پشتیبانی همیشه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که هر کاربری برای ایجاد اعتماد بدنبال آن است. به طور کلی هر زمان که پشتیبانی به صورت درست و معقول انجام بگیرد، مشکلات نیز به راحتی برطرف خواهند شد.

ایرانسل اولین و پیشروترین اپراتور همراه کشور شناخته می‌شود. این اپراتور از گذشته تاکنون سهم بسیار زیادی را در تجربه کاربری مشترکین داشته که از شاخص‌ترین آنها می‌توانیم به پشتیبانی ایرانسل اشاره کنیم.

پشتیبانی ایرانسل به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده ارائه راه‌‎حل به مشترکین ایرانسل هستند و برای اینکار کافیست تا از طریق یکی از شماره‌ها یا روش‌های پشتیبانی، مشکلات خود را بیان کنید.

با این حال، اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره راهنمای استفاده از شماره های پشتیبانی ایرانسل کسب کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شماره‌های پشتیبانی ایرانسل کدام هستند؟

یکی از روش‌های پشتیبانی در ایرانسل استفاده از شماره‌ها است. در واقع تنها کاری که در این روش انجام می‌دهید تماس با واحد پشتیبانی است. سپس اپراتورهای ایرانسل در واحد پشتیبانی آماده خدمت رسانی به شما هستند و با مطرح کردن مشکلات خود می‌توانید راه‌حل مناسب را دریافت کنید.

خطوط پشتیبانی تلفن همراه و ثابت ایرانسل

ایرانسل برای خدمات پشتیبانی تلفن همراه و ثابت، خطوط مختلفی دارد. در واقع اگر از دسته مشترکین سیم‌کارت های ایرانسل باشید یا از کاربران مودم های پرسرعت ایرانسل هستید می‌بایست از طریق یکی از این دو شماره برای پشتیبانی اقدام کنید.

خطوط پشتیبانی تلفن همراه و ثابت ایرانسل:

  • خدمات تلفن و اینترنت همراه: با تماس با 700 از طریق خطوط ایرانسل و 09377000000 از طریق سایر خطوط تلفن همراه می‌توانید پشتیبانی خود را دریافت کنید.
  • خدمات اینترنت ثابت ایرانسل: با تماس با 707 از طریق خطوط ایرانسل و یا شماره‌گیری 09377070000 از طریق سایر خطوط می‌توانید پشتیبانی از مودم TD-LTE را انجام دهید.

پشتیبانی ایرانسل از طریق شماره های پشتیبانی چگونه انجام می‌شود؟

اگر از افرادی باشید که تاکنون با شماره‌های پشتیبانی ایرانسل تماس نگرفته‌اید، باید بدانید که پشتیبانی در این روش به سادگی هرچه تمام‌تر صورت می‌گیرد. به همین خاطر تنها کافی است با یکی از شماره های پشتیبانی تماس گرفته و مدت کمی را منتظر پاسخگویی بمانید. در این هنگام یکی از اپراتورهای پشتیبانی با خوش‌رویی با شما تماس حاصل می‌کند و از مشکلاتتان باخبر می‌شود؛ در آخر نیز تمام راه‌حل های ممکن را برایتان بازگو می‌کند.

چه روش های دیگری برای پشتیبانی ایرانسل وجود دارد؟

ازآنجایی که اپراتور ایرانسل همواره درحال تلاش برای رضایت خاطر و تجربه کاربری مناسب مشترکین خود است، روش‌های مختلفی را هم برای پشتیبانی عرضه می‌کند. در حقیقت، اگر به هر دلیلی نتوانید از روش شماره‌گیری استفاده کنید می‌توانید از چند روش دیگر برای اخذ راه‌حل بهره ببرید.

همچنین جالب است بدانید پروسه انجام پشتیبانی در تمام روش‌ها بسیار کارآمد و ساده است و دیگر نگرانی بابت بهتر بودن یک روش از روش دیگر وجود ندارد. با این حال، بستگی به اشخاص دارد که کدام روش را به عنوان بهترین روش پشتیبانی ایرانسل انتخاب کنند.

