ایرانسل به عنوان اولین و بهترین اپراتور دیجیتال کشور، دارای طرح‌های خرید بسته اینترنت و مکالمه متعدد می‌باشد. به طور کلی، اگر بخواهید از بسته‌های متنوع و شگفت انگیز این اپراتور استفاده کنید، با پیشنهادات جذاب و شگفت انگیزی مواجه خواهید شد.

با این حال، اگر شما هم از دسته مشترکین علاقه‌مند به بهترین طرح‌های خرید بسته اینترنت و مکالمه در ایرانسل هستید و می‌خواهید از بهترین طرح ایرانسل برای اینترنت مکالمه اطلاع پیدا کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین طرح ایرانسل برای اینترنت و مکالمه کدام است؟

اپراتور ایرانسل از طرح‌های مختلفی برای اینترنت و مکالمه برخوردار است. به عنوان مثال، اگر بخواهید بسته مکالمه مقرون به صرفه و در عین حال کاربردی تهیه کنید، می‌توانید از طرح مکالمه شگفتاک ایرانسل بهره ببرید. از سوی دیگر، اگر به بسته اینترنت ساعتی نیاز داشته باشید، طرح پیشنهاد داغ دیتا ایرانسل مناسب شماست! در واقع هرکدام از طرح‌های ایرانسل برای مواقع مجزا کاربردهای فراوانی دارد و کاربران می‌توانند باتوجه به نیازهایشان از آنها استفاده کنند.

یکی از بهترین طرح‌های ایرانسل برای استفاده ترکیبی از اینترنت و مکالمه، طرح بوم ایرانسل است. شما با استفاده از طرح بوم، بوم + ایرانسل می‌توانید بسته اینترنت، مکالمه و پیامک مناسب خودتان را طراحی کنید و سپس اقدام به خرید بسته ترکیبی کنید. در واقع، اگر دیگر طرح‌های اینترنت یا مکالمه ایرانسل برایتان مناسب نباشد، این طرح به شما کمک می‌کند تا بهترین بسته اینترنت و مکالمه خودتان را طراحی کرده و از آن بهره ببرید.

*نکته: تفاوت بوم با بوم+ در انعطاف‌پذیری آنهاست. به عنوان مثال، زمانی که از طرح بوم+ استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی بسته مکالمه خود را به حالت دیتا دربیاورید.

کاربردی‌ترین طرح‌های مکالمه و اینترنت در ایرانسل

در کنار بهترین طرح خرید بسته ایرانسل، جالب است با کاربردی‌ترین آنها نیز آشنا شوید. در واقع تمامی طرح‌ها در ایرانسل کاربردی هستند و می‌توانند پاسخگوی نیازهای مشترکین باشند.

با این حال، برخی از کاربردی‌ترین بسته‌های ایرانسل به شرح زیر است:

بسته‌ اینترنت اختصاصی

بسته اینترنت اختصاصی ایرانسل مناسب کسانی است که می‌خواهند بسته اینترنت مختص خود را پیدا کنند. این بسته باتوجه به الگوی مصرف مشترکان ایرانسل تعبیه می‌شود و برای هرکاربر متفاوت از دیگران است.

بسته‌های اینترنت ترکیبی

بسته‌های ترکیبی ایرانسل برای استفاده همزمان مشترکین از اینترنت، مکالمه و پیامک به وجود آمده است. با استفاده از این بسته‌ها می‌توانید با تمامی امکانات دیجیتال همراه شوید و در عین حال نیز، در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی ایجاد کنید.

سوالات متداول

1. چگونه می‌توانم بسته مکالمه و اینترنت ایرانسل را تهیه کنم؟

شما می‌توانید از طریق سایت ایرانسل، اپلیکیشن‌ ایرانسل من و کد دستوری، بسته مکالمه و اینترنت ایرانسل را خریداری کنید. در زیر لینک خرید آنلاین بسته های ترکیبی شامل هزینه ها، مدت بسته و میزان حجم آنها درج شده است:

https://irancell.ir/o/1004/online-purchase-of-combo-packages

2. کدام طرح بسته ایرانسل بهترین قیمت را دارد؟

بسته‌های پیشنهادی مثل بسته‌های پیشنهادی روزانه، هفتگی و ماهانه بهترین قیمت را دارند.

3. آیا می‌توانم بسته‌های اینترنتی و مکالمه را همزمان خریداری کنم؟

بله، می‌توانید بسته های اینترنتی و مکالمه را همزمان و در قالب بسته ترکیبی خریداری کنید و از آنها بهره مند شوید.

4. آیا بسته‌های مکالمه جداگانه ارائه می شود؟

بله می توانید بسته های مستقل مکالمه سیم کارت های اعتباری و دائمی را به صورت جداگانه خریداری کنید. کد های دستوری این بسته ها در صفحه بسته‌ مکالمه ایرانسل در سایت قرار داده شده اند.

5. آیا بسته‌های فصلی نیز در ایرانسل موجود هستند؟

بله، در ایرانسل می‌توانید بسته‌های فصلی نیز خریداری کنید که برای مدت طولانی‌تری، بسته‌های مکالمه و اینترنت را در اختیار شما قرار می‌دهند.

6. آیا در صورتی که بسته انتخابی من تمام شود، دوباره باید آن را خریداری کنم؟

بعد از تمام شدن بسته خریداری شده، باید آن را دوباره خریداری کنید و یا از گزینه تمدید خودکار بسته استفاده کنید

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 155836

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 102297

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 66263