کسب و کار
در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت میکنیم. مدیریت پروژه، چالشهای کارتیمی، مصاحبههای شغلی، بخشهایی از این موضوعات هستند. شما میتوانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.
پربازدیدترین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
آشنایی با تبلیغات غیر مستقیم یا پنهان
تبلیغات غیرمستقیم یکی از روشهای خلاقانه و هوشمندانه در دنیای بازاریابی است که بدون جلب توجه مستقیم، اثر بیشتری بر مخاطبان میگذارد. در این شیوه، پیام تبلیغاتی بهصورت ظریف و غیرمحسوس در محتوا یا فعالیتهای روزمره مخاطب قرار میگیرد، به شکلی که او بدون مقاومت یا احساس اجبار با برند یا محصول آشنا میشود. تبلیغات […]
بازدید: 202
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
تکنیکهای تبلیغات ایمیلی
آمارها نشان میدهد که حدود 4.37میلیارد نفر در سراسر جهان از تبلیغات ایمیلی استفاده میکنند. پیشبینیها نیز نشان میدهد که تا سال 2025 این رقم به 4.59میلیارد نفر افزایش خواهد داشت! این آمار در واقع اهمیت ایمیل را در تبلیغات و رشد کسبوکارها نشان میدهد. بین اینهمه روشهای تبلیغاتی چرا تبلیغات ایمیلی را انتخاب کنیم؟ […]
بازدید: 244
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
تبلیغات ویدیویی CGI
اخیرا چند تبلیغ وایرال شد که در شهر بارش بادمجانی رخ داد! لوازم آرایشی در زایندهرود قدم میزدند! یا پنیر موزارلا بهقدری کش آمد که تا وسط اتوبان رسید! حالا منظور از این نوع تبلیغ چیست؟ چه مزیتی دارد؟ برای چه کسبوکارهایی مناسب است؟ برای آشنایی با این نوع تبلیغات همراه ما باشید. تبلیغات CGI […]
بازدید: 303
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
آشنایی با تبلیغات غیر مستقیم یا پنهان
تبلیغات غیرمستقیم یکی از روشهای خلاقانه و هوشمندانه در دنیای بازاریابی است که بدون جلب توجه مستقیم، اثر بیشتری بر مخاطبان میگذارد. در این شیوه، پیام تبلیغاتی بهصورت ظریف و غیرمحسوس در محتوا یا فعالیتهای روزمره مخاطب قرار میگیرد، به شکلی که او بدون مقاومت یا احساس اجبار با برند یا محصول آشنا میشود. تبلیغات […]
بازدید: 202
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
تکنیکهای تبلیغات ایمیلی
آمارها نشان میدهد که حدود 4.37میلیارد نفر در سراسر جهان از تبلیغات ایمیلی استفاده میکنند. پیشبینیها نیز نشان میدهد که تا سال 2025 این رقم به 4.59میلیارد نفر افزایش خواهد داشت! این آمار در واقع اهمیت ایمیل را در تبلیغات و رشد کسبوکارها نشان میدهد. بین اینهمه روشهای تبلیغاتی چرا تبلیغات ایمیلی را انتخاب کنیم؟ […]
بازدید: 244
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
تبلیغات ویدیویی CGI
اخیرا چند تبلیغ وایرال شد که در شهر بارش بادمجانی رخ داد! لوازم آرایشی در زایندهرود قدم میزدند! یا پنیر موزارلا بهقدری کش آمد که تا وسط اتوبان رسید! حالا منظور از این نوع تبلیغ چیست؟ چه مزیتی دارد؟ برای چه کسبوکارهایی مناسب است؟ برای آشنایی با این نوع تبلیغات همراه ما باشید. تبلیغات CGI […]
بازدید: 303
آخرین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
آشنایی با تبلیغات غیر مستقیم یا پنهان
تبلیغات غیرمستقیم یکی از روشهای خلاقانه و هوشمندانه در دنیای بازاریابی است که بدون جلب توجه مستقیم، اثر بیشتری بر مخاطبان میگذارد. در این شیوه، پیام تبلیغاتی بهصورت ظریف و غیرمحسوس در محتوا یا فعالیتهای روزمره مخاطب قرار میگیرد، به شکلی که او بدون مقاومت یا احساس اجبار با برند یا محصول آشنا میشود. تبلیغات […]
بازدید: 202
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
تکنیکهای تبلیغات ایمیلی
آمارها نشان میدهد که حدود 4.37میلیارد نفر در سراسر جهان از تبلیغات ایمیلی استفاده میکنند. پیشبینیها نیز نشان میدهد که تا سال 2025 این رقم به 4.59میلیارد نفر افزایش خواهد داشت! این آمار در واقع اهمیت ایمیل را در تبلیغات و رشد کسبوکارها نشان میدهد. بین اینهمه روشهای تبلیغاتی چرا تبلیغات ایمیلی را انتخاب کنیم؟ […]
بازدید: 244
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
تبلیغات ویدیویی CGI
اخیرا چند تبلیغ وایرال شد که در شهر بارش بادمجانی رخ داد! لوازم آرایشی در زایندهرود قدم میزدند! یا پنیر موزارلا بهقدری کش آمد که تا وسط اتوبان رسید! حالا منظور از این نوع تبلیغ چیست؟ چه مزیتی دارد؟ برای چه کسبوکارهایی مناسب است؟ برای آشنایی با این نوع تبلیغات همراه ما باشید. تبلیغات CGI […]
بازدید: 303
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
Cdn چیست و چه کاربردی دارد؟
Cdn چیست؟ با کمک این فناوری میتوان به چه اهدافی دست پیدا کرد؟ cdn یا Content Delivery Network تکنولوژی است که با هدف افزایش سرعت سایتها و رسیدگی سریعتر به نیاز کاربران مورد استفاده قرار میگیرد. این فناوری باعث میشود تا شبکهای از سرورها در کنار هم فعالیت کنند و هر جایی که سرور به […]
بازدید: 415
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
آشنایی با تبلیغات ویدئویی
تا حالا شده یک تبلیغ ویدئویی را ببینید و آنقدر تحت تأثیرش قرار بگیرید که بگویید “وای، چه ایده خلاقانهای!” یا “این دقیقا چیزی است که من دنبالش بودم؟” تبلیغات ویدئویی، دیگر فقط یک ابزار برای معرفی محصول نیستند، بلکه یک هنرِ داستانگویی تصویری و یک راه ارتباطی قوی با مخاطبین محسوب میشوند. از این […]
بازدید: 274
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
مشاوره تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین
تنوع بالای پلتفرمهای تبلیغاتی، تغییر مداوم الگوریتمهای شبکههای اجتماعی و پیچیدگی ابزارهای تحلیل داده، از جمله مواردی هستند که تصمیمگیری در حوزه تبلیغات آنلاین را دشوار میسازند. مشاوره تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای مبتنی بر داده و تجربه، به کسبوکارها کمک میکند تا از این چالشها عبور کرده و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. […]
بازدید: 276