیکیشن «ایرانسل من» هم می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی چت کنید. برای این‌که بتوانید درخواست یا شکایت خود را در اپلیکیشن «ایرانسل من» با کارشناسان پیگیری کنید، باید:

از منوی سه خط بالای برنامه و سمت راست، گزینه «تماس با ما» و در انتها چت آنلاین را انتخاب کنید.

۳-پشتیبانی دراینستاگرام  

اگر در اینستاگرام اکانت دارید، می‌توانید در اینستاگرام هم سوال‌‍‌های خود را بپرسید. ایرانسل در اینستاگرام، صفحه جداگانه‌ای برای پاسخ‌گویی به مشترکان ایجاد کرده است. در صفحه اختصاصی پاسخ‌گویی به مشترکان (irancell_help@)، آموزش‌ها و سوال‌های متداول کاربران به شکل تصویری و دقیق قرار داده شده است و می‌توانید سوال‌ها، پیام‌ها و درخواست‌هایی که دارید را به شکل کامنت یا دایرکت در این صفحه بگذارید و در کمترین زمان جواب خود را دریافت کنید.

در صفحه رسمی شرکت ایرانسل (@irancell) هم می‌توانید علاوه بر دیدن تازه‌ترین خبرها، جدیدترین محصولات، اطلاع‌رسانی‌ها، خدمات ایرانسل و … سوال‌ها یا پیام‌های خود را برای همکاران ایرانسلی بفرستید، تا در اولین فرصت و در کمترین زمان به آن‌ها رسیدگی شود.

۴-پشتیبانی در توییتر

اگر در ایکس اکانت داشته اگر در ایکس اکانت داشته باشید می‌توانید با منشن کردن @irancellsupport سوال‌ها، انتقادها و خواسته‌های خود را در ایکس با ایرانسل در میان بگذارید.

۵-ربات پشتیبان ایرانسل

ایرانسل در پیام‌رسان تلگرام هم با نام کاربری irancell_helpbot@در هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن آماده است تا اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات، خدمات ایرانسل را در اختیار شما بگذارد.

۶-پست الکترونیکی(ایمیل)

شما می‌توانید به آدرس ایمیل cs@mtnirancell.ir  درخواست‌ها وسوا‌ل‌های خود را ارسال کنید تا کارشناسان پشتیبانی، به سرعت به شما پاسخ بدهند.

روش‌های آفلاین(تلفنی و حضوری)

1-پشتیبانی به وسیله تماس تلفنی

2-مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌ها

1- پشتیبانی ایرانسل به وسیله تماس تلفنی

اگر به روش‌های آنلاین آشنایی ندارید یا ترجیح می‌دهید از روش‌های سنتی و تماس تلفنی با کارشناسان ایرانسل در ارتباط باشید، ۲۴ساعته، در تمام روزهای سال و بدون محدودیت می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و سوال‌ها و مشکلات خود را مطرح کنید. برای دریافت خدمات راجع به تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل۴ و محصولات سازمانی می‌توانید از شماره‌های زیر استفاده کنید:

برای خدمات تلفن و اینترنت همراه: اگر با شماره ایرانسلی تماس می‌گیرید،  ۷۰۰  را شماره گیری کنید و اگر با خط غیر ایرانسل تماس می‌گیرید،  ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را شماره گیری کنید.

برای خدمات اینترنت ثابت: اگر با شماره ایرانسلی تماس می‌گیرید،  ۷۰۷ را شماره گیری کنید و اگر با خط غیر ایرانسل تماس می‌گیرید،  ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ را شماره گیری کنید.

برای خدمات و محصولات سازمانی: اگر با شماره ایرانسلی تماس می‌گیرید،  714 را شماره گیری کنید و اگر با خط غیر ایرانسل تماس می‌گیرید،  09377140000 را شماره گیری کنید.

نکته: در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به زبان فارسی یا انگلیسی تغییر دهید. اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی به بخش موردنظرتان وصل شوید.

۲-مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌ها

گرچه در شرایط فعلی مراجعات حضوری پیشنهاد نمی‌شود؛ اما اگر در نهایت روش‌های آنلاین و تماس تلفنی پاسخ‌گوی نیاز شما نبودند، می‌توانید از روش‌های حضوری هم استفاده کنید. ۳ روش زیر راه‌هایی هستند که به وسیله آن‌ها می‌توانید با دفاتر حضوری ایرانسل برای خرید محصولات، دریافت خدمات پشتیبانی ایرانسل و… در ارتباط باشید:

مراکز ارتباط با ایرانسل، فروش و خدمات توزیع‌کنندگان

در این بخش با انتخاب استان، شهر و آدرس فروشگاه می‌توانید به نمایندگی‌های انحصاری ایرانسل مراجعه کنید و از خدمات متنوع دفاتر به شکل حضوری بهره‌مند شوید.

نکته: حتما قبل از مراجعه ساعات کاری دفاتر را چک کنید.

نمایندگان فروش

برای خرید محصولات و خدمات ایرانسل می‌توانید به نمایندگان مجاز فروش ایرانسل هم مراجعه کنید. برای این کار استان، شهر و نوع خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آدرس نزدیکترین نمایندگی به شما نشان داده شود.

نمایندگان و مراکز حقوقی

اگر سوال‌هایی راجع به خدمات حقوقی ایرانسل داشته باشید می‌توانید در این بخش هم با انتخاب استان، شهر و آدرس فروشگاه نزدیکترین نمایندگی و مراکز حقوقی ایرانسل را انتخاب کنید.

خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان

ایرانسل در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و برای اولین بار در ایران، خدمات پشتیبانی خود را به ناشنوایان عزیز هم ارائه می‌کند. به این شکل که مشترکان ناشنوا یا کم شنوا می‌توانند به وسیله ارتباط ویدیویی با استفاده از «زبان اشاره»، گفتگوی آنلاین و تماس تصویری با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، پشتیبانی لازم را دریافت نمایند.

خدمات پشتیبانی ایرانسل هم مثل دیگر بخش‌های ایرانسل متناسب با نیاز روز پیشرفت کرده است و تنها محدود به کانال‌های سنتی و تماس‌های تلفنی نیست.ایرانسل تلاش می‌کند تا با بروزرسانی فناوری‌ها،اطلاعات و دانش تیم فنی و پشتیبانی خود بهترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد، امیدواریم شما هم از این خدمات راضی باشید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 102358

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

چگونه سیمکارت گمشده ایرانسل را بازیابی یا مسدود کنیم؟

در مقاله قبلی گفتیم که اگر خدای نکرده گوشی شما به همراه سیمکارت سرقت شده یا گم شده باشد چطور می­توانید آن را بازیابی کنید. در واقع اگر به دلایل مختلف سیم­کارتتان را گم کرده باشید، باید به سرعت سیمکارت خود را مسدود کنید یا یک سیم کارت جدید با شماره قبلی‌اتان تهیه کنید تا از […]

بازدید: 38408

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

معرفی کاربردی‌ترین کدهای ایرانسل ( کدهای خدمات ایرانسل که آفلاین هم در دسترس هستند)

احتمالا برایتان پیش آمده در شرایطی که آنلاین نیستید و یا بسته اینترنتتان تمام شده نیاز به کارهایی مثل خرید بسته اینترنت، شارژ و یا حتی فورجی کردن سیمکارتتان داشته باشید. در این شرایط که آنلاین نیستید می‌‌توانید از کدهای کاربردی یا USSD ها استفاده کنید. این کدها همان ستاره مربع‌های معروفی هستند که امروزه […]

بازدید: 23591