
آموزشی
در این بخش، خدمات و محصولات ایرانسل معرفی میشوند و روش کار کردن با آنها آموزش داده میشود. این بخش ۳ زیر شاخه دارد.
اینترنت: این بخش شامل موضوعاتی مثل کنترل هزینه اینترنت، انواع اینترنت پرسرعت (همراه، ثابت، وای فای)، بررسی نقش اینترنت در توسعه فردی و اجتماعی، و... است.
خدمات: در این بخش، مسئولیتها و خدمات اجتماعی ایرانسل معرفی میشود. مثل مسئولیت سازمانهای فناوری در برابر محیط زیست، مسئولیتهای اجتماعی ایرانسل در برابر افراد دارای معلولیت و.. .
اپلیکیشن: در بخش اپلیکیشن، برنامههای کاربردی ایرانسل و روش کار با آنها معرفی میشود. مثل معرفی سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل، کیف پول دیجیتال، ابرتو و.. .

پربازدیدترین نوشتههای آموزشی

۱۳۹۹/۱۲/۰۶
۴ «سرویس اضطراری» اپراتورهای مخابراتی برای زمان های بحرانی
شرایط اضطراری، ناگهانی اتفاق میافتد و بیشتر وقت ها قابل پیشبینی نیست. نکته مهم موقع شرایط اضطراری، داشتن کمکهای لازم برای حل مشکل است. مثلا تصور کنید که تصادفی اتفاق افتاده و وقتی میخواهید با ۱۱۵ تماس بگیرید، متوجه میشوید که سیمکارت شما شارژ کافی ندارد. اینجا موقعیتی است که باید اپراتوار تلفن همراه به […]
بازدید: 5268

۱۴۰۲/۰۲/۱۲
راهنمای استفاده از شماره های پشتیبانی ایرانسل
پشتیبانی همیشه یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر کاربری برای ایجاد اعتماد بدنبال آن است. به طور کلی هر زمان که پشتیبانی به صورت درست و معقول انجام بگیرد، مشکلات نیز به راحتی برطرف خواهند شد. ایرانسل اولین و پیشروترین اپراتور همراه کشور شناخته میشود. این اپراتور از گذشته تاکنون سهم بسیار زیادی را […]
بازدید: 5138

۱۳۹۹/۱۱/۲۵
سرویس موبایل سازمانی (MVPN) چیست؟راهکار موثر کاهش هزینه های سازمانی
دورکاری در سازمانها به خصوص سازمانهای بزرگ، باعث شده که ارتباط بین کارمندان و تیمها به آسانی گذشته نباشد و شرکت ها برای بهبود این ارتباط، از ابزارهایی مثل پیامرسانها استفاده کنند. اما چالشی که شاید با آن مواجه شوند این است که بعضی کارمندان ممکن است با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن یا اکانت […]
بازدید: 4714

۱۳۹۹/۱۲/۰۶
۴ «سرویس اضطراری» اپراتورهای مخابراتی برای زمان های بحرانی
شرایط اضطراری، ناگهانی اتفاق میافتد و بیشتر وقت ها قابل پیشبینی نیست. نکته مهم موقع شرایط اضطراری، داشتن کمکهای لازم برای حل مشکل است. مثلا تصور کنید که تصادفی اتفاق افتاده و وقتی میخواهید با ۱۱۵ تماس بگیرید، متوجه میشوید که سیمکارت شما شارژ کافی ندارد. اینجا موقعیتی است که باید اپراتوار تلفن همراه به […]
بازدید: 5268

۱۴۰۲/۰۲/۱۲
راهنمای استفاده از شماره های پشتیبانی ایرانسل
پشتیبانی همیشه یکی از مهمترین موضوعاتی است که هر کاربری برای ایجاد اعتماد بدنبال آن است. به طور کلی هر زمان که پشتیبانی به صورت درست و معقول انجام بگیرد، مشکلات نیز به راحتی برطرف خواهند شد. ایرانسل اولین و پیشروترین اپراتور همراه کشور شناخته میشود. این اپراتور از گذشته تاکنون سهم بسیار زیادی را […]
بازدید: 5138

