در دنیای امروز استفاده از تلفن همراه و خدمات ارتباطی آن، بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی ما شده است. سرویس‌هایی مانند تماس، پیامک و اینترنت، بسیاری از امور روزمره ما را آسان‌تر کرده‌اند و بدون آن‌ها زندگی مدرن امروزی تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. به همین دلیل اپراتورهای تلفن همراه همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات متنوع، نیازهای گوناگون مشترکان خود را برآورده سازند. ایرانسل به‌عنوان یکی از اپراتورهای محبوب در ایران، مجموعه گسترده‌ای از خدمات همچون تماس، پیامک، اینترنت، مدیریت حساب و… را برای راحتی کاربران خود فراهم کرده است. برای دسترسی سریع و راحت به این خدمات، شما می‌توانید از کد دستوری اینترنت ایرانسل استفاده نمایید.

کد دستوری اینترنت ایرانسل چیست؟

کدهای دستوری اینترنت ایرانسل مجموعه‌ای از ترکیب‌های عددی و علائم خاص است که کاربران می‌توانند با شماره‌گیری آن‌ها، به خدمات مختلف این اپراتور دسترسی پیدا کنند. این کدها امکاناتی مانند خرید شارژ، بسته‌های مکالمه، بسته‌های اینترنت، فعالسازی یا غیرفعالسازی تنظیمات اینترنت، استعلام موجودی حساب و بسیاری از خدمات دیگر را در اختیار مشترکان قرار می‌دهند.

کد دستوری اینترنت ایرانسل به‌طور خاص توسط این اپراتور طراحی شده‌ تا نیازهای متنوع مشترکان را مرتفع سازد و در مقایسه با کدهای دستوری سایر اپراتورها، تفاوت‌هایی دارد. ایرانسل خدمات خود را در دو قالب سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی ارائه می‌دهد و به همین دلیل، کدهای دستوری مرتبط با هر نوع سیم‌کارت متفاوت است.

کد اینترنت ایرانسل

مدیریت اینترنت ایرانسل با کدهای دستوری

اینترنت یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین خدمات ایرانسل است که امکان دسترسی به دنیای آنلاین را به‌راحتی برای مشترکان فراهم می‌سازد. با استفاده از کد دستوری اینترنت ایرانسل، کاربران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس با پشتیبانی، به سادگی بسته‌های اینترنت را خریداری یا تمدید کنند و از میزان مصرف و باقیمانده بسته خود مطلع شوند. در جدول زیر کدهای دستوری مربوط به مدیریت بسته‌های اینترنت ایرانسل آورده شده‌اند.

کد دستوریکاربرد
5#*555*خرید بسته‌های اینترنت
4#*1*555*اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت
2#*4*555*ارسال تنظیمات اینترنت همراه
20#*بررسی پوشش اینترنت همراه منطقه
8#*555*خرید بسته اینترنت ثابت
815#*فعالسازی اینترنت اضطراری
4#*1*555*مشاهده بسته‌های اینترنت فعال

اینترنت اضطراری ایرانسل

برای مشترکانی که حداقل سه ماه از عضویت آن‌ها می‌گذرد و تاکنون حداقل 10 هزار تومان شارژ کرده‌اند، ایرانسل امکان استفاده از اینترنت اضطراری را فراهم کرده است. با شماره‌گیری کد دستوری اینترنت ایرانسل #518*می‌توانید در صورت اتمام حجم بسته اینترنتی خود، به مدت یک روز از اینترنت اضطراری استفاده کنید، بدون این‌که هزینه آن به‌صورت آنی از شما کسر شود.

برای مشاهده انواع بسته اینترنت همراه اینجا کلیک کنید.

کد اینترنت شگفت انگیز

بسته‌ های اینترنت شگفت ‌انگیز

ایرانسل بسته‌های ویژه‌ای را تحت عنوان بسته‌های شگفت‌انگیز به مشترکان خود پیشنهاد می‌دهد. برای دریافت این بسته‌ها، کافیست کد #2*4444*را شماره‌گیری کنید. همچنین برای فعالسازی بسته هوشمند یک ساعته می‌توانید کد #1*2*4444* را شماره‌گیری نمایید.

بسته‌ های بوم و بوم+

بسته‌های اینترنت بوم و بوم+ نیز از دیگر پیشنهادات ایرانسل هستند که سرعت و مزایای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. برای خرید این بسته‌ها می‌توانید کد#5*5*555* را وارد کنید. همچنین در صورتی که نمی‌خواهید بسته اینترنت شما به‌طور خودکار تمدید شود، می‌توانید با شماره‌گیری کد #9*5*555*، تمدید خودکار را لغو کنید.

غیرفعال کردن اینترنت آزاد

به‌دلیل هزینه‌های بالای اینترنت آزاد، توصیه می‌شود که این گزینه را غیرفعال کنید. برای انجام این کار تنها کافیست کد #3*2*3*555* را شماره‌گیری نمایید .این کدهای دستوری به شما کمک می‌کنند تا مدیریت بهتری روی بسته‌های اینترنت خود داشته باشید و از خدمات متنوع ایرانسل به بهترین شکل بهره‌مند شوید.