برخی از روش‌های پشتیبانی ایرانسل عبارتند از:

1.     چت ایرانسل

پشتیبانی آنلاین با چت ایرانسل یکی از روش‌های پشتیبانی ایرانسل محسوب می‌شود. در این روش می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر وارد وبسایت رسمی ایرانسل شوید و با کلیک برروی آیکون «چت» در پایین صفحه با کارشناسان ایرانسل ارتباط برقرار کنید. جالب است بدانید کارشناسان در هر ساعت از شبانه‌روز در سریع‌ترین حالت ممکن آماده پاسخگویی هستند.

2.     اپلیکیشن ایرانسل من

یکی دیگر از روش‌های که می‌توانید از طریق آن پشتیبانی ایرانسل را دریافت کنید، استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من است. این اپلیکیشن دارای کاربردهای متنوعی برای کاربران ایرانسل است که می‌توان از طریق آن نیز پشتیبانی موردنیاز را انجام داد.

3.     پشتیبانی در اینستاگرام ایرانسل

با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام و با ورود به صفحه رسمی ایرانسل در این شبکه اجتماعی نیز می‌توانید پشتیبانی ایرانسل را انجام دهید. در واقع تنها کافی است تا صفحه رسمی ایرانسل را پیدا کنید. سپس می‌توانید با ارسال پیام مشکل خود پشتیبانی را انجام دهید.

البته باید توجه داشته باشید بدلیل حجم بالای پیام‌ها در این قسمت ممکن است با کمی تاخیر مواجه شوید.

4.     پشتیبانی در توییتر ایرانسل

در کنار اینستاگرام، می‌توانید از شبکه اجتماعی توییتر نیز به عنوان یکی از روش‌های پشتیبانی یاد کنید. در واقع تنها کافی است تا در این شبکه اجتماعی مشکل خود را در قالب توییت مطرح کنید؛ سپس در آخر توییت ایرانسل را به اصطلاح تگ کنید. در این زمان می‌بایست مدتی را منتظر پاسخگویی بمانید.

5.     مکاتبه الکترونیک

مکاتبه الکترونیک یا همان ایمیل (EMAIL) یکی دیگر از روش‌های اخذ پشتیبانی از ایرانسل است. این روش پشتیبانی مناسب ارگان‌ها و سازمان‌هایی است که از محصولات سازمانی ایرانسل استفاده می‌کنند و نیازمند روش رسمی و سازمانی هستند. با این حال، می‌بایست به ایمیل پشتیبانی ایرانسل cs@mtnirancell.ir مشکلات خود را بیان کرده و منتظر پاسخ‌دهی از واحد پشتیبانی بمانید.

6.     مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌های ایرانسل

از روش‌های رایج برای پشتیبانی ایرانسل نیز می‌توانیم به مراجعه حضوری به دفاتر و نمایندگی‌های این اپراتور اشاره کنیم. در واقع برای انجام اینکار نیازمند زمان کافی برای مراجعه هستید ولی می‌توان از آن به عنوان کاربردی‌ترین روش نیز یاد کرد. البته جالب است بدانید که در گذشته و قبل از ورود تکنولوژی به واحد پشتیبانی، بسیاری از افراد از این روش برای اخذ پشتیبانی استفاده می‌کردند.

برای پشتیبانی حضوری در ایرانسل می‌توانید به مکان‌های زیر مراجعه کنید:

7.     ارتباط با حراست

ارتباط با حراست نیز یکی دیگر از روش‌های پشتیبانی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در حقیقت تماس با حراست برای مشکلات خدمات اینترنت یا تلفن همراه صورت نمی‌گیرد و برای مشکلات مربوط به حراست می‌توان با آنها ارتباط برقرار نمود. برای ارتباط با واحد حراست نیز می‌توانید از طریق شماره 717 از طریق ایرانسل و یا با شماره‌گیری 09377170000 با خطوط غیر ایرانسلی می‌توانید تماس خود را برقرار کنید.

همچنین جالب است بدانید با استفاده از آدرس ایمیل info.herasat@mtnirancell.ir ایمیل مربوط به مشکل خود را ارسال کنید و منتظر پاسخگویی از واحد حراست بمانید. شما از کدام روش برای پشتیبانی ایرانسل استفاده می‌کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 155542

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 101963

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 66038