کسب و کار
در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت میکنیم. مدیریت پروژه، چالشهای کارتیمی، مصاحبههای شغلی، بخشهایی از این موضوعات هستند. شما میتوانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.
پربازدیدترین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
استراتژی اقیانوس آبی و قرمز در ورود به بازار برای استارت آپ ها چیست؟
احتمالا در فضاهای استارتاپی یا کسب و کارها اسم «اقیانوس آبی» یا«اقیانوس قرمز» به گوشتان خورده باشد. اقیانوس آبی و قرمز در اصل اسم دو نوع استراتژی بازاریابی هستند که به مسیر کسب و کارها کمک میکنند. بازاریابها و مدیران بازاریابی هنگامی که میخواهند محصول جدیدی را وارد بازار کنند از این دو استراتژی کمک […]
بازدید: 3270
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
روش فراهم کردن پشتوانه مالی برای یک استارت آپ (مرکز نوآوری چیست و چه تفاوتهایی با شتابدهنده دارد؟)
راهاندازی یک تیم استارتآپی بدون پشتوانه مالی لازم و تامین تجهیزات مورد نیاز تقریبا غیر ممکن است. یک تیم استارتاپی در زمان شروع فعالیت چند گزینه برای کسب حمایت دارد. استفاده از سرمایههای شخصی و خانوادگی پذیرش و عضویت در یک شتابدهنده گرفتن حمایت از صندوقها و شرکتهای سرمایهگذاری مراکز نوآوری در بین این گزینهها، […]
بازدید: 3212
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
شتابدهندههای کسب و کار چه هستند؟ چگونه به استارتاپها در حوزه سرمایهگذاری کمک میکنند؟
موضوعات مالی همیشه یکی از دغدغههای مهم افرادی است که میخواهند برای خودشان کسبوکاری شخصی راه بیندازند، معمولا راههای رایج سرمایهگذاری مثل سرمایهگذاری شخصی یا کمک گرفتن از سرمایهگذاران برای این کار وجود دارد؛ اما مدتی است که راهکار جدیدی به نام شتابدهندهها Accelerator) ) هم برای رشد کسبوکارهای نوپا یا استارتآپها، ایجاد شده که […]
بازدید: 3121
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
استراتژی اقیانوس آبی و قرمز در ورود به بازار برای استارت آپ ها چیست؟
احتمالا در فضاهای استارتاپی یا کسب و کارها اسم «اقیانوس آبی» یا«اقیانوس قرمز» به گوشتان خورده باشد. اقیانوس آبی و قرمز در اصل اسم دو نوع استراتژی بازاریابی هستند که به مسیر کسب و کارها کمک میکنند. بازاریابها و مدیران بازاریابی هنگامی که میخواهند محصول جدیدی را وارد بازار کنند از این دو استراتژی کمک […]
بازدید: 3270
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
روش فراهم کردن پشتوانه مالی برای یک استارت آپ (مرکز نوآوری چیست و چه تفاوتهایی با شتابدهنده دارد؟)
راهاندازی یک تیم استارتآپی بدون پشتوانه مالی لازم و تامین تجهیزات مورد نیاز تقریبا غیر ممکن است. یک تیم استارتاپی در زمان شروع فعالیت چند گزینه برای کسب حمایت دارد. استفاده از سرمایههای شخصی و خانوادگی پذیرش و عضویت در یک شتابدهنده گرفتن حمایت از صندوقها و شرکتهای سرمایهگذاری مراکز نوآوری در بین این گزینهها، […]
بازدید: 3212
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
شتابدهندههای کسب و کار چه هستند؟ چگونه به استارتاپها در حوزه سرمایهگذاری کمک میکنند؟
موضوعات مالی همیشه یکی از دغدغههای مهم افرادی است که میخواهند برای خودشان کسبوکاری شخصی راه بیندازند، معمولا راههای رایج سرمایهگذاری مثل سرمایهگذاری شخصی یا کمک گرفتن از سرمایهگذاران برای این کار وجود دارد؛ اما مدتی است که راهکار جدیدی به نام شتابدهندهها Accelerator) ) هم برای رشد کسبوکارهای نوپا یا استارتآپها، ایجاد شده که […]
بازدید: 3121
آخرین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
شتابدهندههای کسب و کار چه هستند؟ چگونه به استارتاپها در حوزه سرمایهگذاری کمک میکنند؟
موضوعات مالی همیشه یکی از دغدغههای مهم افرادی است که میخواهند برای خودشان کسبوکاری شخصی راه بیندازند، معمولا راههای رایج سرمایهگذاری مثل سرمایهگذاری شخصی یا کمک گرفتن از سرمایهگذاران برای این کار وجود دارد؛ اما مدتی است که راهکار جدیدی به نام شتابدهندهها Accelerator) ) هم برای رشد کسبوکارهای نوپا یا استارتآپها، ایجاد شده که […]
بازدید: 3121
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
روش فراهم کردن پشتوانه مالی برای یک استارت آپ (مرکز نوآوری چیست و چه تفاوتهایی با شتابدهنده دارد؟)
راهاندازی یک تیم استارتآپی بدون پشتوانه مالی لازم و تامین تجهیزات مورد نیاز تقریبا غیر ممکن است. یک تیم استارتاپی در زمان شروع فعالیت چند گزینه برای کسب حمایت دارد. استفاده از سرمایههای شخصی و خانوادگی پذیرش و عضویت در یک شتابدهنده گرفتن حمایت از صندوقها و شرکتهای سرمایهگذاری مراکز نوآوری در بین این گزینهها، […]
بازدید: 3212
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
۱۰ تا از مشاغلی که در آینده بازار کار خوبی دارند
با پیشرفت علم و تکنولوژی کسب و کارها هم تغییر کردهاند و البته در کنار این موضوع کرونا هم به بخشی از این تغییرات سرعت بیشتری داده است. مثلا دورکاری و افزایش شغلهای خانگی بخشی از این تغییرات بوده است . قبلا در مورد مشاغل افزایش یافته در دوران کرونا صحبت کردیم اما در این […]
بازدید: 3064
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
نیچ مارکتینگ چیست و چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟
حتما تا به حال فروشگاههایی را دیدهاید که محصولات خود را تنها برای یک قشر خاص ارائه میدهند، مثل فروشگاهی که مخصوص گیاهخواران است و فقط محصولات غذایی مخصوص این گروه را عرضه میکند. به این استراتژی که کسب و کار تصمیم میگیرد تا محصولات خود را فقط برای یک گروه از افراد ارائه کند، […]
بازدید: 2040
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
فرآیند برندسازی در کسب و کارها چگونه است؟ 3 قدم ضروری
حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که وقتی تصمیم به خرید یا توصیه محصولی دارید، اول سراغ برندی که در ذهن شما شناخته شده و مشهور است، میروید. پس میتوانیم نتیجه بگیریم که برند یک کسب و کار، ارزشمندترین دارایی آن کسب و کار است و ایجاد یک برند قوی از مهمترین وظایف کسب و […]
بازدید: 2268
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
چگونه تقویم محتوا طراحی کنیم؟ راهنمای قدم به قدم برای طراحی کانتنت کلندر
برنامهریزی همیشه در بهتر شدن روند پیشرفت کارها و رسیدن به اهداف مفید است و حالا با گسترش شبکههای اجتماعی، داشتن این برنامه ریزی درباره تولید محتوا در شبکههای اجتماعی، وبلاگها یا سایتها هم به همین اندازه مفید و ضروری به نظر میرسد. اگر در شبکههای اجتماعی صفحه شخصی دارید به دنبال اینفلوئنسر شدن هستید […]
بازدید: 1920