• عناوین مقاله

    8 تا از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید

    • 1- Rise of Kingdoms؛ جهانی در قلب تاریخ
    • 2- Infinity Kingdom؛ امپراطور جهان کارتونی باش
    • 3- Clash of Clans؛ از معروف‌ترین‌ها
    • 4- Plague Inc؛ پاندمی بساز
    • 5- Kingdom Rush؛ با تمام وجود دفاع کن
    • 6- Bad North؛ با وایکینگ‌ها مبارزه کن
    • 7- Battle of polytopia؛ اکتشاف کن و توسعه بده
    • 8- Sea Battle؛ نبردی روی کاغذ

بازی‌های موبایلی به یکی از سرگرمی‌های مهم گیمرها و علاقمندان به بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است و سیستم‌ عامل پرطرفدار اندروید بیشترین کاربران گوشی همراه را دارد.

در پلتفرم‌های بازی از گوشی تا کامپیوتر و کنسول، بازی‌های استراتژیک همیشه طرفداران خاص خود را دارند و چیدن یک استراتژی بی نقص و ساخت امپراطوری‌های با شکوه از تجربه‌های دلپذیر بازی‌های استراتژیک است.

اگر با گوشی بازی می‌کنید و به بازی‌های استراتژیک علاقه دارید در این مطلب قصد داریم بهترین بازی‌های استراتژیک حال حاضر سیستم‌عامل اندروید را به شما معرفی کنیم. علاوه بر اینکه بسیاری از بازی‌های اندرویدی را می‌توانید از بازیک ایرانسل دانلود کنید.

8 تا از بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید

1- Rise of Kingdoms؛ جهانی در قلب تاریخ

بازی «Rise of Kingdoms» که قبلا با نام «Rise Of Civilization» شناخته می‌شد یک بازی استراتژیک جذاب با ریشه‌های تاریخی و داستانی است. شما در این بازی پادشاه یک امپراطوری بزرگ هستید که علاوه بر آموزش نیرو و فرماندهان، وظیفه توسعه علمی و صنعتی امپراطوری خود را هم بر عهده دارید.

این بازی که در سال 2018 برای اندروید عرضه شده یکی از بازی‌های پرطرفدار کامپیوتری هم هست. مثل خیلی از بازی‌های استراتژیک شما در این بازی برای جلو زدن از بقیه می‌توانید جم بخرید و با آن خیلی سریع پیشرفت کنید که البته هزینه‌ هم دارد. در این بازی می‌توانید به اتحاد‌های مختلف ملحق شوید، شریکی یا تک نفره در مسابقات شرکت کنید. به دیگر امپراطوری‌ها حمله کنید و کنترل مناطقی را از به دست بگیرید یا از دست رقبا خارج کنید.

بازی «Rise of Kingdoms» امپراطوری‌های مختلفی مثل آلمان، انگلستان، چین و فرانسه را در اختیار کاربران گذاشته و شما می‌توانید با استفاده از جم امپراطوری خاص خود را بسازید.

هزینه:

با اینکه پول خرج کردن کار را ساده‌تر می‌کند اما این بازی در حالت عادی کاملا رایگان است و خرید کاملا اختیاری است.

لینک دانلود Rise of Kingdoms:

2- Infinity Kingdom؛ امپراطور جهان کارتونی باش

بازی «Infinity Kingdom» که در سال 2021 عرضه شده یک بازی استراتژیک با استایل خاص کارتونی است. در این بازی هم شما به عنوان پادشاه وظیفه آموزش نیرو و البته قهرمانانی را دارید که در مبارزه با اهریمن‌‌ها و دیگر بازیکنان به شما کمک می‌کنند.

شما می‌توانید پادشاهی خود را در یکی از سه سرزمین «Ruslan»، «Vdvia» و «Vitas» احداث کنید و پس از آن به تقویت و توسعه پادشاهی خود بپردازید. از پیاده نظام تا اژدها و قهرمانان متعدد همگی در خدمت شما برای مبارزه با دیگر بازیکنان یا موجودات اهریمنی این جهان کارتونی هستند.

هزینه:
این بازی رایگان است اما برای پیشرفت سریع‌تر در بازی می‌توانید بعضی از آیتم‌ها را خریداری کنید.

