همانطور که می‌دانید، ایرانسل یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران است و بسیاری از افراد از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند. به طور مثال، مشتریان این امکان را دارند که با ورود به پنل کاربری خود در سایت ایرانسل، صورتحساب سیم کارت دائمی خود را مشاهده و پرداخت نمایند.

همچنین، این اپراتور امکان پرداخت صورت حساب را از طریق اپلیکیشن های موبایلی مانند بانکداری اینترنتی، پرداخت از طریق درگاه اینترنتی، ارسال پیامک به شماره تعیین شده توسط شرکت، پرداخت از طریق دستگاه‌های خودپرداز، پرداخت در مراکز فروش ایرانسل و همچنین پرداخت از طریق تلفن همراه را هم فراهم کرده است.

این روش‌ها باعث می‌شوند تا مشترکان بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی صورت حساب خود را ابتدا استعلام گرفته و سپس، توسط یکی از این روش‌ها مبلغ صورتحساب خود را پرداخت کنند.

روش‌های مشاهده و پرداخت صورت حساب ایرانسل به شرح زیر است:

از طریق سایت ایرانسل

با ورود به سایت در قسمت سامانه پرداخت قبض ایرانسل و وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور پیامک شده، می‌توانید مبلغ صورت حساب خود را مشاهده کنید و دو صورت نیاز با کلیک بر روی دکمه “دانلود فایل PDF قبض” و یا “تاریخچه پرداخت های اینترنتی” به دیگر اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.
برای بررسی آنلاین صورتحساب های گذشته ی خود می توانید با مراجعه به سایت ایرانسل در بخش “حساب کاربری” در قسمت بالای سایت سمت چپ و انتخاب گزینه “ورود با شماره موبایل” با استفاده از شماره تلفن و رمز عبوری که برای آن شماره ارسال می شود وارد پنل خود شوید. سپس در بخش “پرداخت قبض”، یکی از سه گزینه “پرداخت با شماره تلفن همراه”، “پرداخت با کد شناسه” و یا “پرداخت با شناسه قبض و پرداخت” را انتخاب کنید و پرداخت خود را انجام دهید.

از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

با نصب و ورود به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان دسترسی به اطلاعات حساب کاربری، مشاهده و پرداخت و استعلام صورت حساب‌ها و افزایش اعتبار را خواهید داشت و بعد می‌توانید جزئیات هزینه‌هایتان را مشاهده کنید. درواقع با نصب این اپلیکیشن، می‌توانید به سرعت و سهولت به تمام نیازهای خود دسترسی پیدا کنید و آنها را برطرف کنید. همچنین، با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید از امکانات دیگری همچون خرید بسته‌های اینترنتی، خدمات ویژه، پشتیبانی آنلاین و غیره بهره‌مند شوید.

پرداخت صورتحساب سیم‌کارت دائمی ایرانسل

کد دستوری #1*7* یکی از روش‌های پرداخت صورت حساب دائمی ایرانسل است. با شماره تلفن همراه خود به این شماره دستوری وارد شده و پس از ورود به منوی پرداخت صورت حساب، مبلغ مورد نظر خود را وارد و در صورت تایید پرداخت را انجام می دهید. لازم به ذکر است که در این روش نیاز به اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم می باشد.

 این روش، برای افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند به صورت آنلاین یا به صورت حضوری صورت حساب خود را پرداخت کنند، مناسب است. علاوه براین، می‌توانید از کد دستوری #3*7* جهت افزایش سقف مصرف نیز استفاده کنید.

مراجعه حضوری به بانک یکی دیگر از روش های پرداخت صورتحساب سیم کارت است که به دلیل صرف وقت زیاد مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد و در مقابل روش های”پرداخت خودکار به صورت تعیین سقف مبلغی برای برداشت از حساب بانکی”و یا “پرداخت آنلاین از کارتهای عضو شتاب بدون کارمزد” به نسبت گزینه های بهتری محسوب می شوند.

پیگیری صورت حساب های قبلی و بدهی های معوق

برای بررسی آنلاین صورتحساب های گذشته ی خود که پرداختی آنها انجام شده یا نشده است می توانید با مراجعه به سایت ایرانسل و با استفاده از شماره تلفن همراه و کلمه عبور یکبار مصرف وارد شوید. سپس در بخش “صورت حساب”، اطلاعات مربوط به صورت حساب جاری و بدهی های معوق قابل مشاهده است.

کلام آخر

روش‌های مختلفی برای مشاهده و پرداخت صورت حساب ایرانسل وجود دارد که این امر به سهولت برای مشتریان این اپراتور قابل دسترسی است. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، سایت رسمی ایرانسل، پیامک و تلفن همراه اقدام به مشاهده و استعلام و بعد پرداخت صورت حساب‌های خود کنید.

سوالات متداول درباره روش‌های مشاهده و پرداخت صورتحساب ایرانسل

1. چگونه می‌توانم صورت حساب ایرانسل خود را مشاهده کنم؟

برای مشاهده صورت حساب ایرانسل خود، راحت ترین و ساده ترین راه، مراجعه به سایت ایرانسل یا اپلیکیشن ایرانسل من است.

2. چگونه می‌توانم صورت حساب ایرانسل خود را پرداخت کنم؟

شما می‌توانید صورت حساب ایرانسل خود را به چندین روش، از جمله از طریق درگاه اینترنتی، بانک‌های آنلاین و پرداخت از طریق ATM یا POS ، شماره گیری کد دستوری #7* و یا سایت و سوپ اپلیکیشن ایرانسل من پرداخت کنید.

3. آیا می‌توانم از طریق بانک‌های دیگر به جز بانک‌های همکار ایرانسل، صورتحساب خود را پرداخت کنم؟

بله، می‌توانید از طریق بانک‌های دیگر نیز صورت حساب ایرانسل خود را پرداخت کنید.

4. آیا پرداخت از طریق درگاه اینترنتی ایرانسل، امن است؟

بله، پرداخت از طریق درگاه اینترنتی ایرانسل به صورت کاملاً امن و با استفاده از پروتکل SSL انجام می‌شود.

5. آیا در صورت پرداخت نکردن بدهی قبض، خط قطع می‌شود؟

در صورت پرداخت نکردن قبض با شرایط درج شده در قرارداد اشتراک سیم کارت دائمی در ابتدا به صورت قطع یکطرفه و پس از گذشت دو هفته دسترسی مشترک به صورت دوطرفه قطع خواهد شد.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 155754

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 102187

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 66194