کسب و کار
در بخش کسب و کار وبلاگ ایرانسل، در مورد موضوعات مربوط به بازار کار، دورکاری، کارآموزی و ... صحبت میکنیم. مدیریت پروژه، چالشهای کارتیمی، مصاحبههای شغلی، بخشهایی از این موضوعات هستند. شما میتوانید با مطالب این بخش به اطلاعات جامعی در مورد بازار کار و ابزارهای مناسب برای مدیریت کارها دست پیدا کنید.
پربازدیدترین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
آشنایی با تبلیغات ویدئویی
تا حالا شده یک تبلیغ ویدئویی را ببینید و آنقدر تحت تأثیرش قرار بگیرید که بگویید “وای، چه ایده خلاقانهای!” یا “این دقیقا چیزی است که من دنبالش بودم؟” تبلیغات ویدئویی، دیگر فقط یک ابزار برای معرفی محصول نیستند، بلکه یک هنرِ داستانگویی تصویری و یک راه ارتباطی قوی با مخاطبین محسوب میشوند. از این […]
بازدید: 115
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
مشاوره تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین
تنوع بالای پلتفرمهای تبلیغاتی، تغییر مداوم الگوریتمهای شبکههای اجتماعی و پیچیدگی ابزارهای تحلیل داده، از جمله مواردی هستند که تصمیمگیری در حوزه تبلیغات آنلاین را دشوار میسازند. مشاوره تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای مبتنی بر داده و تجربه، به کسبوکارها کمک میکند تا از این چالشها عبور کرده و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. […]
بازدید: 139
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مزیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از روشهای رایج برای بازاریابی کمک شایانی به رشد کسبوکارها میکند. البته پیشاز اینکه برای استفاده از این خدمات تصمیم بگیرید، بهتر است از مزایای آن بهطور کامل اطلاع پیدا کنید تا نسبت به انتخاب خود کاملا اطمینان داشته باشید. شاید با وجود شبکههای اجتماعی متنوع به این موضوع فکر […]
بازدید: 225
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
آشنایی با تبلیغات ویدئویی
تا حالا شده یک تبلیغ ویدئویی را ببینید و آنقدر تحت تأثیرش قرار بگیرید که بگویید “وای، چه ایده خلاقانهای!” یا “این دقیقا چیزی است که من دنبالش بودم؟” تبلیغات ویدئویی، دیگر فقط یک ابزار برای معرفی محصول نیستند، بلکه یک هنرِ داستانگویی تصویری و یک راه ارتباطی قوی با مخاطبین محسوب میشوند. از این […]
بازدید: 115
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
مشاوره تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین
تنوع بالای پلتفرمهای تبلیغاتی، تغییر مداوم الگوریتمهای شبکههای اجتماعی و پیچیدگی ابزارهای تحلیل داده، از جمله مواردی هستند که تصمیمگیری در حوزه تبلیغات آنلاین را دشوار میسازند. مشاوره تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای مبتنی بر داده و تجربه، به کسبوکارها کمک میکند تا از این چالشها عبور کرده و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. […]
بازدید: 139
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مزیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از روشهای رایج برای بازاریابی کمک شایانی به رشد کسبوکارها میکند. البته پیشاز اینکه برای استفاده از این خدمات تصمیم بگیرید، بهتر است از مزایای آن بهطور کامل اطلاع پیدا کنید تا نسبت به انتخاب خود کاملا اطمینان داشته باشید. شاید با وجود شبکههای اجتماعی متنوع به این موضوع فکر […]
بازدید: 225
آخرین نوشتههای کسب و کار
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
آشنایی با تبلیغات ویدئویی
تا حالا شده یک تبلیغ ویدئویی را ببینید و آنقدر تحت تأثیرش قرار بگیرید که بگویید “وای، چه ایده خلاقانهای!” یا “این دقیقا چیزی است که من دنبالش بودم؟” تبلیغات ویدئویی، دیگر فقط یک ابزار برای معرفی محصول نیستند، بلکه یک هنرِ داستانگویی تصویری و یک راه ارتباطی قوی با مخاطبین محسوب میشوند. از این […]
بازدید: 115
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
مشاوره تبلیغات آنلاین و طراحی کمپین
تنوع بالای پلتفرمهای تبلیغاتی، تغییر مداوم الگوریتمهای شبکههای اجتماعی و پیچیدگی ابزارهای تحلیل داده، از جمله مواردی هستند که تصمیمگیری در حوزه تبلیغات آنلاین را دشوار میسازند. مشاوره تبلیغات آنلاین با ارائه راهکارهای مبتنی بر داده و تجربه، به کسبوکارها کمک میکند تا از این چالشها عبور کرده و به اهداف بازاریابی خود دست یابند. […]
بازدید: 139
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مزیت تبلیغات پیامکی
تبلیغات پیامکی به عنوان یکی از روشهای رایج برای بازاریابی کمک شایانی به رشد کسبوکارها میکند. البته پیشاز اینکه برای استفاده از این خدمات تصمیم بگیرید، بهتر است از مزایای آن بهطور کامل اطلاع پیدا کنید تا نسبت به انتخاب خود کاملا اطمینان داشته باشید. شاید با وجود شبکههای اجتماعی متنوع به این موضوع فکر […]
بازدید: 225
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
راهکارهای جذب مشتری آنلاین
این روزها روش بازاریابی بهصورت سنتی مثل گذشته رونق نداشته و باوجود امکانات فراوان و ظهور تجارت الکترونیک، کمکم روشهایی جدیدی پا به عرصه بازاریابی و جذب مشتری گذاشتهاند که موجب رونق بیشتر کسب و کارها شدهاند. بازاریابی و جذب مشتری آنلاین یکی از این روشها است که امروزه رواج یافته و به دلیل گستردگی […]
بازدید: 240
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
کمپین ریتارگتینگ چیست؟
هدفگذاری مجدد یا ریتارگتینگ یک تاکتیک بازاریابی دیجیتال است که به برندها اجازه میدهد تا تبلیغات متناسب با مشتریان بالقوه را بر اساس تعامل قبلی کاربر با برند ارائه دهند. اغلب برای هدف قرار دادن خریدارانی که از یک وبسایت بازدید کردهاند اما بدون تکمیل خرید آن را ترک کردهاند، با هدف مشارکت مجدد در […]
بازدید: 224
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
پیش درآمدی بر وضعیت کسب و کارها پس از کرونا
ویروس کرونا در دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و در طول زمان نیز به اکثر نقاط جهان رسید. در واقع ویروس کرونا از ویروسهای بسیار مسری و خطرناک به حساب میآمد که لازمه آن برای کنترل شیوع، قطع ارتباطات فیزیکی بود. به همین جهت، کرونا ویروس باعث شد تا کسب […]
بازدید: 1249