کسب و کار

در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت می‌کنیم. مدیریت پروژه، چالش‌های کارتیمی، مصاحبه‌های شغلی، بخش‌هایی از این موضوعات هستند. شما می‌توانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.

پربازدیدترین نوشته‌های کسب و کار

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

کمپین ریتارگتینگ چیست؟

هدف‌گذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه می‌دهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وب‌سایت بازدید کرده‌اند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کرده‌اند، با هدف مشارکت مجدد در […]

بازدید: 270

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا

ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروس‌های بسیار مسری و خطرناک به حساب می‌آمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]

بازدید: 1277

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

راهنمای راه اندازی 7 کسب و کار آنلاین

کسب و کارهای آنلاین از جمله شغل‌های پردرآمد و به نحوی نیز آسان در ایران هستند. این نوع مشاغل به واسطه شیوع ویروس کرونا رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و از آن زمان تاکنون توانسته‌اند افراد بسیار زیادی به سمت خرید اینترنتی جذب کنند. با این حال، اگر از دسته کسانی هستید که به […]

بازدید: 1600

آخرین نوشته‌های کسب و کار

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

۱۰ تا از مشاغلی که در آینده بازار کار خوبی دارند

با پیشرفت علم و تکنولوژی کسب و کارها هم تغییر کرده‌ا‌ند و البته در کنار این موضوع کرونا هم به بخشی از این تغییرات سرعت بیشتری داده است. مثلا دورکاری و افزایش شغل‌های خانگی بخشی از این تغییرات بوده است . قبلا در  مورد مشاغل افزایش یافته در دوران کرونا صحبت کردیم اما در این […]

بازدید: 3014

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

نیچ مارکتینگ چیست و چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟

حتما تا به حال فروشگاه‌هایی را دیده‌اید که محصولات خود را تنها برای یک قشر خاص ارائه می‌دهند، مثل فروشگاهی که مخصوص گیاهخواران است و فقط محصولات غذایی مخصوص این گروه را عرضه می‌کند. به این استراتژی که کسب و کار تصمیم می‌گیرد تا محصولات خود را فقط برای یک گروه از افراد ارائه کند، […]

بازدید: 1994

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

فرآیند برندسازی در کسب و کارها چگونه است؟ 3 قدم ضروری

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که وقتی تصمیم به خرید یا توصیه محصولی دارید، اول سراغ برندی که در ذهن شما شناخته شده و مشهور است، می­روید. پس می­توانیم نتیجه بگیریم که برند یک کسب و کار، ارزشمندترین دارایی آن کسب و کار است و ایجاد یک برند قوی از مهم­ترین وظایف کسب و […]

بازدید: 2218

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

چگونه تقویم محتوا طراحی کنیم؟ راهنمای قدم به قدم برای طراحی کانتنت کلندر

برنامه‌ریزی همیشه در بهتر شدن روند پیشرفت کارها و رسیدن به اهداف مفید است و حالا با گسترش شبکه‌های اجتماعی، داشتن این برنامه ریزی درباره تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا سایت‌ها هم به همین اندازه مفید و ضروری به نظر می‌رسد. اگر در شبکه‌های اجتماعی صفحه شخصی دارید به دنبال اینفلوئنسر شدن هستید […]

بازدید: 1869

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

سوشال لیسنینگ (Social listening) چیست و چرا برای کسب و کارها مهم است؟

اگر صاحب کسب و کاری باشید حتما می‌دانید یکی از راه‌های مهم برای جلب رضایت مشتری‌ها، گوش کردن به انتقادات و نظرات آن‌ها است. در واقع نظرات و واکنش آن‌ها به شما کمک می‌کند تا محصول یا خدمات خود را در مسیر درستی ارتقا بدهید و نقاط ضعف و قوت کسب و کار خود را […]

بازدید: 2867

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

هوش هیجانی چیست و چرا ضروری است افرادی با EQ بالا را استخدام کنیم؟

داشتن هوش هیجانی (Emotional intelligence) یا EQ دقیقا آن بخشی از شخصیت ما را شکل می‌دهد که به احساسات خودمان و دیگران مربوط است؛ اینکه بتوانیم احساسات دیگران را درک کنیم و حتی گاهی خودمان را جای آن‌ها بگذاریم. در اصل اطلاعات بیشتر در مورد هوش هیجانی کمک می‌کند تا هم در کسب و کار […]

بازدید: 2696