
آموزشی
در این بخش، خدمات و محصولات ایرانسل معرفی میشوند و روش کار کردن با آنها آموزش داده میشود. این بخش ۳ زیر شاخه دارد.
اینترنت: این بخش شامل موضوعاتی مثل کنترل هزینه اینترنت، انواع اینترنت پرسرعت (همراه، ثابت، وای فای)، بررسی نقش اینترنت در توسعه فردی و اجتماعی، و... است.
خدمات: در این بخش، مسئولیتها و خدمات اجتماعی ایرانسل معرفی میشود. مثل مسئولیت سازمانهای فناوری در برابر محیط زیست، مسئولیتهای اجتماعی ایرانسل در برابر افراد دارای معلولیت و.. .
اپلیکیشن: در بخش اپلیکیشن، برنامههای کاربردی ایرانسل و روش کار با آنها معرفی میشود. مثل معرفی سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل، کیف پول دیجیتال، ابرتو و.. .

پربازدیدترین نوشتههای آموزشی

۱۴۰۰/۰۲/۰۱
کاربردهای فناوری در کمک به افراد دارای معلولیت و معرفی «خدمات ویژه ایرانسل برای افراد ناشنوا»
یکی از مهمترین تاثیرات فناوری، باید کم کردن چالش ها برای افراد دارای معلولیت باشد. چون در هر جامعهای، برای این افراد، مشکلاتی در استفاده از خدمات عمومی و اجتماعی، مثل آموزش، کار و حضور در جامعه وجود دارد که با ورود فناوریهایی مثل: گجتها کامپیوترها گوشیهای هوشمند و… قسمت مهمی از این چالشها در […]
بازدید: 6171

۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 5986

۱۳۹۹/۱۲/۰۶
۴ «سرویس اضطراری» اپراتورهای مخابراتی برای زمان های بحرانی
شرایط اضطراری، ناگهانی اتفاق میافتد و بیشتر وقت ها قابل پیشبینی نیست. نکته مهم موقع شرایط اضطراری، داشتن کمکهای لازم برای حل مشکل است. مثلا تصور کنید که تصادفی اتفاق افتاده و وقتی میخواهید با ۱۱۵ تماس بگیرید، متوجه میشوید که سیمکارت شما شارژ کافی ندارد. اینجا موقعیتی است که باید اپراتوار تلفن همراه به […]
بازدید: 5556

۱۴۰۰/۰۲/۰۱
کاربردهای فناوری در کمک به افراد دارای معلولیت و معرفی «خدمات ویژه ایرانسل برای افراد ناشنوا»
یکی از مهمترین تاثیرات فناوری، باید کم کردن چالش ها برای افراد دارای معلولیت باشد. چون در هر جامعهای، برای این افراد، مشکلاتی در استفاده از خدمات عمومی و اجتماعی، مثل آموزش، کار و حضور در جامعه وجود دارد که با ورود فناوریهایی مثل: گجتها کامپیوترها گوشیهای هوشمند و… قسمت مهمی از این چالشها در […]
بازدید: 6171

۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 5986

۱۳۹۹/۱۲/۰۶
۴ «سرویس اضطراری» اپراتورهای مخابراتی برای زمان های بحرانی
شرایط اضطراری، ناگهانی اتفاق میافتد و بیشتر وقت ها قابل پیشبینی نیست. نکته مهم موقع شرایط اضطراری، داشتن کمکهای لازم برای حل مشکل است. مثلا تصور کنید که تصادفی اتفاق افتاده و وقتی میخواهید با ۱۱۵ تماس بگیرید، متوجه میشوید که سیمکارت شما شارژ کافی ندارد. اینجا موقعیتی است که باید اپراتوار تلفن همراه به […]
بازدید: 5556
آخرین نوشتههای آموزشی

۱۴۰۰/۰۷/۰۶
راهنمای جامع استفاده از «چارخونه ایرانسل»
اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است و در کنار جدیدترین اپلیکیشنها به محتواهای دیجیتال مثل موسیقی، فیلم و مجله علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید چون همه این امکانات در چارخونه ایرانسل برای شما فراهم است. چارخونه ایرانسل چیست؟ Charkhoneh، یک بازار جامع محتوای دیجیتال است که با آن میتوانید اپلیکیشنها و […]
بازدید: 3420

۱۴۰۰/۰۶/۲۵
روش پیگیری و شکایت از مزاحمتها و کلاهبرداریهای تلفنی و پیامکی برای خط ایرانسلی
خوشبختانه بعد از فعال شدن سرویس نمایشگر شمارههای تلفن (ID Caller)، امکان بلاک کردن شمارههای مزاحم در گوشیهای هوشمند، تجربه تماسهای مزاحمی کمتر از قبل شده است، اما به هر حال همه ما کم و بیش با این مشکل روبرو شدهایم. اگر به نوعی درگیر مزاحمتهای تلفنی هستید و این موضوع آزارتان میدهد خواندن این […]
بازدید: 6907

۱۴۰۰/۰۵/۱۹
چگونه سیمکارت گمشده ایرانسل را بازیابی یا مسدود کنیم؟
در مقاله قبلی گفتیم که اگر خدای نکرده گوشی شما به همراه سیمکارت سرقت شده یا گم شده باشد چطور میتوانید آن را بازیابی کنید. در واقع اگر به دلایل مختلف سیمکارتتان را گم کرده باشید، باید به سرعت سیمکارت خود را مسدود کنید یا یک سیم کارت جدید با شماره قبلیاتان تهیه کنید تا از […]
بازدید: 75426

۱۴۰۰/۰۵/۱۸
چطوری گوشی دزدیده شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
برای همهی ما پیش آمده که موبایل خودمان یا اطرافیانمان دزدیده یا گم شود؛ اما مسئله این جا است که: بعد از این اتفاق باید چه کاری انجام بدهیم؟ قبل از گم شدن شدن موبایلمان چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم که بتوانیم آن را ردیابی کنیم؟ ما در این مطلب شما را با راهکارهای قبل […]
بازدید: 9306

۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 5986

۱۴۰۰/۰۴/۱۹
چطور از پشتیبانی ایرانسل کمک بگیرید؟ 9 روش آنلاین و آفلاین برای ارتباط با پشتیبانی
اگر از مشترکان ایرانسل باشید، ممکن است که گاهی برایتان سوالهایی در زمینههای مختلف مثل سیمکارت، شارژ، تنظیمات اینترنت ایرانسل یا روش استفاده از خدمات اینترنت ثابت و… پیش آمده باشد. بهتر است بدانید در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید و تیم پشتیبانی ایرانسل میتوانند در ۲۴ ساعت شبانهروز راهنماییهای لازم را به شما ارائه […]
بازدید: 63472