آموزشی
در این بخش، خدمات و محصولات ایرانسل معرفی میشوند و روش کار کردن با آنها آموزش داده میشود. این بخش ۳ زیر شاخه دارد.
اینترنت: این بخش شامل موضوعاتی مثل کنترل هزینه اینترنت، انواع اینترنت پرسرعت (همراه، ثابت، وای فای)، بررسی نقش اینترنت در توسعه فردی و اجتماعی، و... است.
خدمات: در این بخش، مسئولیتها و خدمات اجتماعی ایرانسل معرفی میشود. مثل مسئولیت سازمانهای فناوری در برابر محیط زیست، مسئولیتهای اجتماعی ایرانسل در برابر افراد دارای معلولیت و.. .
اپلیکیشن: در بخش اپلیکیشن، برنامههای کاربردی ایرانسل و روش کار با آنها معرفی میشود. مثل معرفی سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل، کیف پول دیجیتال، ابرتو و.. .
پربازدیدترین نوشتههای آموزشی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
آهنگ پیشواز سیم کارت
استفاده از تلفن همراه و سیم کارتها جذابیتهای بسیار دارد که یکی از آنها آهنگ پیشواز است. اگر دارنده سیم کارت ایرانسل هستید با انتخاب آهنگ پیشواز دلخواه خود میتوانید به افرادی که با شما تماس میگیرند احساسی خوشایندی را منتقل نمایید. هر یک از آهنگها دارای کد دستوری خاصی بوده که با استفاده از […]
بازدید: 285
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
بازاریابی اشتراکی (Co-Marketing) چیست؟
بازاریابی مشترک یا اشتراکی بدین معناست که دو برند یا دو شرکت جهت تبلیغات، جذب مخاطب و افزایش فروش با یکدیگر همکاری میکنند. در کل این روش بازاریابی را میتوان تلاش متقابل شرکتها برای فروش محصول یا ارائه خدمات تلقی کرد. از مزایای این روش بازاریابی میتوان به افزایش اعتبار، افزایش دسترسی به منابع، قرارگیری […]
بازدید: 175
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
سرویس رومینگ بین الملل چیست؟
با گذراندن پیک گرما و خنک تر شدن هوا، اگر قصد سفر تفریحی به خارج از کشور را داشته باشید احتمالا با لفظ رومینگ بین الملل آشنا شدهاید. هنگامی که شما از کشور مبدا خود که سیمکارتهای آن کشور برای شما فعال شده خارج شده یا وارد منطقهای میشوید که تحت پوشش اپراتور شما نیست […]
بازدید: 327
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
آهنگ پیشواز سیم کارت
استفاده از تلفن همراه و سیم کارتها جذابیتهای بسیار دارد که یکی از آنها آهنگ پیشواز است. اگر دارنده سیم کارت ایرانسل هستید با انتخاب آهنگ پیشواز دلخواه خود میتوانید به افرادی که با شما تماس میگیرند احساسی خوشایندی را منتقل نمایید. هر یک از آهنگها دارای کد دستوری خاصی بوده که با استفاده از […]
بازدید: 285
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
بازاریابی اشتراکی (Co-Marketing) چیست؟
بازاریابی مشترک یا اشتراکی بدین معناست که دو برند یا دو شرکت جهت تبلیغات، جذب مخاطب و افزایش فروش با یکدیگر همکاری میکنند. در کل این روش بازاریابی را میتوان تلاش متقابل شرکتها برای فروش محصول یا ارائه خدمات تلقی کرد. از مزایای این روش بازاریابی میتوان به افزایش اعتبار، افزایش دسترسی به منابع، قرارگیری […]
بازدید: 175
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
سرویس رومینگ بین الملل چیست؟
با گذراندن پیک گرما و خنک تر شدن هوا، اگر قصد سفر تفریحی به خارج از کشور را داشته باشید احتمالا با لفظ رومینگ بین الملل آشنا شدهاید. هنگامی که شما از کشور مبدا خود که سیمکارتهای آن کشور برای شما فعال شده خارج شده یا وارد منطقهای میشوید که تحت پوشش اپراتور شما نیست […]
بازدید: 327