این روزها در مورد بسته رومینگ اربعین ایرانسل چیزی شنیده‌اید؟ با شروع ماه محرم و ایام عزاداری به‌خصوص در اربعین حسینی، مانند هرسال سفر به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات آغاز می‌شود. اپراتور ایرانسل که امروز از بیشترین تعداد مشترک سیم‌کارت دائمی و اعتباری برخوردار است، درراستای کاهش هزینه‌ها و رفاه حال مشترکانی که قصد سفر به عراق را دارند، بسته‌های ویژه رومینگ را طراحی کرده است.

چرا باید در عراق از اینترنت رومینگ اربعین ایرانسل استفاده کرد؟

فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌الملل در سفرهای خارج از کشور یکی از روش‌های ارتباطی با دوستان و آشنایان است که دردسرهای خرید سیم‌کارت از کشور مقصد را ندارد. با توجه به اینکه اپراتورهای فعال در کشور در ایام خاص مذهبی یا ملی سعی می‌کنند با ارائه بسته‌های منحصربه‌فرد این هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند، فعال‌سازی سرویس رومینگ، خیلی اقتصادی‌تر از خرید سیم‌کارت در کشور مقصد است.

اپراتور ایرانسل بسته‌های ویژه‌ای را تحت‌عنوان رومینگ اربعین 1403 برای سفر مشترکین خود به عراق در نظر گرفته که نه‌تنها هزینه‌های آن‌ها را کاهش می‌دهد، بلکه از مزایای زیر هم برخوردار است.

  • تنوع زمانی بسته‌ها از لحاظ مصرف
  • عدم نیاز به خروج ارز و خرید ریالی
  • صرفه‌جویی در ارز و وقت
  • دسترسی به وبسایت‌ها و بانک‌ها و انجام عملیات بانکی
  • قابلیت خرید برای دیگران از هر جای دنیا
  • قیمت ترجیحی برای زوار و قابل رقابت با سیم‌کارت‌های عراقی
  • امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض به‌صورت رایگان

معرفی رومینگ اربعین ایرانسل 1403

بسته‌های رومینگ ویژه اربعین ایرانسل شامل 4 بسته اینترنت و 3 بسته ترکیبی مکالمه، پیامک و اینترنت است. براساس این طرح، مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل که در ایام اربعین به شهرهای زیارتی عراق اعم از کربلا، نجف، سامرا و کاظمین سفر می‌کنند، می‌توانند با فعال‌سازی این سرویس‌ها تا تاریخ 9 شهریور 1403، هزینه‌های ارتباطی خود را مدیریت کنند.

با بسته رومینگ اربعین ۱۴۰۳ مشترکین ایرانسل نیازی به خرید سیم‌کارت و تغییر شماره ندارند. همچنین در هزینه اینترنت مصرفی آن‌ها صرفه‌جویی می‌شود و در مقایسه با تعرفه اپراتورهای عراقی مبالغ کمتری می‌پردازند.

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت در عراق بدون خرید رومینگ اربعین ایرانسل چقدر است؟

ایرانسل و همه اپراتورهای موجود در ایران، امکاناتی دارند تا خارج از محدوده جغرافیایی را هم پوشش دهند. یعنی شما قادر به دریافت و ارسال پیام یا تماس صوتی در خارج از کشور با هزینه‌ای خیلی کم هستید.

مشترکانی که در سفر به عراق تمایلی به خرید بسته ندارند، مسلما در استفاده از خدمات ارتباطی متحمل هزینه‌های بیشتری خواهند شد. جدول زیر، این موضوع را به‌طور شفاف‌تری توضیح می‌دهد.

سرویستعرفه
هر دقیقه تماس صوتی با کشور مقصد18.000 تومان
هر دقیقه تماس صوتی با شماره ایرانی18.000 تومان
هر دقیقه تماس دریافتی 18.000 تومان
ارسال هر پیامک3.000 تومان
هر مگابایت اینترنت مصرفی بدون بسته300 تومان

شرح مدت اعتبار، حجم و قیمت بسته های رومینگ اربعین 1403 ایرانسل

بسته‌های رومینگ ایرانسل در اربعین حسینی شامل 3 بسته 7 روزه به‌ترتیب با حجم‌های 150 مگابایت، 300 مگابایت و یک گیگابایت و با قیمت‌های 25، 45 و 100هزار تومان و یک بسته 14 روزه 5 گیگابایت با قیمت 390هزار تومان است.

