آموزشی

در این بخش، خدمات و محصولات ایرانسل معرفی می‌شوند و روش کار کردن با آن‌ها آموزش داده می‌شود. این بخش ۳ زیر شاخه دارد.

اینترنت: این بخش شامل موضوعاتی مثل کنترل هزینه اینترنت، انواع اینترنت پرسرعت (همراه، ثابت، وای فای)، بررسی نقش اینترنت در توسعه فردی و اجتماعی، و... است.

خدمات: در این بخش، مسئولیت‌ها و خدمات اجتماعی ایرانسل معرفی می‌شود. مثل مسئولیت سازمان‌های فناوری در برابر محیط زیست، مسئولیت‌های اجتماعی ایرانسل در برابر افراد دارای معلولیت و.. .

اپلیکیشن: در بخش اپلیکیشن، برنامه‌های کاربردی ایرانسل و روش کار با آن‌ها معرفی می‌شود. مثل معرفی سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل، کیف پول دیجیتال، ابرتو و.. .

پربازدیدترین نوشته‌های آموزشی

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

بازاریابی اشتراکی (Co-Marketing) چیست؟

بازاریابی مشترک یا اشتراکی بدین معناست که دو برند یا دو شرکت جهت تبلیغات، جذب مخاطب و افزایش فروش با یکدیگر همکاری می‌کنند. در کل این روش بازاریابی را می‌توان تلاش متقابل شرکت‌ها برای فروش محصول یا ارائه خدمات تلقی کرد. از مزایای این روش بازاریابی می‌توان به افزایش اعتبار، افزایش دسترسی به منابع، قرارگیری […]

بازدید: 158

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

سرویس رومینگ بین الملل چیست؟

با گذراندن پیک گرما و خنک تر شدن هوا، اگر قصد سفر تفریحی به خارج از کشور را داشته باشید احتمالا با لفظ رومینگ بین الملل آشنا شده‌اید. هنگامی که شما از کشور مبدا خود که سیم‌کارت‌های آن کشور برای شما فعال شده خارج شده یا وارد منطقه‌ای می‌شوید که تحت پوشش اپراتور شما نیست […]

بازدید: 287

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

خرید سیم کارت با شماره دلخواه

در دنیای ارتباطات امروزی، سیم‌کارت تنها ابزاری برای تماس و پیامک نیست. شماره سیم‌کارت، به نوعی هویت دیجیتالی ما تبدیل شده است. انتخاب یک شماره دلخواه، فراتر از یک انتخاب تصادفی است. این انتخاب، بیانگر شخصیت، سلیقه و حتی اعتبار ماست. در این مقاله، به بررسی ابعاد مختلف خرید سیم‌ کارت دلخواه می‌پردازیم. از دلایل […]

بازدید: 638