• عناوین مقاله

    طرح حمایت از پایان‌نامه ها چیست؟

    مزایای طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان توسط ایرانسل

    راهنمای گام به گام شرکت در طرح حمایت از پایان‌نامه ها

همانطور که می‌دانید اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین و پیشروترین اپراتور همراه در کشور شناخته می‌شود. به واسطه همین موضوع، این اپراتور اقدام به انجام طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا کرده است. با طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان ایرانسل بسیاری از کسانی که پروپوزال خود را کامل کرده‌اند، می‌توانند با ارسال آن به ایرانسل از خدمات مادی و معنوی این اپراتور بهره‌مند شوند.

اگر شماهم از دانشجویان و یا استادان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا هستید و قصد دارید از خدمات متنوع اپراتور ایرانسل بهره‌مند شوید، برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان توسط ایرانسل در ادامه با ما همراه باشید.

طرح حمایت از پایان‌نامه ها چیست؟

طرح حمایت از پایان‌نامه ها در واقع توسط ایرانسل لبز یا همان بازوی توسعه و تعمیق ارتباط ایرانسل انجام شده است. ایرانسل لبز از سال 1398 با ایجاد ارتباط بین ایرانسل و بسیاری از مراکز علمی، استارتاپ‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت های فناوری و مراکزی از این قبیل، سعی در توسعه و نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات داشته و تاسیس شده است.

با این حال، یکی از طرح های این شرکت طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان است. این طرح با هدف گسترش ارتباط ایرانسل با فضای دانشگاهی و همچنین حمایت از دانشجویان نخبه، کاردان و مستعد ایجاد شده است. از این رو، دانشجویانی که قصد دارند قصد تکمیل پایان‌نامه دارند، می‌توانند آن‌را به ایرانسل ارسال کرده و مزایای اینکار شگفت‌زده شوند.

طرح حمایت از پایان‌نامه ها در ایرانسل از حوزه‌های دیجتیال، بازاریابی، ارتباط با مشتریان، حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک، منابع انسانی، فروش و توزیع و همچنین تحقیق و توسعه پشتیبانی می‌کند و مناسب دانشجویانی است که در این رشته ها فعالیت دارند.

مزایای طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان توسط ایرانسل

همانطور که گفتیم، طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان توسط ایرانسل دارای مزایا و ویژگی های شگفت انگیزی است. به همین خاطر زمانی که دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا پایان‌نامه خود را با این طرح همراه می‌کنند، از لحاظ مادی و معنوی تحت حمایت ایرانسل قرار گرفته و شکوفا می‌شوند.

 حمایت های مادی ایرانسل از دانشجویان در مرحله ثبت قرارداد به فرد اعلام می‌شود و پس از دفاع از پروپوزال می‌تواند از آن بهره‌مند شود. همچنین حمایت معنوی ایرانسل نیز به شکل‌های مختلف مثل ارائه اعتبار به دانشجو و یا بهره‌مندی از رزومه بسیار خوب همراه است. 

راهنمای گام به گام شرکت در طرح حمایت از پایان‌نامه ها

برای ثبت نام و ارسال پروپوزال خود برای ایرانسل و کسب مزایا و ویژگی‌های این طرح، لازم است تا 4 گام را طی کنید. البته باید توجه داشته باشید زمانی که پایان‌نامه شما به مراحل پایانی نرسید و از طرف ایرانسل رد شد، می‌توانید اشکالات خود را برطرف کرده و مجددا اقدام به انجام اینکار کنید.

همچنین نکته حائز اهمیت بعدی دقت کردن به این مراحل و گام‌ها است. تنها زمانی پایان‌نامه شما نتیجه می‌دهد که از مراحل به صورت اصولی و قابل قبول عبور کرده باشید.

گام اول: دریافت پروپوزال

در گام اول از ارسال پایان‌نامه برای ایرانسل ابتدا باید پروپوزال مربوط را دریافت کنید. برای اینکار لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا به سایت رسمی ایرانسل به آدرس irancell.ir مراجعه کنید.
  2. سپس در قسمت حمایت از پایان‌نامه ها توسط ایرانسل، موضوع های پژوهشی را انتخاب کنید.
  3. حالا میتوانید موضوع موردعلاقه خود را جستجو و پیدا کنید.
  4. در مرحله آخر، فایل «طرح حمایت از پایان‌نامه تحصیلات تکمیلی» را دریافت کرده و کامل کنید.

