• عناوین مقاله

    مزیت‌ کدهای کاربردی

    چرا باید از کدهای دستوری استفاده کنیم؟

    کدهای کاربردی ایرانسل

    • دسترسی به خدمات متنوع ایرانسل با #۷*
    • کدی برای شارژهای آفلاین ایرانسل؛ ستاره ۱۴۱ شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی مربع
    • کدی برای شارژهای شگفت انگیز؛ ستاره ۱۴۴ شماره رمز ۱۲ رقمی مربع
    • کدی جهت انتقال شارژ خط به خط؛ ستاره ۱۴۲ شماره موبایل مبلغ رمز مربع
    • کدی برای چک کردن مناطق تحت پوشش ۴G ؛ #۲۰*
    • کد همه کاره ایرانسل؛ #۵۵۵*
    • کد شگفتی‌های ایرانسل؛ #۴۴۴۴*
    • کد خدمات آهنگ پیشواز ایرانسل؛ #۷۷۷*
    • کد سرویس شارژ و اینترنت اضطراری؛ #۸۱۵*

مزیت‌ کدهای کاربردی

  • امکان استفاده آفلاین و بدون نیاز به اینترنت 
  • دسترسی سریع بدون نیاز به باز کردن مرورگر  یا نصب اپلیکیشنی خاص

از مزیت‌های کاربردی و قابل توجهی هستند که باعث شده تا کدهای کاربردی محبوبیت زیادی بین کاربران تلفن همراه پیدا کنند.

چرا باید از کدهای دستوری ایرانسل استفاده کنیم؟

همانطور که می‌دانید، اپراتور ایرانسل همواره در حال تلاش برای جلب رضایت مشترکین خود است. از این رو، اگر از دسته کاربران ایرانسل باشید حتما از خدمات ارائه شده توسط ایرانسل اطلاع خواهید داشت.

یکی از این خدمات که باعث سهولت استفاده کاربران ایرانسل می‌شود «کدهای دستوری» است. در واقع اپراتور ایرانسل دارای کاربردی‌ترین کدهای دستوری است که می‌تواند برای تمام مشترکین مورد استفاده قرار بگیرد.

به عنوان مثال، اگر قصد خرید بسته اینترنت را داشته باشید می‌توانید با استفاده از کد دستوری آن را تهیه کنید یا در همین حال، اگر به شارژ اعتباری نیاز داشته باشید هم می‌توانید از یکی از پرکاربردترین کدهای ایرانسل استفاده و بهره ببرید.

در نتیجه استفاده از کدهای دستوری برای کاربران ایرانسل بسیار پراهمیت است و نقش بسزایی در صرفه جویی در زمان و سهولت استفاده آنها خواهد داشت.

کدهای کاربردی ایرانسل

ایرانسل برای مشترکین خود کدهای USSD کاربردی در نظر گرفته تا کاربران به کمک این کدها بتوانند در سریع‌ترین و امن‌ترین حالت خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. همچنین این موضوع استفاده از خدمات ایرانسل را برای کاربرانی که به اینترنت دسترسی ندارند آسان‌تر می‌کند.

با این حال، برخی از کاربردی‌ترین کدهای ایرانسل به شرح زیر است:

دسترسی به خدمات متنوع ایرانسل با #۷*  

مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل با گرفتن این کد می‌توانند به بخش متنوعی از خدمات مثل :

  • شارژ
  • خرید بسته‌های اینترنتی و مکالمه
  • پرداخت قبض ایرانسل
  • پرداخت قبوض آب و برق و…
  • افزایش سقف مصرف
  • تکمیل تراکنش‌های ناتمام

دسترسی داشته باشند.

کدی برای شارژهای آفلاین ایرانسل؛  ستاره ۱۴۱ شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی مربع

 

( #شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی*۱۴۱*)

 زمانی که شارژ سیم‌کارت اعتباری شما تمام شده و شارژی را از فروشگاه‌ها یا دستگاه‌های خودپرداز یا دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) خریداری کرده‌اید، می‌توانید با گرفتن این کد  سیم‌کارت خود را مجددا شارژ کنید.

البته باید توجه داشته باشید که از هر رمز شارژ تنها یکبار می‌توانید استفاده کنید و در دفعات بعدی منسوخ خواهد شد.