بسته‌های ترکیبی این اپراتور هم شامل بسته ترکیبی 15 دقیقه مکالمه با ایران به‌همراه 45 پیامک با قیمت 120هزار تومان، 2 گیگابایت اینترنت رومینگ به‌همراه 20 دقیقه مکالمه با ایران  و 20 پیامک با قیمت 290هزار تومان و بسته ترکیبی 7 گیگابایت به‌همراه 15 دقیقه مکالمه با ایران با قیمت 460هزار تومان است.

با جدول زیر می‌توانید بهتر به وضوح این مطلب دست پیدا کنید.

حجم بستهقیمتاعتبار
150 مگابایت25هزار تومان7 روز
300 مگابایت45هزار تومان7 روز
یک گیگابایت100هزار تومان7 روز
5 گیگابایت390هزار تومان14 روز
15 دقیقه مکالمه با ایران + 45 پیامک120هزار تومان7 روز
2 گیگابایت + 20 دقیقه مکالمه با ایران + 20 پیامک290هزار تومان14 روز
15 دقیقه مکالمه با ایران + 7 گیگابایت اینترنت460هزار تومان14 روز
کد رومینگ اربعین 1403

فعال سازی رومینگ اربعین ایرانسل چگونه انجام می شود؟

خدمات رومینگ را حتما قبل‌از آغاز سفر خود به عراق فعال کنید. می‌توانید این کار را ازطریق شماره‌گیری کد #4*1111* از سیم‌کارت ایرانسلی یا با استفاده از سوپراپلیکیشن ایرانسل من انجام دهید.

به این منظور بعداز ورود به ایرانسل من، لازم است به بخش «حساب من» وارد شوید. بعداز آن در قسمت رومینگ، سرویس رومینگ خط خود را فعال کنید. برای نصب ایرانسل من می‌توانید از کد دستوری #45* هم استفاده کنید.

رومینگ اربعین عراق 1403

نکات مهمی که باید در مورد رومینگ اربعین ایرانسل بدانید!

شما مشترکان ایرانسلی که سرویس رومینگ خود را فعال کرده‌اید، نیاز است بدانید که بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران، در عراق قابل استفاده نخواهد بود و شما فقط می‌توانید از سرویس رومینگ فعال‌شده در گوشی خود استفاده کنید.

به همه مشترکان ایرانسلی، اعم از اعتباری و دائمی پیشنهاد می‌شود که قبل‌از ورود به کشور عراق حداقل 100هزار تومان در سیم‌کارت خود داشته باشند تا اگر در طول سفر برای برقراری تماس با مشکلی مواجه شدند، ابتدا از کافی‌بودن میزان اعتبار (شارژ سیم‌کارت) خود اطمینان حاصل کنند.

مشترکان ایرانسلی، علاوه‌بر استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، می‌توانند با شماره‌گیری #7* سیم‌کارت خود را در عراق شارژ کنند. روشن‌کردن تلفن همراه هزینه‌ای در پی ندارد. هزینه تماس‌های ورودی و خروجی هم از زمان شروع مکالمه محاسبه می‌شود. بنابراین، اگر به تماس وارده پاسخ ندهید، هزینه‌ای بابت آن از اعتبار شما کسر نخواهد شد.

مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند که با روشن‌کردن اینترنت رومینگ، دیتای مورد استفاده در اپلیکیشن‌ها با هزینه رومینگ محاسبه می‌شود. پس بهتر است از غیرفعال‌بودن به‌روزرسانی خودکار و موارد مشابه ین در اپلیکیشن‌های نصب‌شده خود اطمینان حاصل کنید.

جمع‌بندی

زمانی که به خارج از کشور سفر کنید، به‌صورت پیش‌فرض دیگر در سرویس‌ تماس‌های اپراتورهای تلفن همراه داخل کشور که ایرانسل یکی از آن‌هاست، قرار نخواهید داشت. اما در مقابل، یک قابلیت جایگزین به نام رومینگ وجود دارد که می‌توانید ازطریق آن، از خارج از کشور همان امکانات تماس و پیامک را داشته باشید. در این صورت دیگر نیازی نیست که در کشور خارجی هزینه‌ای برای خرید سیم‌کارت پرداخت کنید.

ازآنجایی‌که در ایام نزدیک به اربعین سفرهای زیادی به عراق صورت می‌گیرد، نگرانی‌های زیادی راجع‌به چگونگی برقراری ارتباط با دیگران با هزینه‌ای کم وجود دارد. ارائه سرویس رومینگ اربعین ایرانسل توسط این اپراتور محبوب، این مشکل را برای مشترکان مسافر حل کرده است.

برای دریافت و خرید این بسته ها به صفحه رومینگ ایرانسل مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 164307

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 122712

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 71673