• عناوین مقاله

    «ایرانسل من» چه کارهایی انجام می‌دهد؟

    • با سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من» کارهای روزانه را انجام دهید
    • خریدها و پرداخت‌ های خود را با «ایرانسل من» انجام دهید
    • حساب‌ های ایرانسلی را مدیریت کنید
    • «ایرانسل من» خدمات و پشتیبانی ۲۴ساعته ارائه می‌دهد

    چگونه اپلیکیشن «ایرانسل من» را نصب کنیم؟

    • روش نصب «ایرانسل من» در آیفون (نصب نسخه PWA)

اگر سیم‌کارت ایرانسل و یک گوشی هوشمند داشته باشید می‌توانید با «ایرانسل من» حساب خود را مدیریت کنید.

البته اگر هنوز اپلیکیشن «مای ایرانسل» را نصب نکرده‌اید و یا فقط برای خرید شارژ یا بسته اینترنتی از آن استفاده می‌کنید، این مطلب را تا آخر بخوانید تا با ویژگی­های کاربردی این اپلیکیشن، که آن را به یک سوپر اپ تبدیل می­کند آشنا شوید.

«ایرانسل من» چه کارهایی انجام می‌دهد؟

امکاناتی که «سوپر اپلیکیشن ایرانسل من» به شما می‌دهد، فقط مربوط به مدیریت سیم‌کارت و بسته اینترنت نیست و شما می‌توانید بخش زیادی از کارهای روزانه خود را با همین اپلیکیشن، مدیریت کنید.

با سوپر اپلیکیشن «ایرانسل من» کارهای روزانه را انجام دهید

اول ببینیم سوپر اپلیکیشن چیست؟

سوپر اپلیکیشن در اصل یک اپلیکیشن است که تعداد زیادی اپلیکیشن کاربردی را که افراد برای انجام کارهای روزمره به آن نیاز دارند، یکجا دارد. «ایرانسل من» هم در آخرین آپدیت خود، از یک اپ مدیریت حساب فراتر رفته و تبدیل به یک سوپراپلیکیشن شده است.

از خرید شارژ تا گرفتن اسنپ و خریدهای سوپرمارکتی، بلیط هواپیما و…امکاناتی هستند که حالا «ایرانسل من» را به دستیار شما در کارهای روزانه تبدیل کرده است.

سرویس «سوپر اپ ایرانسل من» شامل بخش های زیر است:

آموزش: در این بخش با اپلیکیشن دانا می­توانید در دوره های آموزشی مختلف، از جمله آموزش مهارت‌های فردی مثل هدف گذاری تا دوره‌های جامع مثل آموزش بازاریابی شرکت کنید.

نکته: اگر در توضیحات دوره قید شده باشد: «می‌توانید گواهی آن دوره را دریافت کنید» پس از پایان دوره، گواهی شرکت در دوره به شما داده می‌شود.

سرگرمی: اگر به تنوع نیاز دارید، در این بخش می­توانید با تلویزیون اینترنتی، برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید و یا با راویتو سرگرم شوید.

سفر: می‌توانید از این قسمت برای رزرو پرواز، هتل، اسنپ و اسنپ باکس استفاده کنید.

خرید: از خرید سیمکارت، مودم، بیمه تا خرید سوپرمارکتی را می­توانید در این بخش انجام دهید.

کیف پول دیجیتال: شما می‌توانید با شارژ کیف پول دیجیتال، محصولات و خدماتی که در سوپر اپلیکیشن «مای ایرانسل» موجود است را خریداری کنید.

با شارژ کردن کیف پول دیجیتال، هر بار نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی ندارید و می‌توانید آسان و امن خریدهایتان را انجام دهید و از خدماتی مثل اپلیکیشن‌ چارخونه و محتواهای سرگرم‌کننده آن،‌ که شامل دانلود فیلم، موسیقی، کتاب صوتی و… است، استفاده کنید.

خریدها و پرداخت‌ های خود را با «ایرانسل من» انجام دهید

در این بخش احتمالا با خدماتی مثل خرید شارژ و خرید بسته‌های اینترنت، آشنا هستید؛ اما همین‌جا می‌توانید:

  1. برای دیگران هم بسته اینترنت یا شارژ بخرید و برایشان بفرستید. چطور؟

اندروید: صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات ایرانسل من» > «شارژ برای دیگران» را انتخاب کنید.

iOS: انتخاب خرید شارژ برای سیم کارت اعتباری یا صورتحساب برای سیم کارت دائمی > صفحه ای باز می­شود > گزینه هدیه به دوست > شماره گیرنده را وارد کنید.

  1. برای مدیریت بهتر بسته و صرفه جویی در هزینه اینترنت، می‌توانید یک بسته اینترنت چند کاربره ایرانسل بخرید، بعد یک گروه از دوستان و آشنایان ایرانسلی خود بسازید و آن بسته را بین آنها به اشتراک بگذارید. چطور؟

اندروید: در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات ایرانسل من» > «حساب چندکاربره» را انتخاب کنید.

iOS: در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > «دسترسی سریع» > «حساب چندکاربره» را انتخاب کنید.