مدیریت بسته ‌های اینترنت فعال

برای مشاهده و مدیریت بسته‌های اینترنتی که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید کد دستوری اینترنت ایرانسل#4*1*555* را شماره‌گیری نمایید. با وارد کردن این کد، امکان مشاهده جزئیات بسته‌های فعال، تمدید بسته‌های فعلی یا لغو آن‌ها به‌راحتی برای شما فراهم می‌شود. این کد به شما کمک می‌کند تا به سادگی وضعیت بسته‌های اینترنتی خود را کنترل کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید.

کد مصرف اینترنت ایرانسل

مشاهده میزان مصرف اینترنت

برای اطلاع از میزان مصرف بسته اینترنت خود و بررسی حجم باقیمانده، می‌توانید کد#6*555*  را شماره‌گیری کنید. این کد دستوری اطلاعات دقیقی درباره مقدار حجم مصرف شده از بسته اینترنت و حجم باقیمانده آن را برای شما نمایش می‌دهد. با استفاده از این کد شما می‌توانید این‌که چه میزان از اینترنت خود را مصرف کرده‌اید و چه مقدار از آن باقیمانده است را بهتر مدیریت نمایید.

سایر کدهای مفید اینترنت ایرانسل

علاوه‌بر کد دستوری ایرانسل، این اپراتور کدهای دستوری دیگری را نیز ارائه داده که به شرح زیر هستند.

شارژ مجدد بسته ‌های اینترنت

برای شارژ مجدد بسته‌های اینترنتی خود، می‌توانید از کد دستوری#7*555* استفاده کنید. با شماره‌گیری این کد می‌توانید بسته اینترنتی جدیدی را خریداری کرده و اعتبار اینترنت خود را تمدید نمایید.

فعالسازی اینترنت برای سیم‌کارت جدید

اگر به تازگی سیم‌کارت جدیدی خریداری کرده‌اید و نیاز به فعالسازی اینترنت آن دارید، کافیست کد دستوری اینترنت ایرانسل#8*555* را شماره‌گیری نمایید. این کد به شما کمک می‌کند تا اینترنت سیم‌کارت جدید خود را به‌راحتی فعال کنید و به دنیای آنلاین دسترسی داشته باشید.

انواع کد دستوری سیم‌کارت ایرانسل

علاوه‌بر کدهای مربوط به بسته‌های اینترنت، ایرانسل مجموعه‌ای از کدهای دستوری را برای ارائه خدمات مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از این کدها شامل موارد زیر هستند.

خدمات شارژ مستقیم

برای شارژ مستقیم سیم‌کارت خود می‌توانید از کد #9*555* استفاده کنید. این کد به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و بدون نیاز به خرید کارت شارژ، اعتبار حساب خود را افزایش دهید.

بررسی اعتبار باقیمانده

برای مشاهده موجودی و اعتبار باقیمانده سیم‌کارت خود، کد#0*555*را شماره‌گیری کنید. این کد اطلاعات دقیقی از میزان اعتبار باقیمانده را به شما نمایش می‌دهد.

سخن پایانی
کد اینترنت ایرانسل ابزاری کارآمد برای مدیریت ساده و سریع خدمات مختلف این اپراتور از جمله بسته‌های اینترنت است. با آشنایی با این کدها به‌راحتی می‌توانید نیازهای خود را برطرف کرده و از خدمات مختلف بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها

 
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

مطالب مشابه

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل

اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده می‌کنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودم‌های TD-LTE را یاد می‌گیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فن‌ها، مدیریت حساب و خریدن بسته‌های معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا می‌شوید. روش فعال […]

بازدید: 164205

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

۱۱ راه حل برای وقتی که گوشی شما مشکل آنتن‌دهی دارد!

حتما در بعضی موارد برایتان پیش آمده، درزمانی که نیاز فوری به تماس تلفنی داشته‌اید، آنتن موبایل شما قطع شود و کیفیت آنتن‌دهی برایتان رضایت بخش نباشد. این موضوع در شرایطی که زندگی روزمره همه ما به استفاده از تلفن همراه گره خورده، بسیار مشکل‌ساز است.  ما در این مطلب به شما راهکارهای ساده و […]

بازدید: 122513

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

6 راهکار ساده برای زیاد کردن سرعت اینترنت 4g و tdlte

همه‌ی ما اوقاتی را تجربه کرده‌ایم که سرعت اینترنت کم شده و نمی‌دانستیم باید چه کاری برای افزایش سرعت اینترنت انجام دهیم. در واقع  سرعت کم اینترنت یعنی آهسته پیش رفتن کارهایی که به آن وابسته هستند و هدر رفتن بخش زیادی از زمان! اما در بسیاری از مواقع، می‌شود با راهکارهایی کاربردی سرعت اینترنت […]

بازدید: 71618