• عناوین مقاله

    روش‌های ارتباط آنلاین با ایرانسل(اینترنتی و غیرحضوری)

    • ۱-گفتگوی آنلاین
    • ۲-اپلیکیشن «ایرانسل‌من»
    • ۳-پشتیبانی دراینستاگرام
    • ۴-پشتیبانی در توییتر
    • ۵-ربات پشتیبان ایرانسل
    • ۶-پست الکترونیکی(ایمیل)

    روش‌های آفلاین(تلفنی و حضوری)

    • 1- پشتیبانی ایرانسل به وسیله تماس تلفنی
    • 2-مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌ها

    خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان

4.1 13 votes
Article Rating

اگر از مشترکان ایرانسل باشید، ممکن است که گاهی برایتان سوال‌هایی در زمینه‌های مختلف مثل سیم‌کارت، شارژ، تنظیمات اینترنت ایرانسل یا روش استفاده از خدمات اینترنت TD-LTE و…پیش آمده باشد. بهتر است بدانید در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید و تیم پشتیبانی ایرانسل می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

شما در این مطلب با تمام روش‌های پشتیبانی آنلاین و آفلاین تیم ایرانسل آشنا می‌شوید و می‌توانید با انتخاب راهی که با آن راحت‌تر هستید مشکلات خود را با کارشناسان پشتیبانی ایرانسل پیگیری و برطرف کنید.

از چه راه‌هایی مشکلات ایرانسلی‌ام را حل کنم ؟

روش‌های ارتباط آنلاین با ایرانسل(اینترنتی و غیرحضوری)

1-گفتگوی آنلاین

2-اپلیکیشن ایرانسل‌من

3-پشتیبانی دراینستاگرام

4-پشتیبانی در توییتر

5-ربات پشتیبان ایرانسل

6-پست الکترونیکی(ایمیل)

۱-گفتگوی آنلاین  

تقریبا در شرایط فعلی و با وجود کرونا بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند که برای پشتیبانی از خدمات آنلاین استفاده کنند، چت یا گفتگوی آنلاین یکی از روش‌هایی است که مشترکان ایرانسل می‌توانند به وسیله وب سایت و یا برنامه «ایرانسل من» از آن استفاده‌کنند. برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل باید:

  • وارد سایت ایرانسل شوید. در کمتر از 2 دقیقه در گوشه سمت راست پایین صفحه پنجره گفتگوی آنلاین را مشاهده می‌کنید.
  • برای شروع گفتگو و دریافت خدمات باید شماره خود را وارد کنید.

نکته: نیازی نیست که شماره شما حتما ایرانسلی باشد.چون ممکن است شما سوالی در مورد سیم کارت سوخته یا گم شده ایرانسلی خود داشته باشید.

  • نوع سوال خود را وارد کنید. سوالات به شکل زیر دسته‌بندی شده‌اند:
  • خرید سیم‌کارت، بسته، مودم
  • اینترنت، تماس، پیامک
  • محصولات و خدمات
  • جشنواره ایرانسلی
  • حساب، شارژ، پرداخت
  • برنامه‌های کاربردی،پورتال‌ها
  • سوالات عمومی

بعد از وارد کردن شماره موبایل و انتخاب نوع سوال، کد یک بار مصرف به شماره موبایلی که آن را در این بخش وارد کرده بودید، ارسال می‌شود، بعد از وارد کردن این کد گفتگوی شما با کارشناس شروع می‌شود.

۲-اپلیکیشن «ایرانسل‌من»  

با اپلیکیشن «ایرانسل من» هم می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی چت کنید. برای این که بتوانید درخواست یا شکایت خود در اپلیکیشن «ایرانسل من» را مطرح،ثبت و با کارشناسان پیگیری کنید، باید:

اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است: از منوی سمت راست اپلیکیشن > «ارتباط با ما» > گفتگوی آنلاین را انتخاب کنید.

اگر سیستم عامل گوشی شما iOS است: از منوی پایین صفحه اپلیکیشن > «سایر» >«ارتباط با ما» > «چت آنلاین» را انتخاب کنید.

