![](/wp-content/themes/mtn-theme/images/business.png)
کسب و کار
در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت میکنیم. مدیریت پروژه، چالشهای کارتیمی، مصاحبههای شغلی، بخشهایی از این موضوعات هستند. شما میتوانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.
![](/wp-content/themes/mtn-theme/images/Bussiness.png)
پربازدیدترین نوشتههای کسب و کار
![](/wp-content/uploads/2024/07/Online-customer-acquisition-techniques1-1.webp)
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
راهکارهای جذب مشتری آنلاین
این روزها روش بازاریابی بهصورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کمکم روشهایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشتهاند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شدهاند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روشها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]
بازدید: 105
![](/wp-content/uploads/2024/07/Retargeting-2.webp)
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کمپین ریتارگتینگ چیست؟
هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه میدهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وبسایت بازدید کردهاند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کردهاند، با هدف مشارکت مجدد در […]
بازدید: 126
![](/wp-content/uploads/2023/04/irancel-weblog-404.200-13.png)
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا
ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروسهای بسیار مسری و خطرناک به حساب میآمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]
بازدید: 1202
![](/wp-content/uploads/2024/07/Online-customer-acquisition-techniques1-1.webp)
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
راهکارهای جذب مشتری آنلاین
این روزها روش بازاریابی بهصورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کمکم روشهایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشتهاند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شدهاند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روشها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]
بازدید: 105
![](/wp-content/uploads/2024/07/Retargeting-2.webp)
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کمپین ریتارگتینگ چیست؟
هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه میدهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وبسایت بازدید کردهاند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کردهاند، با هدف مشارکت مجدد در […]
بازدید: 126
![](/wp-content/uploads/2023/04/irancel-weblog-404.200-13.png)
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا
ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروسهای بسیار مسری و خطرناک به حساب میآمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]
بازدید: 1202
آخرین نوشتههای کسب و کار
![](/wp-content/uploads/2024/07/Online-customer-acquisition-techniques1-1.webp)
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
راهکارهای جذب مشتری آنلاین
این روزها روش بازاریابی بهصورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کمکم روشهایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشتهاند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شدهاند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روشها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]
بازدید: 105
![](/wp-content/uploads/2024/07/Retargeting-2.webp)
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کمپین ریتارگتینگ چیست؟
هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه میدهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وبسایت بازدید کردهاند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کردهاند، با هدف مشارکت مجدد در […]
بازدید: 126
![](/wp-content/uploads/2023/04/irancel-weblog-404.200-13.png)
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا
ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروسهای بسیار مسری و خطرناک به حساب میآمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]
بازدید: 1202
![](/wp-content/uploads/2023/04/irancel-weblog-404.200-06.png)
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
راهنمای راه اندازی 7 کسب و کار آنلاین
کسب و کارهای آنلاین از جمله شغلهای پردرآمد و به نحوی نیز آسان در ایران هستند. این نوع مشاغل به واسطه شیوع ویروس کرونا رشد بسیار زیادی را تجربه کرده و از آن زمان تاکنون توانستهاند افراد بسیار زیادی به سمت خرید اینترنتی جذب کنند. با این حال، اگر از دسته کسانی هستید که به […]
بازدید: 1511
![](/wp-content/uploads/2022/04/cover-2-550x272.png)
۱۴۰۱/۰۱/۲۴
ریمارکتینگ یا ریتارگتینگ چیست و چرا باید در کسب و کارمان از آن استفاده کنیم؟
حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول به وبسایتی مراجعه کنید؛ اما به هر دلیلی از خریدتان منصرف شوید و مثلا چند روز بعد، در وبسایت دیگری تبلیغ همان محصول را ببینید. بهتر است بدانید که این موضوع یک اتفاق ساده نیست بلکه یک روش موثر در تبلیغات آنلاین است که […]
بازدید: 3368
![](/wp-content/uploads/2022/04/cover-550x272.png)
۱۴۰۱/۰۱/۲۳
شتابدهندههای کسب و کار چه هستند؟ چگونه به استارتاپها در حوزه سرمایهگذاری کمک میکنند؟
موضوعات مالی همیشه یکی از دغدغههای مهم افرادی است که میخواهند برای خودشان کسبوکاری شخصی راه بیندازند، معمولا راههای رایج سرمایهگذاری مثل سرمایهگذاری شخصی یا کمک گرفتن از سرمایهگذاران برای این کار وجود دارد؛ اما مدتی است که راهکار جدیدی به نام شتابدهندهها Accelerator) ) هم برای رشد کسبوکارهای نوپا یا استارتآپها، ایجاد شده که […]
بازدید: 2963