سیم‌کارت جزء جدایی‌ناپذیر زندگی ماست. در چند سال گذشته فقط یک نوع سیم‌کارت وجود داشت اما با ارتقای تکنولوژی و نیاز جامعه انواع دیگری نیز به بازار ارائه شدند. اگر قصد خرید سیم‌کارت را دارید و نمی‌دانید کدام نوع سیم‌کارت را انتخاب کنید، حتما این مطلب را بخوانید.

شرکت ایرانسل سیم‌کارت‌های مختلفی دارد. در ادامه هر یک از این سیم‌کارت‌ها را معرفی می‌کنیم و با بررسی تفاوت بین آنها به شما در یافتن جواب سئوالات زیر کمک می‌کنیم.

  • چند نوع سیم‌کارت وجود دارد؟
  • چه سیم‌کارتی را انتخاب کنیم؟
  • هر مدل سیم‌کارت چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • سیم‌کارت اعتباری چیست؟
  • سیم‌کارت دائمی چیست؟
  • چند نوع سیم‌کارت دائمی ایرانسل داریم؟
  • چند نوع سیم‌کارت اعتباری ایرانسل داریم؟
  • سیم‌کارت 0900 چیست؟

انواع سیم‌کارت

انواع سیم کارت ایرانسل

در ابتدا فقط یک نوع سیم‌کارت وجود داشت. بعدها سیم‌کارت‌های اعتباری یا به اصطلاح سیم‌کارت‌های شارژی هم به بازار آمدند.  اما سیم‌کارت‌ها فقط به این دو نوع محدود نمی‌شوند، ایرانسل سیم‌کارت‌های دیگری نیز دارد از جمله:

معرفی سیم‌کارت دائمی:

این سیم‌کارت از اولین سیم‌کارت‌های ارائه شده به بازار بود. اعتبار در سیم‌کارت‌های دائمی وجود ندارد بنابراین هزینه استفاده از سیم‌کارت دائمی مانند مکالمه و اینترنت به وسیله قبض اطلاع رسانی می‌شود. مشترک ملزم است قبض پایان‌دوره سیم‌کارت دائمی خود را در مهلت مقرر پرداخت کند.

تفاوت انواع سیم‌کارت‌های دائمی حرفه‌ای ایرانسل:

تفاوت سیم‌کارت‌های بالا در مقدار اینترنت، مکالمه، پیامک و سقف مصرف مجاز است. می‌توانید جهت خرید سیم‌کارت دائمی به بررسی و مقایسه بسته‌های موجود در هر دسته اقدام کنید.

سیم کارت‌های دائمی حرفه‌ای یکی از بهترین گزینه‌های خرید سیم کارت است، چرا که امکانات و شرایط خاص و منحصر به فردی را برای کاربر فراهم می‌کند. رند ترین شماره‌های ایرانسل، تنوع بسته‌های اینترنتی و امکان مکالمه و حجم بسته‌های بالای این سیم‌کارت‌ها، خط تلفن همراه شما را از بقیه متمایز می‌کند!

شما می‌توانید با انتخاب یکی از سیم کارت‌های دائمی حرفه‌ای ایرانسل ابعاد جدیدی از دنیای دیجیتال را تجربه کنید.

تفاوت انواع سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل:

همه سیم‌کارت‌های دائمی 200 گیگابایت اینترنت دارند اما اگر به غیر از حجم اینترنت و مدت مکالمه، رند بودن شماره هم برای شما مهم است، پیشنهاد ما خرید سیم‌کارت دائمی زرین است. در غیر اینصورت می‌توانید سیم‌کارت‌های سیمین یا پایه را خریداری کنید.

اگر نتواستید شماره سیم‌کارت مدنظر خود را پیدا کنید، بهترین راه رفتن به جستجوی سریع شماره سیم‌کارت و یافتن سیم‌کارت با ویژگی‌های موردنظرتان است. در این بخش این امکان وجود دارد که شماره‌هایی مشابه بقیه شماره سیم‌کارت‌های خود را جستوجو و پیدا کنید! یا هر شماره‌ای مثل (تاریخ تولد و…) که دوست دارید شماره خط شما هم باشد را انتخاب کنید.

سیم کارت دائمی ایرانسل

سیم‌کارت 0900:

سیم‌کارت 0900 سیم‌کارت دائمی جدیدی است که با پیش‌شماره 0900 به بازار عرضه شده است. این سیم‌کارت  هم به دلیل رند و خاص بودن پیش شماره  آن طرفداران زیادی دارد.

سیم‌کارت 0900 در 6 مدل تک‌ستاره تا شش ستاره ارائه شده و تا 600 گیگابایت بسته اینترنت هدیه، تا 180 ساعت مکالمه هدیه و تا 10800 پیامک هدیه برای مشترکین این خطوط در نظر گرفته شده است. برای خرید سیم کارت 0900 و جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید.  

معرفی سیم‌کارت اعتباری:

همان‌طور که می‌دانید مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری برای استفاده از خدمات موردنظر خود باید شارژ اعتبار خریداری کنند. در این سیم‌کارت قبضی صادر نخواهد شد و بعد از اتمام شارژ، کاربر برای استفاده از اینترنت، تماس یا پیامک باید بسته (خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه) خریداری نمایند.

تفاوت انواع سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل:

اگر تصمیم به خرید سیم‌کارت اعتباری دارید، برای انتخاب درست نوع سیم‌کارت حتما نیازمندی‌های خود مانند مقدار حجم اینترنت، مکالمه و پیامک موردنیاز را بسنجید. اگر نیاز به مکالمه و اینترنت بیشتری دارید، می‌توانید سیم‌کارت اعتباری گلچین یا زرین و در غیر اینصورت سیم‌کارت اعتباری پایه و یا سیمین را انتخاب کنید.

سیم‌کارت مختص مودم TD-LTE:

سیم‌کارت TD-LTE فقط در مودم‌های ایرانسل قابل استفاده است. در این سیم‌کارت می‌توانید بسته‌های اینترنت مخصوص سیم‌کارت مودم‌های اینترنت ثابت را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. در انتخاب بسته برای سیم‌کارت مودم حتما منطقه پوشش‌دهی را بررسی کنید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 162200

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 118525

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 70714