  1. اگر سیم‌کارت ایرانسل شما دائمی است می‌توانید قبض خود را همین جا پرداخت کنید. چطور؟

اندروید: در صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات ایرانسل من» > «مشاهده صورتحساب»  <پرداخت

iOS: در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > گزینه صورت­حساب

  1. بدون نیاز به حضور در دفاتر ارتباطی، انواع مودم‌های ثابت و همراه را اپلیکیشن مای ایرانسل، آنلاین بخرید. چطور؟

اندروید: در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن «خدمات ایرانسل من» > «خرید مودم» را انتخاب کنید.

iOS: از صفحه اصلی اپلیکیشن «سرویس‌های پرکاربرد» > «سیمکارت و مودم» را انتخاب کنید.

  1. اگر از مشترکان اعتباری هستید، می‌توانید در صورتی که شارژ اینترنت یا شارژ مکالمه‌تان به پایان رسیده باشد از خدمات شارژ اضطراری در بخش «خدمات ایرانسل من» در اپلیکیشن استفاده کنید.

نکته: مبلغ شارژ و اینترنت اضطراری به صورت خودکار در شارژ بعدی از حساب شما کم می‌شود.

حساب‌ های ایرانسلی را مدیریت کنید

در «ایرانسل من» می‌توانید حساب‌های ایرانسلی خود را با گزینه های متنوعی که در اختیار شماست، مدیریت و کنترل کنید.

  1. می‌توانید در قسمت بالای صفحه اصلی، با انتخاب این گزینه « » شماره سیم‌کارت مودمی که خریده‌اید را هم در «ایرانسل من» اضافه کنید و هم‌زمان، هزینه ها و اینترنت مودم را هم مدیریت کنید.

(امکان مدیریت هم­زمان بیشتر از یک سیم کارت، در حال حاضر فقط برای نسخه اندروید وجود دارد)

  1. اگر مشترک دائمی ایرانسل هستید برای کمک به محیط زیست، می‌توانید در اپلیکیشن درخواست حذف قبض کاغذی خود را ثبت کنید. چطور؟

اندروید: در صفحه اصلی اپلیکیشن «خدمات ایرانسل من» > «درخواست لغو صورتحساب کاغذی» را انتخاب کنید.

iOS: فعلا برای این سیستم عامل وجود ندارد.

  1. اگر سیمکارت اعتباری ایرانسل دارید و می‌خواهید سیمکارت خود را از اعتباری به دائمی تغییر بدهید، درخواست تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی خود را به این صورت ثبت کنید. چطور؟

اندروید: در منو سمت راست بالای صفحه گزینه «خدمات سیم‌کارت» را انتخاب کنید.

iOS: در قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات» > «تبدیل به دائمی» را انتخاب کنید.

  1. برای حذف پیامک های تبلیغاتی یا حذف و اضافه کردن پیامک های سرویس ارزش افزوده هم می­توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. چطور؟

اندروید: از منوی بالای صفحه > «پرونده» >«مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی» را انتخاب کنید.

iOS:از پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات» > «خدمات ارزش افزوده» را انتخاب کنید.

  1. اگر خرید سیم‌کارت یا تعویض سیم‌کارت هم داشته باشید، می‌توانید شناسه خرید خود را پیگیری کنید. چطور؟

اندروید: از پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات ایرانسل من» > «پیگیری سفارش» مطلع شوید.

iOS:از پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات» > «پیگیری سفارش» را انتخاب کنید.

  1. می‌توانید تاریخچه ۱۵ کارکرد اخیرتان را هم ببینید. چطور؟

اندروید: از قسمت پایین صفحه اصلی اپلیکیشن > «خدمات ایرانسل من» > «مشاهده ریز کارکرد» را انتخاب کنید.

iOS:از منوی پایین صفحه اپلیکیشن > «سایر» > «دریافت ریز کارکرد» را انتخاب کنید.

  1. مدیران شرکت‌ها برای مدیریت سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل، می‌توانند جزئیات مربوط به حساب، کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌های سازمانی و… را با اپلیکیشن ایرانسل من سازمانی کنترل و مدیریت کنند.

«ایرانسل من» خدمات و پشتیبانی ۲۴ساعته ارائه می‌دهد

در انجام همه کارهایی که گفته شد، ممکن است سوالی داشته باشید، یا حتی بخواهید پیشنهاد یا انتقادی را مطرح کنید. در ایرانسل من، امکان کارهایی مثل طرح و پیگیری شکایت و دیدن جواب سئوال‌هایی که کاربران قبلی پرسیده‌اند، وجود دارد.