۳-پشتیبانی دراینستاگرام  

اگر در اینستاگرام اکانت دارید، می­توانید در اینستاگرام هم سوالاتتان را بپرسید. چون ایرانسل در اینستاگرام، صفحه جداگانه‌ای برای پاسخگویی به مشتریان ایجاد کرده است. در صفحه اختصاصی پاسخگویی به مشتریان (@irancell_help) آموزش‌ها و اطلاع‌رسانی‌های مختلف و سوالات متداول کاربران به شکل تصویری و دقیق هم قرار داده شده است و می‌توانید سوالات، پیام‌ها و درخواست‌هایی که دارید را به شکل کامنت یا دایرکت در این صفحه بگذارید و در کمترین زمان جواب خود را دریافت کنید.

در صفحه رسمی شرکت ایرانسل (@irancell) هم می‌توانید علاوه بر دیدن تازه‌ترین خبرها، جدیدترین محصولات و خدمات ایرانسل و … سوالات یا پیام‌های خود را برای همکاران ایرانسلی بفرستید، تا در اولین فرصت و در کمترین زمان به آن‌ها رسیدگی شود.

۴-پشتیبانی در توییتر

اگر در توییتر اکانت داشته باشید می‌توانید با منشن کردن @irancellsupport سوال‌ها، انتقادها و خواسته‌های خود را در توییتر با ایرانسل در میان بگذارید.

۵-ربات پشتیبان ایرانسل

ایرانسل در پیام‌رسان گپ هم با نام کاربری irancellcrmbot@در هر ساعتی از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن آماده است تا اطلاعات مورد نیاز درباره محصولات، خدمات ایرانسل و درخواست‌های شما را پیگیری کند.

۶-پست الکترونیکی(ایمیل)

شما می‌توانید به آدرس ایمیل cs@mtnirancell.ir درخواست‌ها وسوالات خود را ارسال کنید تا کارشناسان پشتیبانی هر بخش، به سرعت به شما پاسخ بدهند.

روش‌های آفلاین(تلفنی و حضوری)

1-پشتیبانی به وسیله تماس تلفنی

2-مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌ها

1- پشتیبانی ایرانسل به وسیله تماس تلفنی

اگر به روش‌های آنلاین آشنایی ندارید یا ترجیح می‌دهید از روش‌های سنتی و تماس تلفنی با کارشناسان ایرانسل در ارتباط باشید، ۲۴ساعته، در تمام روزهای سال و بدون محدودیت می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و سؤالات و مشکلات خود را مطرح کنید. برای دریافت خدمات راجع به تلفن و اینترنت همراه، اینترنت ثابت نسل ۴ می‌توانید از شماره‌های زیر استفاده کنید:

برای خدمات تلفن و اینترنت همراه: اگر با شماره ایرانسلی تماس می­گیرید،  700  را شماره گیری کنید و اگر با خط غیر ایرانسل تماس می­گیرید،  09377000000 را شماره گیری کنید.

برای خدمات اینترنت ثابت: اگر با شماره ایرانسلی تماس می­گیرید،  707 را شماره گیری کنید و اگر با خط غیر ایرانسل تماس می­گیرید،  09377070000 را شماره گیری کنید.

نکته: در ابتدای تماس می‌توانید زبان مکالمه را به زبان فارسی یا انگلیسی تغییر دهید. اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح می‌کند و شما می‌توانید به راحتی به بخش موردنظرتان وصل شوید.

2-مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌ها

گرچه در شرایط فعلی مراجعات حضوری پیشنهاد نمی‌شود؛ اما اگر در نهایت روش‌های آنلاین و تماس تلفنی پاسخگوی نیاز شما نبودند، می‌توانید از روش‌های حضوری هم استفاده کنید. 3 روش زیر راه‌هایی هستند که به وسیله آن‌ها می‌توانید با دفاتر حضوری ایرانسل برای خرید محصولات، گرفتن نمایندگی،دریافت خدمات پشتیبانی ایرانسل و… در ارتباط باشید:

مراکز ارتباط با ایرانسل، فروش و خدمات توزیع‌کنندگان

در این بخش با انتخاب استان، شهر و آدرس فروشگاه می‌توانید به نمایندگی‌های انحصاری ایرانسل مراجعه کنید و از خدمات متنوع دفاتر به شکل حضوری بهره‌مند شوید.

