کسب و کار

در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت می‌کنیم. مدیریت پروژه، چالش‌های کارتیمی، مصاحبه‌های شغلی، بخش‌هایی از این موضوعات هستند. شما می‌توانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.

پربازدیدترین نوشته‌های کسب و کار

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

راهنمای راه اندازی 7 کسب و کار آنلاین

کسب و کارهای آنلاین از جمله شغل‌های پردرآمد و به نحوی نیز آسان در ایران هستند. این نوع مشاغل به واسطه شیوع ویروس کرونا رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و از آن زمان تاکنون توانسته‌اند افراد بسیار زیادی به سمت خرید اینترنتی جذب کنند. با این حال، اگر از دسته کسانی هستید که به […]

بازدید: 1495

۱۴۰۱/۰۱/۲۴

ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ چیست و چرا باید در کسب و کارمان از آن استفاده کنیم؟

حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول به وبسایتی مراجعه کنید؛ اما به هر دلیلی از خریدتان منصرف شوید و مثلا چند روز بعد، در وبسایت دیگری تبلیغ همان محصول را ببینید. بهتر است بدانید که این موضوع یک اتفاق ساده نیست بلکه یک روش موثر در تبلیغات آنلاین است که […]

بازدید: 3350

۱۴۰۱/۰۱/۲۳

شتابدهنده‌های کسب و کار چه هستند؟ چگونه به استارتاپ‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری کمک می‌کنند؟

موضوعات مالی همیشه یکی از دغدغه‌های مهم افرادی است که می‌خواهند برای خودشان کسب‌وکاری شخصی راه بیندازند، معمولا راه‌های رایج سرمایه‌گذاری مثل سرمایه‌گذاری شخصی یا کمک گرفتن از سرمایه‌گذاران  برای این کار وجود دارد؛ اما مدتی است که راهکار جدیدی به نام شتابدهنده‌ها Accelerator) ) هم برای رشد کسب‌وکارهای نوپا یا استارت‌آپ‌ها، ایجاد شده که […]

بازدید: 2949

آخرین نوشته‌های کسب و کار

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

روش فراهم کردن پشتوانه مالی برای یک استارت آپ (مرکز نوآوری چیست و چه تفاوت‌هایی با شتابدهنده دارد؟)

راه‌اندازی یک تیم استارت‌آپی بدون پشتوانه مالی لازم و تامین تجهیزات مورد نیاز تقریبا غیر ممکن است. یک تیم استارتاپی در زمان شروع فعالیت چند گزینه برای کسب حمایت دارد. استفاده از سرمایه‌های شخصی و خانوادگی پذیرش و عضویت در یک شتابدهنده گرفتن حمایت‌ از  صندوق‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مراکز  نوآوری در بین این گزینه‌ها، […]

بازدید: 3028

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

۱۰ تا از مشاغلی که در آینده بازار کار خوبی دارند

با پیشرفت علم و تکنولوژی کسب و کارها هم تغییر کرده‌ا‌ند و البته در کنار این موضوع کرونا هم به بخشی از این تغییرات سرعت بیشتری داده است. مثلا دورکاری و افزایش شغل‌های خانگی بخشی از این تغییرات بوده است . قبلا در  مورد مشاغل افزایش یافته در دوران کرونا صحبت کردیم اما در این […]

بازدید: 2948

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

نیچ مارکتینگ چیست و چه مزایایی برای کسب و کار دارد؟

حتما تا به حال فروشگاه‌هایی را دیده‌اید که محصولات خود را تنها برای یک قشر خاص ارائه می‌دهند، مثل فروشگاهی که مخصوص گیاهخواران است و فقط محصولات غذایی مخصوص این گروه را عرضه می‌کند. به این استراتژی که کسب و کار تصمیم می‌گیرد تا محصولات خود را فقط برای یک گروه از افراد ارائه کند، […]

بازدید: 1929

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

فرآیند برندسازی در کسب و کارها چگونه است؟ 3 قدم ضروری

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که وقتی تصمیم به خرید یا توصیه محصولی دارید، اول سراغ برندی که در ذهن شما شناخته شده و مشهور است، می­روید. پس می­توانیم نتیجه بگیریم که برند یک کسب و کار، ارزشمندترین دارایی آن کسب و کار است و ایجاد یک برند قوی از مهم­ترین وظایف کسب و […]

بازدید: 2153

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

چگونه تقویم محتوا طراحی کنیم؟ راهنمای قدم به قدم برای طراحی کانتنت کلندر

برنامه‌ریزی همیشه در بهتر شدن روند پیشرفت کارها و رسیدن به اهداف مفید است و حالا با گسترش شبکه‌های اجتماعی، داشتن این برنامه ریزی درباره تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها یا سایت‌ها هم به همین اندازه مفید و ضروری به نظر می‌رسد. اگر در شبکه‌های اجتماعی صفحه شخصی دارید به دنبال اینفلوئنسر شدن هستید […]

بازدید: 1808

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

سوشال لیسنینگ (Social listening) چیست و چرا برای کسب و کارها مهم است؟

اگر صاحب کسب و کاری باشید حتما می‌دانید یکی از راه‌های مهم برای جلب رضایت مشتری‌ها، گوش کردن به انتقادات و نظرات آن‌ها است. در واقع نظرات و واکنش آن‌ها به شما کمک می‌کند تا محصول یا خدمات خود را در مسیر درستی ارتقا بدهید و نقاط ضعف و قوت کسب و کار خود را […]

بازدید: 2802