لینک دانلودInfinity Kingdom:

3- Clash of Clans؛ از معروف‌ترین‌ها

بازی معروف «Clash of Clans» یکی از تاثیرگذارترین بازی‌ها در سبک بازی‌های استراتژیک موبایلی است. این بازی که یکی از موفق‌ترین بازی‌های کمپانی Supercell است الهام بخش بسیاری از بازی‌های دیگر شده است. کلش او کلنز با ترکیبی از شهرسازی، استراتژی حمله و دفاع و همکاری‌های تیمی یکی از کامل‌ترین بازی‌های استراتژی اندروید است.

حالا پس از 9 سال از انتشار این بازی و خوابیدن آتش داغ طرفداران، بازهم بسیاری به دلیل سبک خاص و جذاب این بازی زمان خود را صرف آن می‌کنند.

هزینه:

این بازی کاملا رایگان است و برای سرگرم شدن با آن لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید.

لینک دانلود Clash of Clans:

 نکته: این بازی در بازیک ایرانسل هم وجود دارد.

4- Plague Inc؛ پاندمی بساز

بازی «Plague Inc.» از شرکت مینی‌کلیپ (Miniclip) که نسخه اولیه‌ آن سال 2012 منتشر شد با شروع پاندمی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. شما در این بازی کنترل یک ویروس را بر عهده دارید و وظیفه اصلی شما این است که از یک بافت نسبتا بی خطر، ویروسی خطرناک و کشنده بسازید.

جدای از شبیه سازی دقیق این بازی از لحاظ علمی که پیدایش و همه گیری بیماری را به تصویر می‌کشد، این بازی یک شبیه ساز خیلی خوب است.

هزینه:

نصب این بازی رایگان است اما برای خرید آیتم‌های مختلف آن باید بین ۰.۹۹ تا ۱۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.

لینک دانلود Plague Inc.:

نکته: این بازی در بازیک ایرانسل هم وجود دارد.

5- Kingdom Rush؛ با تمام وجود دفاع کن

این بازی که اولین بار سال 2013 برای اندروید ارائه شد، یکی از بهترین بازی استراتژیک در سبک دفاعی است. گیمرهایی که تجربه بازی استراتژیک را دارند حداقل یکی دو مورد از بازی‌های این سبکی را در کامپیوتر یا پلتفرم‌های دیگر تجربه کرده‌اند.

«Kingdom Rush» یکی از بهترین بازی استراتژی دفاعی است و مثل تمام بازی‌های این سبکی، شما به عنوان فرمانده اصلی وظیفه دارید تا دژ دفاعی خود را در برابر مهاجمان محکم کنید.

مهاجمان از یک مسیر مشخص وارد می‌شوند و شما باید سربازخانه و برج‌های جادویی در مسیرشان بگذارید و آنها را ارتقا دهید. مراحل سخت و جذاب و تنوع سازه‌ها از جمله دلایلی است که باعث شهرت این بازی و قرار گرفتن آن در لیست ما شده است.

لینک دانلود Kingdom Rush:

هزینه:

این بازی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران اندروید قرار داد.

نکته: این بازی در بازیک ایرانسل هم وجود دارد.

6- Bad North؛ با وایکینگ‌ها مبارزه کن

بازی «Bad North» ساخته سال 2018 فضا و گرافیک متفاوتی نسبت به دیگر بازی‌های این لیست دارد. در این بازی شما رئیس قبیله‌ای در یک جزیره هستید و باید نیروهای خود را فرماندهی و از تسخیر جزیره توسط وایکینگ‌ها جلوگیری کنید.

در این بازی با مرگ هر فرمانده در نبرد، آن فرمانده را به طور کامل از دست می‌دهید پس حواستان به استراتژی نبرد باشد. برای بازی Bad North  تنها یک بار هزینه می‌کنید و برخلاف دیگر بازی‌ها خبری از خرید و هزینه داخلی بازی نیست.

هزینه:

برای استفاده از این بازی لازم است ۴.۹۹ دلار پرداخت کنید.

لینک دانلود Bad North:

نکته: این بازی در بازیک ایرانسل هم وجود دارد.