نکته: حتما قبل از مراجعه ساعات کاری دفاتر را چک کنید.

نمایندگان فروش

برای خرید محصولات و خدمات ایرانسل می‌توانید به نمایندگان مجاز فروش ایرانسل هم مراجعه کنید. برای این کار استان، شهر و نوع خدمت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا آدرس نزدیکترین نمایندگی به شما نشان داده شود.

نمایندگان و مراکز حقوقی

اگر سوالاتی راجع به خدمات حقوقی ایرانسل داشته باشید می‌توانید در این بخش هم با انتخاب استان، شهر و آدرس فروشگاه نزدیکترین نمایندگی و مراکز حقوقی ایرانسل را انتخاب کنید.

نکته: می‌توانید از «ایرانسل من» هم برای گرفتن وقت حضوری در نزدیکترین مرکز خدمات، استفاده کنید.

خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژه ناشنوایان

ایرانسل در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و برای اولین بار در ایران، خدمات پشتیبانی خود را به ناشنوایان عزیز هم ارائه می‌کند. به این شکل که مشترکین ناشنوا یا کم شنوا می‌توانند به وسیله ارتباط ویدیویی با استفاده از «زبان اشاره»، گفتگوی آنلاین و تماس تصویری با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، پشتیبانی لازم را دریافت نمایند.

مشترکین ناشنوا برای اینکه بدانند آیا مجاز به خدمات گفتگوی تصویری هستند، باید عدد « 1 » را به« 2460 » ارسال کنند. اگر شماره‌ مورد نظر در سازمان‌های مربوطه به عنوان افراد ناشنوا یا کم شنوا ثبت شده باشد، امکان استفاده از خدمات گفتگوی تصویری را دارند در غیر این صورت، ابتدا باید شماره خود را به ارگان‌های مربوطه اعلام کنند.

خدمات پشتیبانی ایرانسل هم مثل دیگر بخش‌های ایرانسل متناسب با نیاز روز پیشرفت کرده است و تنها محدود به کانال‌های سنتی و تماس‌های تلفنی نیست.ایرانسل تلاش می‌کند تا با بروز رسانی فناوری‌ها،اطلاعات و دانش تیم فنی و پشتیبانی خود بهترین خدمات را به مشترکان خود ارائه دهد، امیدواریم شما هم از این خدمات راضی باشید.

اگر نیاز به راهنمایی‌های بیشتری در زمینه پشتیبانی ایرانسل دارید آن را با ما در کامنت‌ها مطرح کنید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 21637

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

چگونه هزینه اینترنت خود را مدیریت کنیم؟ 8 راهکار موثر برای کاهش هزینه‌ اینترنت

با افزایش سرعت اینترنت و شروع پیشرفت نسل پنجم (5G)، حجم بیشتری از اینترنت شما صرف شبکه‌های اجتماعی، کار و آموزش آنلاین می‌شود، در نتیجه مدیریت هزینه‌های اینترنت هم بسیار ضروری تر از قبل است. چه از کاربران اینترنت ثابت(TDLTE) باشید و چه از اینترنت همراه استفاده کنید، می‌توانید تنها با تغییراتی کوچک در تنظیمات […]

بازدید: 8074

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

5G چیست؟ مزایا و کاربردهای 5G

اینترنت5G  یا «نسل پنجم اینترنت»، جدیدترین نسل اینترنت پرسرعت نامیده شده است. البته قبل از توضیح موضوع اینترنت 5G، باید بگوییم چیزی به عنوان «نسل ۵ اینترنت» وجود ندارد و به کار بردن این عبارت، اشتباه است. آنچه درباره آن صحبت می‌کنیم، نسل ۵ تلفن همراه است که شاید بتوان آن را نسل ۵ارتباطات هم […]

بازدید: 6083