اگر شماهم از دسته مشترکین سیم‌کارت های دائمی هستید و می‌خواهید با روش‌های پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل آَشنا شوید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

قبض سیم کارت دائمی چیست؟

به طور کلی، تمام مشترکین سیم‌کارت های دائمی موظف هستند قبض سیم‌کارت خود را دریافت کنند. این قبض نشان‌دهنده ریز جزئیات از هزینه‌های سیم‌کارت مثل مکالمات، پیامک و یا استفاده از اینترنت در دوره قبلی است. در واقع زمانی که از سیم‌کارت های ایرانسل استفاده می‌کنید نیازی به پرداخت هزینه در طول دوره نخواهید داشت و باتوجه به سقف مصرف مجاز می‌توانید از سیم‌کارتتان بهره ببرید.
سقف مصرف مجاز همان سقف هزینه‌هایتان در طول هردوره است که در هنگام خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل به مشترکین اعلام می‌شود. بنابراین مشترکین تنها می‌توانند در قالب این سقف استفاده‌هایشان را از سیم‌کارت دائمی ایرانسل انجام دهند. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که سیم‌کارت های دائمی ایرانسل قابلیت افزایش سقف مصرف مجاز را هم دارند. در نتیجه نگرانی از بابت اتمام سقف مصرف سیم‌کارت دائمی در اپراتور ایرانسل وجود نخواهد داشت.

جالب است بدانید روش‌های مختلفی برای استعلام قبض ایرانسل وجود دارد. در واقع قبل از پرداخت بهتر است از ریزهزینه‌هایتان باخبر شوید و سپس اقدام به پرداخت کنید. یکی از روش‌های رایج برای استعلام قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل، استفاده از اپلیکیشن کاربردی «ایرانسل من» است. این اپلیکیشن امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که یکی از آنها مشاهده میزان کارکرد سیم‌کارت در طول هردوره است.

قبض سیم‌کارت دائمی به راحتی قابل پرداخت است. شما مشترکین سیم‌کارت های دائمی ایرانسل می‌توانید از روش‌های مختلفی که این اپراتور در اختیارتان قرار می‌دهد، اقدام به پرداخت قبض مخصوص سیم‌کارت خود کنید. در پورتال پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی فروشگاه اینترنتی ایرانسل، این امر به سادگی و با چند کلیک امکان پذیر است.

روش‌های پرداخت قبض سیم کارت دائمی

پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی ایرانسل روش‌های مختلفی را دنبال می‌کنید. به طور کلی، این روش‌ها برای سهولت استفاده مشترکین آنلاین و مشترکین آفلاین به وجود آمده است.

روش های پرداخت فبض سیم‌کارت دائمی:

پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی

در فروشگاه اینترنتی ایرانسل می‌توانید به راحتی اقدام به پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی کنید. اگر شماهم از دسته مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل هستید، با ورود به بخش پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی می‌توانید اقدام به انجام اینکار کنید.

در این پورتال تنها با چند کلیک می‌توانید صورتحساب سیم‌کارت دائمی را از طریق یکی از روش‌های زیر پرداخت کنید:

  • پرداخت با شماره تلفن همراه
  • پرداخت با کد شناسه: برای دریافت این کد باید شماره تلفن همراه خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 2121 ارسال کنید.
  • پرداخت با شناسه قبض و پرداخت: برای دریافت این کد باید شماره تلفن همراه خود را (که با 09 شروع شده باشد) به سرشماره 2121 پیامک کنید.

پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی از طریق ایرانسل من

ایرانسل من یکی از اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی برای مشترکان ایرانسل است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید امکانات مختلفی را از قبیل پرداخت قبض سیم‌کارت دائمی یا استعلام کارکرد سیم‌کارت در طول دوره را دریافت کنید.

برای انجام اینکار نیز در منوی اصلی برنامه، وارد بخش پرداخت قبض شوید و پس از دریافت صورتحساب، اقدام به پرداخت کنید.

پرداخت قبض سیم کارت دائمی از طریق کد دستوری

مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل می‌توانند برای پرداخت قبض ایرانسل از طریق کد دستوری نیز اقدام کنند. کد دستوری یکی از روش‌های آفلاین به حساب می‌آید که در مواقع قطع اتصال به اینترنت می‌توان استفاده نمود.

برای اینکار نیز باید کد دستوری #۱*۷* را شمارگیری کنید.

 

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 155780

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 102221

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 66211