استفاده از تلفن همراه و سیم کارت‌ها جذابیت‌های بسیار دارد که یکی از آن‌ها آهنگ پیشواز است. اگر دارنده سیم کارت ایرانسل هستید با انتخاب آهنگ پیشواز دلخواه خود می‌توانید به افرادی که با شما تماس می‌گیرند احساسی خوشایندی را منتقل نمایید. هر یک از آهنگ‌ها دارای کد دستوری خاصی بوده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آهنگ پیشواز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در واقع با وارد کردن هر کد دستوری، آهنگ مورد نظر انتخاب می‌شود و افراد حین تماس با شما از این آهنگ لذت خواهند برد. البته این یکی از راه‌های فعال سازی آهنگ پیشواز برای خط تلفن همراه شماست. برای آشنایی بیشتر با پیشواز ایرانسل ادامه مقاله را مطالعه کنید.

آهنگ پیشواز

آهنگ پیشواز چیست؟

همیشه اپراتورهای سیم کارت در تلاش هستند تا با ارائه سرویس‌های متنوع و جذاب و با قابلیت‌های بی‌نظیر، جامعه و افراد را متحول سازند و احساس خوشایندی را به آن‌ها انتقال دهند. یکی از این قابلیت‌هایی که مربوط به سیم کارت بوده، آهنگ پیشواز است که تنوع بسیار آن باعث شده تا کاربرها از آن استقبال نمایند. شما می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری و… آهنگ پیشواز مورد نظر را برای سیم کارت خود انتخاب نمایید.

هرچه مدت زمانی که به طول می‌انجامد تا شما به مخاطب پشت خط خود پاسخ دهید بیشتر باشد، مخاطب شما می‌تواند از آهنگ انتخابی شما لذت بیشتری ببرد. یکی از مهم‌ترین موضوعات، هزینه فعال سازی آهنگ پیشواز است و شما برای انتخاب آن نیاز است ماهانه مبلغ اندکی را بپردازید. آهنگ پیشواز در سیم کارت ایرانسل تنوع خیلی زیادی دارد و می‌تواند یکی از سرگرم‌کننده‌ترین موضوعات برای مخاطبان و شما باشد! اما این نکته را فراموش نکنید که این آهنگ برای شما پخش نمی‌شود و تنها کسانی که با شما تماس می‌گیرند می‌توانند آهنگ را بشنوند.

آهنگ پیشواز سیم کارت ایرانسل

همانطور که گفتیم تنوع آهنگ پیشواز سیم کارت‌های ایرانسل بسیار زیاد است و شما می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را از خواننده‌های ایرانی انتخاب نمایید. از خواننده‌های مطرحی که ترانه‌های آن‌ها به‌عنوان آهنگ‌های پیشواز قابل استفاده و پرطرفدار هستند می‌توان به همایون شجریان، عرفان طهماسبی، علیرضا طلیسچی، حامیم، محسن یگانه، رضا صادقی و… اشاره کرد. همچنین تعداد زیادی از معروف‌ترین موسیقی‌های بی‌کلام شامل آهنگ متن فیلم ها و انیمیشن‌ها، موسیقی‌های آرامش بخش و… و آهنگ‌های محلی آذری، کردی و… نیز در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل موجود است.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف مانند عید نوروز، شب یلدا، نیمه شعبان و… نیز از آهنگ‌های مناسبتی پیشواز برای سیم کارت ایرانسل خود بهره ببرید. علاوه‌بر آهنگ پیشواز  پاپ و سنتی شما می‌توانید از انواع نوحه نیز استفاده کنید و در ایام محرم یا شهادت‌ها آن‌ها را برای سیم کارت خود انتخاب کنید.

فعال سازی پیشواز ایرانسل

فعال سازی  آهنگ های پیشواز ایرانسل

راه‌ها و روش‌های مختلفی برای فعال کردن آهنگ پیشواز وجود دارد که از جمله آسان‌ترین آن‌ها، استفاده از  وب اپلیکیشن پیشواز ایرانسل است. در وب اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و با برش دادن بخش دلخواه آهنگ، آن را به‌عنوان پیشواز فعال نمایید. این وب اپلیکیشن در مرورگر موبایل یا کامپیوتر شخصی شما نیز در دسترس است البته می‌توانید با مراجعه به “سوپر اپلیکیشن ایرانسل من” و یا “اپلیکیشن موسیقی ریتم” نیز از خدمات وب اپلیکیشن پیشواز ایرانسل استفاده کنید.

