بسته مکالمه ایرانسل از سری بسته‌های مقرون به صرفه این اپراتور است که می‌تواند برای بسیاری از مشترکین کاربرد داشته باشد. زمانی که از بسته‌های مکالمه استفاده می‌کنید، هزینه‌هایتان تا حد زیادی کاهش می‌یابد و زمان بیشتری را می‌توانید به مکالمه بپردازید.

با این وجود، آیا شما هم از آن دسته مشترکین ایرانسل هستید که مکالمات طولانی مدت دارند و به دلیل افزایش هزینه‌ها مجبور می‌شوید مکالمه‌هایتان را کوتاه کنید؟ دیگر نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. شما مشترکان ایرانسلی می‌توانید با خرید هر یک از بسته‌های مکالمه، هزینه‌هایتان را مطابق با الگوی مصرفتان کاهش دهید.

بسته مکالمه ایرانسل چیست؟

بسته مکالمه ایرانسل به مانند بسته اینترنت ایرانسل، سهم بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ها دارد. در واقع زمانی که از این بسته بهره می‌برید، می‌توانید هزینه‌هایتان را باتوجه به الگوی مصرفتان مدیریت کنید و آن را کاهش دهید.

بسته مکالمه برای بسیاری از افراد کاربرد دارد. از جمله این افراد دانشجویان، کارمندان و … که به هردلیلی از خانواده و دوستانشان دور هستند. آنها نیاز دارند که در طول روز مکالمه‌های طولانی مدت با آشنایان داشته باشند و از طریق بسته‌های متنوع مکالمه ایرانسل این امر با هزینه تخفیفی همراه می‌شود.

این بسته برای مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل قابل استفاده است. به طور کلی اگر از مشترکان دائمی باشید می‌بایست برای هر دقیقه مکالمه 59.9 تومان پرداخت کنید و همچنین اگر از مشترکان اعتباری باشید نیز این مبلغ به 89.9 تومان افزایش پیدا می‌کند. با این وجود، مشترکان ایرانسل می‌توانند باتوجه به الگوی مصرف خود بسته‌های روزانه، هفتگی، ماهانه مکالمه را انتخاب کرده و از آن بهره ببرند.

همچنین جالب است بدانید اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و پیشروترین اپراتور کشور بسته‌های مکالمه ویژه مشترکان دائمی را هم طراحی است. این بسته‌ها همانطور که از نامشان پیداست، برای مشترکان دائمی مناسب است. از این رو لازمه استفاده از بسته‌های مکالمه ویژه مشترکان دائمی، سیم‌کارت دائمی ایرانسل می‌باشد.

مزایای بسته مکالمه ایرانسل

بسته مکالمه ایرانسل دارای مزایای ویژه‌ای هم می‌باشد. هرکدام از این ویژگی‌ها و مزایا براهمیت استفاده از این بسته‌ها عملکرد فزاینده‌ای دارد.

برخی از مزایای بسته مکالمه ایرانسل:

  • مقرون به صرفه: اولین و مهم‌ترین ویژگی بسته مکالمه ایرانسل، مقرون به صرفه بودن آن است. در واقع با استفاده از این بسته می‌توانید حداقل 10 برابر مکالمه طولانی‌تر داشته باشید و هزینه‌هایتان نیز روند کاهشی را طی کنند.
  • بسته‌های متنوع: این نوع بسته از سری بسته‌های ایرانسل است. با این وجود می‌توان درباره متنوع بودن بسته مکالمه اطمینان حاصل نمود. بسته‌های مکالمه ایرانسل دارای زمان‌ها و حجم‌های مختلف هستند و می‌تواند پاسخگوی نیاز تمام مشترکان این اپراتور باشند.
  • امکان تمدید: بسته‌های مکالمه ایرانسل در مدت‌های مختلف عرضه می‌شوند. با این حال، اگر حجم یا زمان این بسته به اتمام رسید، با بهره‌مندی از تمدید خودکار، بصورت مجدد فعالسازی خواهند شد و قابل استفاده هستند.

روش‌های خرید بسته مکالمه ایرانسل

خرید بسته مکالمه ایرانسل در روش‌های متنوع امکان پذیر است. به طور کلی اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید روش مخصوص خود را خواهید داشت؛ در حالی که اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشید نیز روش دیگری برایتان در نظر گرفته شده است.

روش‌های خرید بسته مکالمه ایرانسل:

خرید بسته مکالمه در ایرانسل من

با استفاده از اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من می‌توانید بسته‌های شگفت انگیز مکالمه ایرانسل را تهیه کنید. البته جالب است بدانید این اپلیکیشن امکانات بسیار زیادی را برای مدیریت حساب سیم‌کارت در اختیار مشترکین ایرانسل قرار می‌دهد که یکی از آنها خرید بسته مکالمه ایرانسل است.

برای خرید این بسته از طریق ایرانسل من، ابتدا وارد اپلیکیشن شوید. سپس از منوی خرید بسته، بسته مکالمه ایرانسل را انتخاب کرده و آن را تهیه کنید.

خرید بسته مکالمه در فروشگاه اینترنتی ایرانسل

بسته مکالمه ایرانسل از طریق فروشگاه اینترنتی این اپراتور نیز قابل تهیه است. برای خرید بسته مکالمه در فروشگاه اینترنتی ایرانسل، می‌بایست ابتدا وارد این فروشگاه اینترنتی به آدرس shop.irancell.ir شوید. سپس از بخش خرید بسته، بسته مکالمه را انتخاب کنید.

خرید بسته مکالمه ایرانسل از طریق کد دستوری

اگر به هردلیلی به اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری نیز این بسته‌ها را تهیه کنید. با این وجود، استفاده از این روش محدودیتی ندارد و با شماره‌گیری کد دستوری #۵۵*۵۵۵* امکان پذیر است.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 155748

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 102182

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 66188