آموزشی
در این بخش، خدمات و محصولات ایرانسل معرفی میشوند و روش کار کردن با آنها آموزش داده میشود. این بخش ۳ زیر شاخه دارد.
اینترنت: این بخش شامل موضوعاتی مثل کنترل هزینه اینترنت، انواع اینترنت پرسرعت (همراه، ثابت، وای فای)، بررسی نقش اینترنت در توسعه فردی و اجتماعی، و... است.
خدمات: در این بخش، مسئولیتها و خدمات اجتماعی ایرانسل معرفی میشود. مثل مسئولیت سازمانهای فناوری در برابر محیط زیست، مسئولیتهای اجتماعی ایرانسل در برابر افراد دارای معلولیت و.. .
اپلیکیشن: در بخش اپلیکیشن، برنامههای کاربردی ایرانسل و روش کار با آنها معرفی میشود. مثل معرفی سوپر اپلیکیشن مای ایرانسل، کیف پول دیجیتال، ابرتو و.. .
پربازدیدترین نوشتههای آموزشی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 5567
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
۴ «سرویس اضطراری» اپراتورهای مخابراتی برای زمان های بحرانی
شرایط اضطراری، ناگهانی اتفاق میافتد و بیشتر وقت ها قابل پیشبینی نیست. نکته مهم موقع شرایط اضطراری، داشتن کمکهای لازم برای حل مشکل است. مثلا تصور کنید که تصادفی اتفاق افتاده و وقتی میخواهید با ۱۱۵ تماس بگیرید، متوجه میشوید که سیمکارت شما شارژ کافی ندارد. اینجا موقعیتی است که باید اپراتوار تلفن همراه به […]
بازدید: 5035
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
سرویس موبایل سازمانی (MVPN) چیست؟راهکار موثر کاهش هزینه های سازمانی
دورکاری در سازمانها به خصوص سازمانهای بزرگ، باعث شده که ارتباط بین کارمندان و تیمها به آسانی گذشته نباشد و شرکت ها برای بهبود این ارتباط، از ابزارهایی مثل پیامرسانها استفاده کنند. اما چالشی که شاید با آن مواجه شوند این است که بعضی کارمندان ممکن است با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن یا اکانت […]
بازدید: 4517
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 5567
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
۴ «سرویس اضطراری» اپراتورهای مخابراتی برای زمان های بحرانی
شرایط اضطراری، ناگهانی اتفاق میافتد و بیشتر وقت ها قابل پیشبینی نیست. نکته مهم موقع شرایط اضطراری، داشتن کمکهای لازم برای حل مشکل است. مثلا تصور کنید که تصادفی اتفاق افتاده و وقتی میخواهید با ۱۱۵ تماس بگیرید، متوجه میشوید که سیمکارت شما شارژ کافی ندارد. اینجا موقعیتی است که باید اپراتوار تلفن همراه به […]
بازدید: 5035
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
سرویس موبایل سازمانی (MVPN) چیست؟راهکار موثر کاهش هزینه های سازمانی
دورکاری در سازمانها به خصوص سازمانهای بزرگ، باعث شده که ارتباط بین کارمندان و تیمها به آسانی گذشته نباشد و شرکت ها برای بهبود این ارتباط، از ابزارهایی مثل پیامرسانها استفاده کنند. اما چالشی که شاید با آن مواجه شوند این است که بعضی کارمندان ممکن است با به اشتراک گذاشتن شماره تلفن یا اکانت […]
بازدید: 4517
آخرین نوشتههای آموزشی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
چگونه سیمکارت گمشده ایرانسل را بازیابی یا مسدود کنیم؟
در مقاله قبلی گفتیم که اگر خدای نکرده گوشی شما به همراه سیمکارت سرقت شده یا گم شده باشد چطور میتوانید آن را بازیابی کنید. در واقع اگر به دلایل مختلف سیمکارتتان را گم کرده باشید، باید به سرعت سیمکارت خود را مسدود کنید یا یک سیم کارت جدید با شماره قبلیاتان تهیه کنید تا از […]
بازدید: 60890
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
چطوری گوشی دزدیده شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
برای همهی ما پیش آمده که موبایل خودمان یا اطرافیانمان دزدیده یا گم شود؛ اما مسئله این جا است که: بعد از این اتفاق باید چه کاری انجام بدهیم؟ قبل از گم شدن شدن موبایلمان چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم که بتوانیم آن را ردیابی کنیم؟ ما در این مطلب شما را با راهکارهای قبل […]
بازدید: 5907
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راهنمای کامل استفاده از «دانا پلاس»؛ پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات آنلاین
در مطلبهای قبلی درباره آموزش آنلاین و انتخاب بهترین پلتفرمهای آموزشی صحبت کردیم، در این مطلب راهنمای استفاده از «دانا پلاس» را به عنوان یک پلتفرم آموزش آنلاین امن و به صرفه به شما آموزش میدهیم. پس اگر به هر صورت در نقش مدیر، معلم، دانش آموز یا دانشجو به نوعی از خدمات آنلاین آموزشی […]
بازدید: 5567
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
چطور از پشتیبانی ایرانسل کمک بگیرید؟ 9 روش آنلاین و آفلاین برای ارتباط با پشتیبانی
اگر از مشترکان ایرانسل باشید، ممکن است که گاهی برایتان سوالهایی در زمینههای مختلف مثل سیمکارت، شارژ، تنظیمات اینترنت ایرانسل یا روش استفاده از خدمات اینترنت ثابت و… پیش آمده باشد. بهتر است بدانید در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید و تیم پشتیبانی ایرانسل میتوانند در ۲۴ ساعت شبانهروز راهنماییهای لازم را به شما ارائه […]
بازدید: 44102
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
سیم کارت الکترونیکی چیست؟
اگر از گوشیهای جدید، مثل آیفون12،11 و Galaxy S21 سامسونگ استفاده کرده باشید یا مشخصات آن را خوانده باشید، احتمالا اسم «سیمکارت الکترونیک یا eSIM» به گوشتان خورده است. اما سیمکارت الکترونیک چیست؟ ما در این مقاله سعی میکنیم تا اطلاعات کاملی در مورد سیمکارتهای الکترونیک، مزایا و محدودیتهای آن، به شما ارائه دهیم. اگر […]
بازدید: 15703
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
سرویس رومینگ چیست و چه موقع برای شما هزینه دارد؟
وقتی که در منطقهای خارج از نقاط تحت پوشش اپراتور خود باشید و نخواهید که تماسهای تلفنی و ارتباطی خود را از دست بدهید، ۲ راه دارید: خریدن سیمکارت جدید و تغییر اپراتور تلفن همراه، که مشکلات و چالشهای خاص خود را دارد استفاده از سرویس رومینگ (Roaming) تلفن همراه «رومینگ»، سرویسی است که به […]
بازدید: 8393