آموزشی
در این بخش، خدمات و محصولات ایرانسل معرفی میشوند و روش کار کردن با آنها آموزش داده میشود. این بخش ۳ زیر شاخه دارد.
اینترنت: این بخش شامل موضوعاتی مثل کنترل هزینه اینترنت، انواع اینترنت پرسرعت (همراه، ثابت، وای فای)، بررسی نقش اینترنت در توسعه فردی و اجتماعی، و... است.
خدمات: در این بخش، مسئولیتها و خدمات اجتماعی ایرانسل معرفی میشود. مثل مسئولیت سازمانهای فناوری در برابر محیط زیست، مسئولیتهای اجتماعی ایرانسل در برابر افراد دارای معلولیت و.. .
اپلیکیشن: در بخش اپلیکیشن، برنامههای کاربردی ایرانسل و روش کار با آنها معرفی میشود. مثل معرفی سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل، کیف پول دیجیتال، ابرتو و.. .
پربازدیدترین نوشتههای آموزشی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
روش پیگیری و شکایت از مزاحمتها و کلاهبرداریهای تلفنی و پیامکی برای خط ایرانسلی
خوشبختانه بعد از فعال شدن سرویس نمایشگر شمارههای تلفن (ID Caller)، امکان بلاک کردن شمارههای مزاحم در گوشیهای هوشمند، تجربه تماسهای مزاحمی کمتر از قبل شده است، اما به هر حال همه ما کم و بیش با این مشکل روبرو شدهایم. اگر به نوعی درگیر مزاحمتهای تلفنی هستید و این موضوع آزارتان میدهد خواندن این […]
بازدید: 8358
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل
سیم کارتهای تلفن همراه به دو نوع اعتباری و دائمی تقسیم میشوند. سیم کارتهای اعتباری نیاز به شارژ دارند و کاربران باید قبل از استفاده، مبلغی را به حساب خود اضافه کنند. در مقابل، سیم کارتهای دائمی دارای اعتبار پیشفرض هستند و هزینههای مصرفی بهصورت دورهای در قالب صورتحساب از مشترک دریافت میشود. بسیاری از […]
بازدید: 8261
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 7832
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
روش پیگیری و شکایت از مزاحمتها و کلاهبرداریهای تلفنی و پیامکی برای خط ایرانسلی
خوشبختانه بعد از فعال شدن سرویس نمایشگر شمارههای تلفن (ID Caller)، امکان بلاک کردن شمارههای مزاحم در گوشیهای هوشمند، تجربه تماسهای مزاحمی کمتر از قبل شده است، اما به هر حال همه ما کم و بیش با این مشکل روبرو شدهایم. اگر به نوعی درگیر مزاحمتهای تلفنی هستید و این موضوع آزارتان میدهد خواندن این […]
بازدید: 8358
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل
سیم کارتهای تلفن همراه به دو نوع اعتباری و دائمی تقسیم میشوند. سیم کارتهای اعتباری نیاز به شارژ دارند و کاربران باید قبل از استفاده، مبلغی را به حساب خود اضافه کنند. در مقابل، سیم کارتهای دائمی دارای اعتبار پیشفرض هستند و هزینههای مصرفی بهصورت دورهای در قالب صورتحساب از مشترک دریافت میشود. بسیاری از […]
بازدید: 8261
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 7832
آخرین نوشتههای آموزشی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتندهی دارد!
حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشتهاید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتندهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکلساز است. ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]
بازدید: 181031
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
راهنمای جامع استفاده از «چارخونه ایرانسل»
اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است و در کنار جدیدترین اپلیکیشنها به محتواهای دیجیتال مثل موسیقی، فیلم و مجله علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید چون همه این امکانات در چارخونه ایرانسل برای شما فراهم است. چارخونه ایرانسل چیست؟ Charkhoneh، یک بازار جامع محتوای دیجیتال است که با آن میتوانید اپلیکیشنها و […]
بازدید: 4296
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
روش پیگیری و شکایت از مزاحمتها و کلاهبرداریهای تلفنی و پیامکی برای خط ایرانسلی
خوشبختانه بعد از فعال شدن سرویس نمایشگر شمارههای تلفن (ID Caller)، امکان بلاک کردن شمارههای مزاحم در گوشیهای هوشمند، تجربه تماسهای مزاحمی کمتر از قبل شده است، اما به هر حال همه ما کم و بیش با این مشکل روبرو شدهایم. اگر به نوعی درگیر مزاحمتهای تلفنی هستید و این موضوع آزارتان میدهد خواندن این […]
بازدید: 8358
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
چطوری گوشی دزدیده شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
برای همهی ما پیش آمده که موبایل خودمان یا اطرافیانمان دزدیده یا گم شود؛ اما مسئله این جا است که: بعد از این اتفاق باید چه کاری انجام بدهیم؟ قبل از گم شدن شدن موبایلمان چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم که بتوانیم آن را ردیابی کنیم؟ ما در این مطلب شما را با راهکارهای قبل […]
بازدید: 12695
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 7832
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
چطور از پشتیبانی ایرانسل کمک بگیرید؟ 9 روش آنلاین و آفلاین برای ارتباط با پشتیبانی
اگر از مشترکان ایرانسل باشید، ممکن است که گاهی برایتان سوالهایی در زمینههای مختلف مثل سیمکارت، شارژ، تنظیمات اینترنت ایرانسل یا روش استفاده از خدمات اینترنت ثابت و… پیش آمده باشد. بهتر است بدانید در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید و تیم پشتیبانی ایرانسل میتوانند در ۲۴ ساعت شبانهروز راهنماییهای لازم را به شما ارائه […]
بازدید: 83130