۱۳۹۹/۱۱/۲۵
سرویس موبایل سازمانی (MVPN) چیست؟راهکار موثر کاهش هزینه های سازمانی
دورکاری در سازمانها به خصوص سازمانهای بزرگ، باعث شده که ارتباط بین کارمندان و تیمها به آسانی گذشته نباشد و شرکت ها برای بهبود این ارتباط، از ابزارهایی مثل پیامرسانها استفاده کنند. اما چالشی که شاید با آن مواجه شوند این است که بعضی کارمندان ممکن است با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن یا اکانت […]
بازدید: 4714
آخرین نوشتههای آموزشی

۱۴۰۰/۰۳/۲۴
سیم کارت الکترونیکی چیست؟
اگر از گوشیهای جدید، مثل آیفون12،11 و Galaxy S21 سامسونگ استفاده کرده باشید یا مشخصات آن را خوانده باشید، احتمالا اسم «سیمکارت الکترونیک یا eSIM» به گوشتان خورده است. اما سیمکارت الکترونیک چیست؟ ما در این مقاله سعی میکنیم تا اطلاعات کاملی در مورد سیمکارتهای الکترونیک، مزایا و محدودیتهای آن، به شما ارائه دهیم. اگر […]
بازدید: 16787

۱۴۰۰/۰۲/۱۱
سرویس رومینگ چیست و چه موقع برای شما هزینه دارد؟
وقتی که در منطقهای خارج از نقاط تحت پوشش اپراتور خود باشید و نخواهید که تماسهای تلفنی و ارتباطی خود را از دست بدهید، ۲ راه دارید: خریدن سیمکارت جدید و تغییر اپراتور تلفن همراه، که مشکلات و چالشهای خاص خود را دارد استفاده از سرویس رومینگ (Roaming) تلفن همراه «رومینگ»، سرویسی است که به […]
بازدید: 9982

۱۴۰۰/۰۲/۱۱
«داناپلاس» چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟ ۵ نکته برای انتخاب بهترین پلتفرم آموزشی
مدتی است که به خاطر بحث دورکاری، بازار استفاده از پلتفرمهای کلاسها و جلسات آنلاین داغ شده است و هر فرد و سازمانی به دنبال انتخاب بهترین گزینه در این زمینه هستند. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا با در نظر گرفتن 5 نکته مهم، بتوانید بهترین پلتفرم آموزشی متناسب با […]
بازدید: 4394

۱۴۰۰/۰۲/۰۲
راهنمای قدم به قدم اینترنت TD-LTE ایرانسل
اگر از اینترنت TD-LTE ایرانسل استفاده میکنید یا به تازگی قصد خرید آن را دارید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب کار با مودمهای TD-LTE را یاد میگیرید و به وسیله اپلیکیشن «ایرانسل من» با فوت و فنها، مدیریت حساب و خریدن بستههای معمولی و تخفیفی اینترنت ثابت آشنا میشوید. روش فعال […]
بازدید: 180649

۱۴۰۰/۰۲/۰۱
کاربردهای فناوری در کمک به افراد دارای معلولیت و معرفی «خدمات ویژه ایرانسل برای افراد ناشنوا»
یکی از مهمترین تاثیرات فناوری، باید کم کردن چالش ها برای افراد دارای معلولیت باشد. چون در هر جامعهای، برای این افراد، مشکلاتی در استفاده از خدمات عمومی و اجتماعی، مثل آموزش، کار و حضور در جامعه وجود دارد که با ورود فناوریهایی مثل: گجتها کامپیوترها گوشیهای هوشمند و… قسمت مهمی از این چالشها در […]
بازدید: 6064

۱۴۰۰/۰۲/۰۱
اینترنت امن برای کودکان و نوجوانان(4 راهکار کاربردی برای پدر و مادرها)
خیلی از فعالیتها و سرگرمیهای کودکان و نوجوانان حالا اینترنتی و آنلاین شده است. مثل کلاسهای آنلاین، تلویزیونهای اینترنتی، بازیهای آنلاین و… همین موضوع باعث شده اینترنت به بخش جدا نشدنی زندگی آنها تبدیل شود، در نتیجه راهی برای حذف آن وجود ندارد. پس والدین باید به جای پاک کردن صورت مسئله، فضای اینترنتی امنی […]
بازدید: 6533