کسب و کار

در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت می‌کنیم. مدیریت پروژه، چالش‌های کارتیمی، مصاحبه‌های شغلی، بخش‌هایی از این موضوعات هستند. شما می‌توانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.

پربازدیدترین نوشته‌های کسب و کار

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

نیچ مارکتینگ چیست و چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟

حتما تا به حال فروشگاه‌هایی را دیده‌اید که محصولات خود را تنها برای یک قشر خاص ارائه می‌دهند، مثل فروشگاهی که مخصوص گیاهخواران است و فقط محصولات غذایی مخصوص این گروه را عرضه می‌کند. به این استراتژی که کسب و کار تصمیم می‌گیرد تا محصولات خود را فقط برای یک گروه از افراد ارائه کند، […]

بازدید: 1864

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

فرآیند برندسازی در کسب و کارها چگونه است؟ 3 قدم ضروری

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که وقتی تصمیم به خرید یا توصیه محصولی دارید، اول سراغ برندی که در ذهن شما شناخته شده و مشهور است، می­روید. پس می­توانیم نتیجه بگیریم که برند یک کسب و کار، ارزشمندترین دارایی آن کسب و کار است و ایجاد یک برند قوی از مهم­ترین وظایف کسب و […]

بازدید: 2090

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

چگونه تقویم محتوا طراحی کنیم؟ راهنمای قدم به قدم برای طراحی کانتنت کلندر

برنامه‌ریزی همیشه در بهتر شدن روند پیشرفت کارها و رسیدن به اهداف مفید است و حالا با گسترش شبکه‌های اجتماعی، داشتن این برنامه ریزی درباره تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا سایت‌ها هم به همین اندازه مفید و ضروری به نظر می‌رسد. اگر در شبکه‌های اجتماعی صفحه شخصی دارید به دنبال اینفلوئنسر شدن هستید […]

بازدید: 1745

آخرین نوشته‌های کسب و کار

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

لیستی از 7 تا از پر درآمد‌ترین شغل‌ها بعد از کرونا

در سال ۹۸ وقتی موج اول کرونا شروع شد فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها مثل آژانس‌های هواپیمایی، سینماها، هتل‌ها، تالارها و … تعطیل یا کم‌ شد و از طرف دیگر کسب‌وکارهایی که فعالیت‌هایشان قابلیت آنلاین شدن یا دور کاری را داشتند، در این مدت به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا کردند. در واقع با تغییراتی که […]

بازدید: 4124

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

استراتژی اقیانوس آبی و قرمز در ورود به بازار برای استارت آپ ها چیست؟

احتمالا در فضاهای استارتاپی یا کسب و کارها اسم «اقیانوس آبی» یا«اقیانوس قرمز» به گوشتان خورده باشد. اقیانوس آبی و قرمز در اصل اسم دو نوع استراتژی بازاریابی هستند که به مسیر کسب و کارها کمک می‌کنند. بازاریاب‌ها و مدیران بازاریابی هنگامی که می‌خواهند محصول جدیدی را وارد بازار کنند از این دو استراتژی کمک […]

بازدید: 2978

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟ ۱۰ دلیل مهم

اینترنت پر از مقاله‌های مربوط به پیشرفت و داستان استارت‌آپ‌های موفق است؛ اما در اصل همه‌ی استارتاپ‌ها به موفقیت نمی‌رسند و تعداد زیادی از استارت‌آپ‌ها در میان راه دلسرد می‌شوند و ایده‌هایشان محکوم به شکست می‌شود. دلیل این که چرا بعضی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند به اندازه‌ی دانستن راه‌های موفقیت آن‌ها، مهم است. چون این […]

بازدید: 3283

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

کاربرد قانون پارتو در مدیریت کسب‌وکار ؛ باید ها و نباید ها + مثال

اصل پارتو یا قانون ۲۰/۸۰ یک ابزار جالب و قدرتمند است که به خیلی از کسب‌وکارها کمک می­کند تا بتوانند با سرعت بیشتری رشد و توسعه داشته باشند. چطور؟ با ما همراه باشید تا جواب سوالاتی مثل اینکه اصل پارتو چگونه به رشد استارتاپتان کمک می‌کند و چه مزیت‌هایی برای کسب و کارتان دارد را […]

بازدید: 2466

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

چطور زیرساخت مناسب برای رشد استارت اپ را فراهم کنیم؟ راهنمای استفاده از منحنی گرینر

اگر صاحب استارتاپی باشید، حتما رشد کسب و کارتان برایتان اتفاق خوشحال کننده‌ای است، اما هر رشدی نیاز به آمادگی و زیرساخت‌های مناسب دارد، وگرنه بیشتر از اینکه یک فرصت برای بیزینس شما باشد، به عنوان یک چالش می‌تواند کسب و کار شما را با بحران مواجه کند. ما در این مطلب برای حل این […]

بازدید: 2554

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

چطور نیروی کار خوب استخدام کنیم؟

بین همه شرکت‌های موفق و قابل اعتماد یک وجه اشتراک مهم وجود دارد: کارمندان متعهد و مسئولیت پذیر. نیروهای انسانی مهمترین سرمایه‌های هر شرکتی هستند و اگر بخواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و به موفقیت برسید، باید فرد مناسبی را برای کار استخدام کنید؛ اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست […]

بازدید: 2780