کسب و کار
در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت میکنیم. مدیریت پروژه، چالشهای کارتیمی، مصاحبههای شغلی، بخشهایی از این موضوعات هستند. شما میتوانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.
پربازدیدترین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
چرا استارتآپها شکست میخورند؟ ۱۰ دلیل مهم
اینترنت پر از مقالههای مربوط به پیشرفت و داستان استارتآپهای موفق است؛ اما در اصل همهی استارتاپها به موفقیت نمیرسند و تعداد زیادی از استارتآپها در میان راه دلسرد میشوند و ایدههایشان محکوم به شکست میشود. دلیل این که چرا بعضی از استارتآپها شکست میخورند به اندازهی دانستن راههای موفقیت آنها، مهم است. چون این […]
بازدید: 3589
۱۴۰۱/۰۱/۲۴
ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ چیست و چرا باید در کسب و کارمان از آن استفاده کنیم؟
حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول به وبسایتی مراجعه کنید؛ اما به هر دلیلی از خریدتان منصرف شوید و مثلا چند روز بعد، در وبسایت دیگری تبلیغ همان محصول را ببینید. بهتر است بدانید که این موضوع یک اتفاق ساده نیست بلکه یک روش موثر در تبلیغات آنلاین است که […]
بازدید: 3572
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
نقش کارآموزی در ورود به بازار کار
یکی از مشکلات مهم بین کارفرما و نیروی کار این است که نیروی در جستجوی کار، بعد از فارغ التحصیلی فقط با اکتفا کردن به درسهای دانشگاه، آمادگی ورود به بازارکار را ندارد. کارفرمایان هم از کم بودن مهارت و تجربه کافی دانشجوها در بازار کار مطلع هستند، برای همین شاید مهمترین میانبر برای حل […]
بازدید: 3499
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
چرا استارتآپها شکست میخورند؟ ۱۰ دلیل مهم
اینترنت پر از مقالههای مربوط به پیشرفت و داستان استارتآپهای موفق است؛ اما در اصل همهی استارتاپها به موفقیت نمیرسند و تعداد زیادی از استارتآپها در میان راه دلسرد میشوند و ایدههایشان محکوم به شکست میشود. دلیل این که چرا بعضی از استارتآپها شکست میخورند به اندازهی دانستن راههای موفقیت آنها، مهم است. چون این […]
بازدید: 3589
۱۴۰۱/۰۱/۲۴
ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ چیست و چرا باید در کسب و کارمان از آن استفاده کنیم؟
حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول به وبسایتی مراجعه کنید؛ اما به هر دلیلی از خریدتان منصرف شوید و مثلا چند روز بعد، در وبسایت دیگری تبلیغ همان محصول را ببینید. بهتر است بدانید که این موضوع یک اتفاق ساده نیست بلکه یک روش موثر در تبلیغات آنلاین است که […]
بازدید: 3572
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
نقش کارآموزی در ورود به بازار کار
یکی از مشکلات مهم بین کارفرما و نیروی کار این است که نیروی در جستجوی کار، بعد از فارغ التحصیلی فقط با اکتفا کردن به درسهای دانشگاه، آمادگی ورود به بازارکار را ندارد. کارفرمایان هم از کم بودن مهارت و تجربه کافی دانشجوها در بازار کار مطلع هستند، برای همین شاید مهمترین میانبر برای حل […]
بازدید: 3499
آخرین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مزیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از روشهای رایج برای بازاریابی کمک شایانی به رشد کسبوکارها میکند. البته پیشاز اینکه برای استفاده از این خدمات تصمیم بگیرید، بهتر است از مزایای آن بهطور کامل اطلاع پیدا کنید تا نسبت به انتخاب خود کاملا اطمینان داشته باشید. شاید با وجود شبکههای اجتماعی متنوع به این موضوع فکر […]
بازدید: 376
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
راهکارهای جذب مشتری آنلاین
این روزها روش بازاریابی بهصورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کمکم روشهایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشتهاند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شدهاند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روشها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]
بازدید: 369
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کمپین ریتارگتینگ چیست؟
هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه میدهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وبسایت بازدید کردهاند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کردهاند، با هدف مشارکت مجدد در […]
بازدید: 337
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا
ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروسهای بسیار مسری و خطرناک به حساب میآمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]
بازدید: 1335
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
راهنمای راه اندازی 7 کسب و کار آنلاین
کسب و کارهای آنلاین از جمله شغلهای پردرآمد و به نحوی نیز آسان در ایران هستند. این نوع مشاغل به واسطه شیوع ویروس کرونا رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و از آن زمان تاکنون توانستهاند افراد بسیار زیادی به سمت خرید اینترنتی جذب کنند. با این حال، اگر از دسته کسانی هستید که به […]
بازدید: 1656
۱۴۰۱/۰۱/۲۴
ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ چیست و چرا باید در کسب و کارمان از آن استفاده کنیم؟
حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول به وبسایتی مراجعه کنید؛ اما به هر دلیلی از خریدتان منصرف شوید و مثلا چند روز بعد، در وبسایت دیگری تبلیغ همان محصول را ببینید. بهتر است بدانید که این موضوع یک اتفاق ساده نیست بلکه یک روش موثر در تبلیغات آنلاین است که […]
بازدید: 3572