روش دیگر فعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده از کد دستوری یا پیامک به شماره 7575 است. در صورتی که از کد آهنگ پیشواز مورد نظر خود اطلاع دارید، می‌توانید با ارسال این کد به شماره 7575 از طریق پیامک و یا با شماره‌گیری  #777* پیشواز مورد علاقه خود را فعال نمایید.

برای فعال سازی سریع آهنگ پیشواز  یا جایگزین کردن آن از طریق کدهای دستوری اینجا کلیک کنید.

مدیریت آهنگ پیشواز فعال سیم کارت

اگر نیاز به حذف و یا جایگزین آهنگ پیشوازی که قبلا فعال کرده‌اید داشته باشید، اگر بخواهید آهنگ پیشوازی را به شخصی دیگر هدیه دهید، یا اگر بخواهید از سایر خدمات آهنگ پیشواز مانند سرویس عبادت استفاده کنید، می‌توانید کد دستوری #777*  را شماره‌گیری نمائید و یا برای مدیریت راحت‌تر به وب اپلیکیشن مراجعه نمایید.

 پیشواز ایرانسل

امکانات آهنگ پیشواز ایرانسل

زمانی که از وب اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده می‌کنید، می‌توانید از امکانات متنوعی استفاده نمایید که باعث می‌شوند شما بتوانید از خلاقیت و جذابیت بیشتری بهره ببرید. از مهم‌ترین امکانات پیشرفته پیشواز ایرانسل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پیشواز مخاطب خاص: با بهره بردن از این امکان آهنگ پیشواز، شما می‌توانید برای هر کدام از مخاطب‌های خاص خود آهنگ جداگانه‌ای را انتخاب نمایید. درواقع تنها مخاطب مورد نظر می‌تواند از آهنگ انتخاب شده لذت ببرد و دیگر افراد امکان شنیدن این آهنگ را ندارند.
  • پیشواز شخصی با صدای خود: با بهره بردن از این امکان شما می‌توانید صدای شخصی خود که شامل آواز خواندن، صحبت کردن یا ساز زدن می‌شود را ضبط و آن را به‌عنوان پیشواز انتخاب کنید.
  • برش دلخواه آهنگ: در سرویس پیشواز ایرانسل می‌توانید بخش مورد علاقه خود از آهنگ انتخاب شده را برش داده و به عنوان آهنگ پیشواز روی سیم کارت خود فعال نمایید.

علاوه بر این شما می‌توانید از دو سرویس زیر از طریق پیام کوتاه و یا کد دستوری #777* استفاده نمایید:

  • پیشواز عبادت: در بازه زمانی کوتاه قبل و بعد از هر اذان، این سرویس به مخاطب‌های شما اعلام می‌کند که در حال عبادت هستید و امکان پاسخگویی به تماس را ندارید.
  • پیشواز فوری (منشی): پیشواز فوری درواقع به شرایطی گفته می‌شود که شما در لحظه و متناسب با وضعیت خود آهنگ پیشواز مورد نظر را انتخاب می‌کنید. درواقع شما می‌توانید با بهره بردن از پیام‌های پیش‌فرض اپلیکیشن، از پیشوازهایی نظیر در جلسه هستم یا در حال رانندگی هستم بهره ببرید. جهت استفاده از این سرویس، M را به 7575 پیامک کنید.

سخن پایانی

باتوجه به این‌که تکنولوژی روزبه‌روز در حال پیشرفت است و قابلیت‌ها و امکانات مختلف ارائه می‌شوند، سیم کارت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با ارائه امکانات مختلف، مخاطب‌های بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. از جذاب‌ترین موضوعات انتخاب آهنگ پیشواز می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما می‌توانید متناسب با روحیات و سلیقه خود آهنگ دلخواه را برگزینید. آهنگ پیشواز برای شخص شما پخش نمی‌شود و افرادی که با شما تماس می‌گیرند قادر به شنیدن آن هستند. شما می‌توانید با استفاده از کد دستوری #777* و مراجعه به my-pishvaz.com آهنگ دلخواه خود را انتخاب و به‌عنوان آهنگ پیشواز ایرانسل خود به ثبت برسانید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 164281

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 122656

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 71653