کسب و کار

در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت می‌کنیم. مدیریت پروژه، چالش‌های کارتیمی، مصاحبه‌های شغلی، بخش‌هایی از این موضوعات هستند. شما می‌توانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.

پربازدیدترین نوشته‌های کسب و کار

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

نقش کارآموزی در ورود به بازار کار

یکی از مشکلات مهم بین کارفرما و نیروی کار این است که نیروی در جستجوی کار، بعد از فارغ التحصیلی فقط با اکتفا کردن به درس‌های دانشگاه، آمادگی ورود به بازارکار را ندارد. کارفرمایان هم از کم بودن مهارت و تجربه کافی دانشجوها در بازار کار مطلع هستند، برای همین شاید مهم‌ترین میان‌بر برای حل […]

بازدید: 5337

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟ ۱۰ دلیل مهم

اینترنت پر از مقاله‌های مربوط به پیشرفت و داستان استارت‌آپ‌های موفق است؛ اما در اصل همه‌ی استارتاپ‌ها به موفقیت نمی‌رسند و تعداد زیادی از استارت‌آپ‌ها در میان راه دلسرد می‌شوند و ایده‌هایشان محکوم به شکست می‌شود. دلیل این که چرا بعضی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند به اندازه‌ی دانستن راه‌های موفقیت آن‌ها، مهم است. چون این […]

بازدید: 4502

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

چطور نیروی کار خوب استخدام کنیم؟

بین همه شرکت‌های موفق و قابل اعتماد یک وجه اشتراک مهم وجود دارد: کارمندان متعهد و مسئولیت پذیر. نیروهای انسانی مهمترین سرمایه‌های هر شرکتی هستند و اگر بخواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و به موفقیت برسید، باید فرد مناسبی را برای کار استخدام کنید؛ اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست […]

بازدید: 4259

آخرین نوشته‌های کسب و کار

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

آشنایی با تبلیغات ویدئویی

تا حالا شده یک تبلیغ ویدئویی را ببینید و آنقدر تحت تأثیرش قرار بگیرید که بگویید “وای، چه ایده خلاقانه‌ای!” یا “این دقیقا چیزی است که من دنبالش بودم؟” تبلیغات ویدئویی، دیگر فقط یک ابزار برای معرفی محصول نیستند، بلکه یک هنرِ داستان‌گویی تصویری و یک راه ارتباطی قوی با مخاطبین محسوب می‌شوند. از این […]

بازدید: 1049

۱۴۰۳/۰۵/۲۸

مشاوره تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین

تنوع بالای پلتفرم‌های تبلیغاتی، تغییر مداوم الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی و پیچیدگی ابزارهای تحلیل داده، از جمله مواردی هستند که تصمیم‌گیری در حوزه تبلیغات آنلاین را دشوار می‌سازند. مشاوره تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای مبتنی بر داده و تجربه، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از این چالش‌ها عبور کرده و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. […]

بازدید: 962

۱۴۰۳/۰۵/۱۷

مزیت تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از روش‌های رایج برای بازاریابی کمک شایانی به رشد کسب‌وکارها می‌کند. البته پیش‌از اینکه برای استفاده از این خدمات تصمیم‌ بگیرید، بهتر است از مزایای آن به‌طور کامل اطلاع پیدا کنید تا نسبت به انتخاب خود کاملا اطمینان داشته باشید. شاید با وجود شبکه‌های اجتماعی متنوع به این موضوع فکر […]

بازدید: 914

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

راهکارهای جذب مشتری آنلاین

این روزها روش بازاریابی به‌صورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کم‌کم روش‌هایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشته‌اند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شده‌اند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روش‌ها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]

بازدید: 916

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

کمپین ریتارگتینگ چیست؟

هدف‌گذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه می‌دهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وب‌سایت بازدید کرده‌اند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کرده‌اند، با هدف مشارکت مجدد در […]

بازدید: 859

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا

ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروس‌های بسیار مسری و خطرناک به حساب می‌آمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]

بازدید: 1829