7- Battle of polytopia؛ اکتشاف کن و توسعه بده

نبرد پولی‌توپیا «Battle of polytopia» یک بازی استراتژیک در سبک تمدن سازی است که از جنگ‌های سرد باردوریا تا جنگ‌های استوایی کیکو در انتظار اکتشافات شما است. در این بازی شما با قبایل دیگری که توسط کامپیوتر یا بازیکن دیگری هدایت می‌شوند مبارزه می‌کنید.

محیط این بازی هربار به صورت کاملا اتفاقی تولید شده و شما در هرمرتبه محیطی کاملا جدید را تجربه می‌کنید.

این بازی ساخته کمپانی Midjiwan AB بیش از پنج میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز 4.5 از پنج را در این فروشگاه دارد. اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیک و تمدن سازی هستید این بازی محیطی خاص و متفاوت در اختیار شما می‌گذارد.

هزینه:

نسخه رایگان Battle of Polytopia چهار جزیره رایگان دارد و برای باز کردن دیگر جزیره‌ها باید هزینه آن را در داخل بازی پرداخت کنید.

لینک دانلود Battle of Polytopia:

8- Sea Battle؛ نبردی روی کاغذ

بازی Sea Battle برداشتی از بازی‌های کارتی و کاغذی قدیمی است. در این بازی شما مغز متفکر یک جبهه جنگ دریایی هستید و باید نیرو‌های خود را طوری چیده و فرماندهی کنید که در نبرد پیروز شوید.

این بازی با گرافیک خاص خود که شبیه به نقاشی‌های دستی با خودکار است محیط متفاوتی را به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید استراتژی خود را در مقابل هزاران کاربر دیگر محک بزنید.

تجربه این بازی مخصوصا با محیط گرافیکی متفاوت و نوستالژی بازی‌های روی کاغذ بسیار دلپذیر است.

هزینه:

برای به دست آوردن هر کدام از آیتم‌های این بازی باید ۱.۹۹ دلار پرداخت کنید.

لینک دانلود Sea Battle:

نکته: این بازی در فروشگاه تخصصی بازی ایرانسل هم وجود دارد.

صنعت گمینگ یکی از صنایع پردرآمد و مهم صنعت سرگرمی است و بازی‌های استراتژیک به دلیل همخوانی با گوشی‌های همراه و بازی روان در بین کاربران گوشی هوشمند و اندرویدی‌ها شهرت بسیاری دارند. شما در جهان بازی می‌توانید قدرت رهبری و استراتژی‌های جنگی یا اقتصادی خود را محک بزنید و با دیگر گیمر‌ها رقابت کنید.

آیا بازی دیگری در ذهنتان هست که می‌توانست در لیست بهترین بازی‌های استراتژیک باشد؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بهترین بازی‌های موبایلی سال ۲۰۲۰

بازی‌های ویدئویی، از بزرگ‌ترین سرگرمی‌ها در جهان هستند و همانطور که در مطلب صنعت گیمینگ از آن صحبت کردیم، گیمینگ یک صنعت بسیار جدی و درآمدزا در دنیاست. در اوایل سال ۲۰۲۰، وب‌سایت Newzoo در بخشی از پیش‌بینی‌هایی که برای صنعت گیم داشت، اعلام کرد مجموعا بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار برای بازی خرج می‌شود […]

بازدید: 8657

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

چگونه با تلویزیون‌های اینترنتی، یک روز سرگرم‌کننده داشته باشیم؟

در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌ها که رفتن به سینما و کنسرت ممکن نیست، شما به کمک پلتفرم‌های VOD می‌توانید فیلم‌های جدید سینما و کنسرت‌های خوانندگان را زنده و آنلاین، تماشا کنید. کارهایی که شاید تا یکسال قبل حتی به آن فکر هم نمی‌کردید، اما این اتفاق به لطف حضور پلتفرم‌های VOD افتاده […]

بازدید: 7341

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بهترین انیمیشن‌های 2020 و 2021 که باید آن ها را تماشا کنید!

گسترش تلویزیون‌های اینترنتی و داستان‌ سرایی های دیدنی انیمیشن ها، باعث شده است که نه فقط بچه‌ها، بلکه افراد با هر سن و سالی، هر سال منتظر انیمیشن های فوق العاده­ی غول هایی مثل دیزنی و پیکسار و .. باشند. در این مطلب بهترین انیمیشن‌های سال 2020 و انیمیشن‌هایی که در سال ۲۰۲۱ آن‌ها را […]

بازدید: 6383