کدی برای شارژهای شگفت انگیز؛  ستاره ۱۴۴ شماره رمز ۱۲ رقمی مربع

 

( #شماره رمز ۱۲ رقمی*۱۴۴*)

اگر تمایل به انجام شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل داشته باشید کد بالا می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. با استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل می‌توانید تا 30% از مبلغ شارژ خریداری شده را هدیه دریافت کنید و در مکالمه‌ها، پیامک‌ها و یا پیام‌های چندرسانه‌ای از آن بهره ببرید. بنابراین به هر اندازه که مبلغ بیشتری شارژ شگفت انگیز ایرانسل خریداری کنید، هدیه بیشتری نیز دریافت می‌کنید.

کدی جهت انتقال شارژ خط به خط؛ ستاره ۱۴۲ شماره موبایل مبلغ رمز مربع

 

( # رمز *مبلغ*شماره موبایل*۱۴۲*)

این کد برای مواقعی که می‌خواهید سیم‌کارت اعضای خانواده، دوستان یا آشنایان را شارژ کنید کاربرد دارد. به کمک این کد می‌توانید در سریع‌ترین زمان شارژ خریداری شده را برای سیم‌کارت دلخواه خود بفرستید.

همچنین برای زمان‌هایی که احتیاج به شارژ اعتباری داشته باشید نیز می‌توانید از دوستان و آشنایان خود درخواست انتقال شارژ کرده و مشکل خود را برطرف کنید. البته جالب است بدانید انتقال شارژ خط به خط هزینه کارمز ندارد و کاملا رایگان است.

کدی برای چک کردن مناطق تحت پوشش ۴G ؛ #۲۰*

پوشش اینترنت مناطق با یکدیگر متفاوت است برای اینکه از نحوه پوشش هر منطقه و شهری باخبر شوید کافیست این کد را در گوشی خود بگیرید. پس از آن فعال یا غیرفعال بودن پوشش ۳G و ۴G به اطلاع شما می‌رسد. این روش جایگزینی برای نقشه آنلاین مناطق تحت پوشش است و همواره نیز در حال بروزرسانی می‌باشد؛ بنابراین می‌توانید از صحت اطلاعات آن اطمینان داشته باشید.

کد همه کاره ایرانسل؛ #۵۵۵*

مشترکین ایرانسل با دانلود و نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» در گوشی خود به تمامی مواردی که برای مدیریت سیم‌کارت خود نیاز دارند، دسترسی پیدا می‌کنند.

مشابه این اتفاق در کد‌های کاربردی با گرفتن کد #۵۵۵* می‌افتد. این کد مجموعه‌ای سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز مشترکین را ارائه می‌کند.

خدمات ارائه شده این کد شامل موارد زیر می‌شود:

کد شگفتی‌های ایرانسل؛ #۴۴۴۴*

کد کاربردی ۴۴۴۴ به کد شگفتی‌های ایرانسل معروف است و طرح‌هایی را به مشترکین پیشنهاد می‌دهد که کاربران به کمک آن می‌توانند هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهند. البته نکته قابل ذکر درباره این کد دستوری ایرانسل استفاده از الگوی مصرف کاربران است. به عبارت دیگر، با شماره گیری این کد کاربردی می‌توانید از بسته‌های مقرون به صرفه و موردنیازتان دیدن کرده و اقدام به تهیه آن کنید.

با شماره‌گیری #۱*۴۴۴۴* بسته‌های ویژه مکالمه و با شماره‌گیری #۲*۴۴۴۴* بسته ویژه اینترنت قابل دریافت است.

کد خدمات آهنگ پیشواز  ایرانسل؛ #۷۷۷*

یکی از سرویس‌های جالب برای مشترکین خدمات آهنگ پیشواز است که مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل با شماره‌گیری کد #۷۷۷* می‌توانند از آن استفاده کنند. در واقع با شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانید به آرشیو هزاران موسیقی دسترسی پیدا کرده و از آنها در پیشواز شماره همراه خود استفاده کنید.

کد سرویس شارژ و اینترنت اضطراری؛ #۸۱۵*

اگر از مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری باشید، احتمالا مشکل تمام شدن شارژ سیم‌کارت را در لحظات و موقعیت‌های حساس تجربه‌ کرده‌اید. مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل در این مواقع می‌توانند از سرویس «شارژ  و اینترنت اضطراری»  یا امدادرسان استفاده کنند. کد #۸۱۵* برای این مواقع ایجاد شده تا مشترکین به شکل سریع‌ و فوری امکان تماس و ارتباط را داشته باشند. از این سرویس می‌توانید هم برای شارژ و هم اینترنت اضطراری استفاده کنید.

شما کدام یک از کابردی‌ترین کدهای ایرانسل را بیشتر استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 155819

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 102265

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 66242