  1. اگر سوالی داشتید می‌توانید با چت آنلاین با کارشناسان ایرانسل آن را مطرح کنید. چطور؟

اندروید: از منوی سمت راست اپلیکیشن > «ارتباط با ما» > گفتگوی آنلاین را انتخاب کنید.

iOS: از منوی پایین صفحه اپلیکیشن > «سایر» >«ارتباط با ما» > «چت آنلاین» را انتخاب کنید.

  1. اگر شماره اینترنت ثابت خود را فراموش کردید، می­توانید به کمک کدملی و شماره مودم از روی اپلیکیشن آن را بازیابی کنید. چطور؟

اندروید: در صفحه اصلی اپلیکیشن > «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» را انتخاب کنید.

iOS: از منوی پایین صفحه اپلیکیشن > «سایر» > «تاریخچه» > « شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام » را انتخاب کنید.

  1. اگر نیاز به تست سرعت اینترنت خود دارید، امکان سنجش سرعت دانلود، آپلود و تست سرعت وجود دارد. چطور؟

اندروید: از منوی سمت راست بالای اپلیکیشن گزینه «تست سرعت» را انتخاب کنید.

iOS: فعلا برای این سیستم عامل وجود ندارد.

  1. اگر سیم‌کارت شما سرقت شد یا به هر دلیلی خواستید سیم‌کارتتان را مسدود کنید، برای مسدود کردن یارفع مسدودیت هم از «ایرانسل من» استفاده کنید. چطور؟

اندروید: در منوی سمت راست بالای اپلیکیشن > خدمات سیمکارت > مسدودیت یا رفع آن را انتخاب کنید.

iOS: فعلا برای این سیستم عامل وجود ندارد.

  1. در صورتی که نتوانستید به صورت انلاین کار خود را انجام دهید، می‌توانید از «ایرانسل من» زمانی را برای وقت حضوری در نزدیکترین مرکز خدمات رزرو کنید. چطور؟

اندروید: بخش «ارتباط با ما» > رزرو نزدیکترین مرکز خدمات به شما را انتخاب کنید.

iOS: فعلا برای این سیستم عامل وجود ندارد.

چگونه اپلیکیشن «ایرانسل من» را نصب کنیم؟

برای این کار کافی است یک شماره ایرانسلی و یک گوشی یا تبلت داشته باشید. از نسخه وب با لپتاپ یا کامپیوتر هم می‌توانید از مای ایرانسل استفاده کنید. اپلیکیشن ایرانسل من برای iOS و اندروید به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل دسترسی است.

اگر سیستم عامل شما اندروید است می‌توانید آن را مستقیما از این لینک و یا از اپ استورهای ایرانی مثل چارخونه دانلود کنید.

برای ورود به اپلیکیشن:

  • بعد از نصب برنامه «ایرانسل من»، اول باید شماره همراه خود را وارد کنید. برای ورود به برنامه، یک رمز یکبار مصرف به گوشی شما ارسال می‌شود. این رمز مخصوص اولین ورود شما به اپلیکیشن است.
  • شما می­توانید از ۳ روش وارد برنامه شوید:

۱. رمز عبور یکبار مصرف ایرانسلی: به گوشی شما ارسال می شود و می توانید آن را وارد کنید.

۲. رمز عبور ایرانسلی: این رمز عبور باید حداقل ۸ کاراکتر داشته باشد و حتما شامل عدد و حروف انگلیسی باشد.

۳. با فعال کردن بخش اثر انگشت: از بخش «پرونده» و در «تنظیمات»، می‌توانید برای وارد شدن به برنامه از اثر انگشت خودتان برای ورود استفاده کنید.

روش نصب «ایرانسل من» در آیفون (نصب نسخه PWA)

روش نصب «ایرانسل من» در سیستم عامل‌های iOS کمی متفاوت است، برای این کار باید:

  • از مرورگر  Safari استفاده کنید.
  • آدرس my.irancell.ir را وارد کنید.
  • بعد از ورود به صفحه، در نوار قسمت پایین گزینه download را انتخاب کنید.
  • گزینه Add to Home Screen  را لمس کنید و گزینه Add را انتخاب کنید.

حالا اپلیکیشن ایرانسل‌من به لیست اپلیکیشن‌های گوشی شما اضافه شده است.

مدیریت حساب در تمام اپراتورها موضوع مهمی است اما آنچه «ایرانسل من» را متفاوت کرده است، به روزرسانی‌های سریع و نیازسنجی‌های کاربران است. حالا مای ایرانسل نه فقط به عنوان یک اپلیکیشن، بلکه به عنوان دستیاری هوشمند می‌تواند به شما را در دسترسی بهتر به نیازهای روزمره‌تان کمک کند و در مدیریت و کاهش هزینه‌های اینترنت هم موثر باشد.

شما هم از «ایرانسل من» استفاده می­کنید؟ دوست دارید چه خدماتی به آن اضافه شود؟ نظرات خود را در کامنت‌ها با ما مطرح کنید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه