کسب و کار
در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت میکنیم. مدیریت پروژه، چالشهای کارتیمی، مصاحبههای شغلی، بخشهایی از این موضوعات هستند. شما میتوانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.
پربازدیدترین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
مشاوره تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین
تنوع بالای پلتفرمهای تبلیغاتی، تغییر مداوم الگوریتمهای شبکههای اجتماعی و پیچیدگی ابزارهای تحلیل داده، از جمله مواردی هستند که تصمیمگیری در حوزه تبلیغات آنلاین را دشوار میسازند. مشاوره تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای مبتنی بر داده و تجربه، به کسبوکارها کمک میکند تا از این چالشها عبور کرده و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. […]
بازدید: 192
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مزیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از روشهای رایج برای بازاریابی کمک شایانی به رشد کسبوکارها میکند. البته پیشاز اینکه برای استفاده از این خدمات تصمیم بگیرید، بهتر است از مزایای آن بهطور کامل اطلاع پیدا کنید تا نسبت به انتخاب خود کاملا اطمینان داشته باشید. شاید با وجود شبکههای اجتماعی متنوع به این موضوع فکر […]
بازدید: 274
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
راهکارهای جذب مشتری آنلاین
این روزها روش بازاریابی بهصورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کمکم روشهایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشتهاند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شدهاند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روشها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]
بازدید: 283
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
مشاوره تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین
تنوع بالای پلتفرمهای تبلیغاتی، تغییر مداوم الگوریتمهای شبکههای اجتماعی و پیچیدگی ابزارهای تحلیل داده، از جمله مواردی هستند که تصمیمگیری در حوزه تبلیغات آنلاین را دشوار میسازند. مشاوره تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای مبتنی بر داده و تجربه، به کسبوکارها کمک میکند تا از این چالشها عبور کرده و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. […]
بازدید: 192
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مزیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از روشهای رایج برای بازاریابی کمک شایانی به رشد کسبوکارها میکند. البته پیشاز اینکه برای استفاده از این خدمات تصمیم بگیرید، بهتر است از مزایای آن بهطور کامل اطلاع پیدا کنید تا نسبت به انتخاب خود کاملا اطمینان داشته باشید. شاید با وجود شبکههای اجتماعی متنوع به این موضوع فکر […]
بازدید: 274
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
راهکارهای جذب مشتری آنلاین
این روزها روش بازاریابی بهصورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کمکم روشهایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشتهاند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شدهاند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روشها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]
بازدید: 283
آخرین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کمپین ریتارگتینگ چیست؟
هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه میدهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وبسایت بازدید کردهاند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کردهاند، با هدف مشارکت مجدد در […]
بازدید: 270
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا
ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروسهای بسیار مسری و خطرناک به حساب میآمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]
بازدید: 1277
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
راهنمای راه اندازی 7 کسب و کار آنلاین
کسب و کارهای آنلاین از جمله شغلهای پردرآمد و به نحوی نیز آسان در ایران هستند. این نوع مشاغل به واسطه شیوع ویروس کرونا رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و از آن زمان تاکنون توانستهاند افراد بسیار زیادی به سمت خرید اینترنتی جذب کنند. با این حال، اگر از دسته کسانی هستید که به […]
بازدید: 1600
۱۴۰۱/۰۱/۲۴
ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ چیست و چرا باید در کسب و کارمان از آن استفاده کنیم؟
حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول به وبسایتی مراجعه کنید؛ اما به هر دلیلی از خریدتان منصرف شوید و مثلا چند روز بعد، در وبسایت دیگری تبلیغ همان محصول را ببینید. بهتر است بدانید که این موضوع یک اتفاق ساده نیست بلکه یک روش موثر در تبلیغات آنلاین است که […]
بازدید: 3491
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
شتابدهندههای کسب و کار چه هستند؟ چگونه به استارتاپها در حوزه سرمایهگذاری کمک میکنند؟
موضوعات مالی همیشه یکی از دغدغههای مهم افرادی است که میخواهند برای خودشان کسبوکاری شخصی راه بیندازند، معمولا راههای رایج سرمایهگذاری مثل سرمایهگذاری شخصی یا کمک گرفتن از سرمایهگذاران برای این کار وجود دارد؛ اما مدتی است که راهکار جدیدی به نام شتابدهندهها Accelerator) ) هم برای رشد کسبوکارهای نوپا یا استارتآپها، ایجاد شده که […]
بازدید: 3041
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
روش فراهم کردن پشتوانه مالی برای یک استارت آپ (مرکز نوآوری چیست و چه تفاوتهایی با شتابدهنده دارد؟)
راهاندازی یک تیم استارتآپی بدون پشتوانه مالی لازم و تامین تجهیزات مورد نیاز تقریبا غیر ممکن است. یک تیم استارتاپی در زمان شروع فعالیت چند گزینه برای کسب حمایت دارد. استفاده از سرمایههای شخصی و خانوادگی پذیرش و عضویت در یک شتابدهنده گرفتن حمایت از صندوقها و شرکتهای سرمایهگذاری مراکز نوآوری در بین این گزینهها، […]
بازدید: 3128