گام دوم: تکمیل و ارسال پروپوزال

در این گام باید فایل دریافتی در گام قبلی را کامل کنید تا زیر نظر کارشناسان ایرانسل قرار بگیرد. برای اینکار لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1. فرم دریافتی «پروپوزال حمایت از پایان‌نامه در تحصیلات تکمیلی» را با دقت و اصول کامل کنید.
  2. در مرحله بعد، فرم پرینت شده را که به تایید دانشگاه، استاد و خود شما رسیده را اسکن کنید و به همراه فایل word برای ایرانسل ارسال کنید.
  3. حالا باید منتظر تماس ایرانسل باشید تا زمان هماهنگ شده برای ارزیابی فایل پروپوزال را به شما اعلام کند.
  4. کمیته ارزیابی فرم پروپوزال شما را بررسی میکند و در صورت تایید این کمیته، فرم پروپوزال به مراحل بعدی می‌رود.

البته باید توجه داشته باشید زمان‌هایی نیز وجود دارد که کمیته ارزیابی تاییدیه مشروط لحاظ می‌کند. در چنین مواقعی باید اشکالات به‌وجود آمده در فایل را رفع کنید و سپس برای تاییدیه نهایی برای آنها ارسال کنید.

همچنین نکته بعدی رد شدن فرم پروپوزال است. در صورتی که پروپوزال شما با تایید کمیته همراه نشد، می‌توانید برای ارسال پروپوزال بهتر و بی اشکال‌تر، پیشنهاد بهتری را طرح کنید.

گام سوم: امضای تعهدنامه و تخصیص همیار پژوهش

در گام بعدی یعنی گام سوم، به دلیل اهمیت حفظ اعلاعات شرکتی قراردادی بسته می‌شود و در کنار این موضوع نیز از طرف ایرانسل یک همیار پژوهش برای کمک به ادامه روند معرفی خواهد شد. مراحل این گام هم به این شرح است:

  1. امضای قرارداد و یک تعهدنامه عدم افشای اطلاعات را برای اهمیت حفظ اطلاعات شرکتی امضا می‌کنید.
  2. همیار پژوهش شما توسط ایرانسل مشخص می‌شود و قدم به قدم کنار یکدیگر پیش می‌روید.
  3. زمانی که کارهای پروپوزال تمام شد، از دانشگاه برای تعیین زمان دفاعیه زمان می‌گیرد و زمان مشخص شده را به ایرانسل اعلام می‌کنید.

گام پایانی: دفاع و تسویه حساب

در قدم آخر زمان شروع دفاعیه در شرکت نیز فرا می‌رسد و در صورت انجام اینکار، تسویه حساب نهایی برایتان انجام خواهد شد. مراحل این گام نیز عبارتند از:

  1. پس از گذشت مدتی از دفاع در دانشگاه، دفاع در شرکت نیز فرا می‌رسد و باید وارد شرکت ایرانسل شوید.
  2. و در آخر بعد از دفاع در محل شرکت، تسویه حساب نهایی نیز پرداخت خواهد شد. همانطور که گفته شد، چگونگی و انجام تسویه حساب در قرارداد نیز ذکر می‌شود.

آیا شماهم از دانشجویانی هستید که به تازگی پایان‌نامه خود را تکمیل کرده‌اید؟ با ورود به بخش حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان در سایت رسمی ایرانسل، می‌توانید از خدمات و ویژگی های این شرکت بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

راهنمای کامل استفاده از «اپلیکیشن بازیک»؛ چگونه با بازیک ایرانسل کار کنیم؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های صنعت گیم، بازی‌های موبایلی است. به همین دلیل ایرانسل هم در پلتفرم بازیک، فرصت خوبی را برای طرفداران بازی‌های موبایلی ایجاد کرده است. پس اگر  به بازی‌های موبایلی علاقه دارید و دوست دارید که اطلاعات بیشتری راجع به اپلیکیشن بازی‌های اندرویدی بازیک داشته باشید، خواندن این مطلب را ازدست ندهید. بازیک […]

بازدید: 2425

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

راهنمای خرید مودم برای سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی

امروزه با پیشرفت فناوری بسیاری از سازمان‌ها و ارگان های خصوصی و دولتی به اینترنت پرسرعت نیاز پیدا کرده‌‌اند. این سازمان‌ها بدلیل پیش‌برد کارها و افزایش راندمان کاری باید دقت زیادی در انتخاب و خرید مودم مخصوص کنند. با این حال، اگر اینترنت استفاده شده آنها از کیفیت و سرعت کافی برخوردار نباشد، خسارات و […]

بازدید: 1563

۱۴۰۱/۱۲/۲۲

حمایت از پایان نامه های دانشجویان توسط ایرانسل

همانطور که می‌دانید اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین و پیشروترین اپراتور همراه در کشور شناخته می‌شود. به واسطه همین موضوع، این اپراتور اقدام به انجام طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا کرده است. با طرح حمایت از پایان‌نامه های دانشجویان ایرانسل بسیاری از کسانی که پروپوزال خود را کامل […]

بازدید: 1111